Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Νέα κίνηση στην έλξη !

Δημοσιεύουμε την διακήρυξη μιας νέας συνδικαλιστικής κίνησης στον χώρο της έλξης.
            Εξέλιξη
Γιατί δημιουργήθηκε- ποιοι οι στόχοι μας

 Γιατί η  σήψη στον χώρο της πολιτικής  και των συνδικάτων  καθιστά επιτακτικά αναγκαίο  τον  επαναπροσδιορισμό των σκοπών που εξυπηρετεί το συνδικαλιστικό κίνημα στους χώρους εργασίας.
Αυτό που μας ενδιαφέρει και απαιτείται αυτή την στιγμή είναι η ανάγκη σύνθεσης των δυνάμεων που θα επαναφέρουν τον συνδικαλισμό στο προσκήνιο , αφήνοντας πίσω τις σκοπιμότητες που εξυπηρετούσε η σύνδεση των συνδικαλιστικών  παρατάξεων με τους πολιτικούς φορείς , σύνδεση που κατά την άποψη μας προσέφερε πλουσιοπάροχη στήριξη στο πολιτικό σύστημα του χτες.
Αφενός γιατί  συντηρούσε τις παθογένειες στους χώρους εργασίας (ιδιαίτερα στις ΔΕΚΟ) προσφέροντας αμέριστη κάλυψη και ατιμωρησία σε φαινόμενα παρασιτικά , αφετέρου χωρίζοντας τους εργαζόμενους σε ομάδες με δήθεν διαφορετικά συμφέροντα , πάντα όμως συνυφασμένα με την εκάστοτε πολιτική εξουσία στην οποία οι συνδικαλιστικές παρατάξεις χαρίζονταν.
Το παράδειγμα στον Όμιλο ΟΣΕ είναι το πλέον χαρακτηριστικό.
Η απαξίωση του σιδηροδρόμου , η κάλυψη των ελλείψεων στην Υποδομή διαχρονικά και κύρια από τους εργαζόμενους με ανταλλάγματα πρόσκαιρα οικονομικά οφέλη που εύκολα παρουσίαζε σαν κατακτήσεις το συνδικαλιστικό κίνημα του χτες, αλλά και η σιωπή ή και αμέριστη στήριξη σε φαινόμενα διαφθοράς με αντάλλαγμα την επίπλαστη πρόσβαση στα κέντρα αποφάσεων , αποτελούν τρανά παραδείγματα. Ακόμα και σήμερα είναι δύσκολο στους συνδικαλιστές αυτούς να εξηγήσουν τι θέλουν , ποιο όραμα έχουν για το σιδηρόδρομο και τους μηχανοδηγούς και κύρια ποιους τρόπους σκέφτονται για την ανατροπή της σημερινής κατάστασης. Φτάνουν στο σημείο να επικαλούνται την είσοδο του ιδιώτη ως λύση των προβλημάτων (που οι ίδιοι με την ανοχή τους γιγάντωσαν) , αγνοώντας τι συνέβη σε Ευρωπαϊκά δίκτυα όταν επιχειρήθηκε ιδιωτικοποίηση.
Όσοι συμμετείχαν στην δημιουργία του προβλήματος δεν μπορούν να δώσουν λύσεις.
Δεν συμμετείχαμε στην σπορά , δεν είμαστε μέρος του συστήματος του χτες , αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της κατάστασης που οι εκπρόσωποι του χτες θέλουν να παρουσιάζουν ως  δεδομένη- αναπόφευκτη  και άρα μόνο διαχειρίσιμη στις λεπτομέρειες (που θέλουν να  μας κάνουν να  πιστέψουμε  ότι θα κάνουν την διαφορά) .
Επιστροφή στο συνδικαλισμό τώρα , ανατροπή της πολιτικής του μνημονίου , προοπτική και ανάπτυξη για τον σιδηρόδρομο.

                                          Εξέλιξη 

Στόχοι για τον κλάδο μας >
  • ·         Επαναπροσδιορισμός της σχέσης με την ΠΟΣ , η έλξη είναι πρωτοπόρος και όχι ουραγός. 
  • ·         Υπογραφή ΣΣΕ άμεσα ( και από την έλξη αν ναυαγήσουν οι διαπραγματεύσεις ). Και θέλουμε και μπορούμε.
  • ·         Ανθρώπινες σχέσεις εργασίας .
  • ·         Επιστροφή των υποχρεωτικά και εξαναγκασμένων σε μετάταξη μηχανοδηγών.
  • ·         Άμεσα , έναρξη της εκπαίδευσης των 13 βοηθών για την πιστοποίηση τους.
  • ·         Αγώνας για την επαναλειτουργία των γραμμών που έχουν κλείσει.  Ο σιδηρόδρομος διαχρονικά είναι το κύριο μέσο ανάπτυξης , δημιουργεί θέσεις εργασίας απ όπου και αν περνάει .Στην περιφέρεια να ξαναγίνουν γραφεία τα κλιμάκια, να πυκνώσουν τα δρομολόγια να αυξηθούν άμεσα τα ΥΓΟΣ. Ανάδειξη του αναπτυξιακού ρόλου του σιδηροδρόμου στην πολιτική ηγεσία.
  • ·         Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να παραμείνει δημόσια  καταλύτης και εγγυητής του ανταγωνισμού. Καμία διάσπαση των δραστηριοτήτων της  δεν είναι αποδεκτή. Ανάπτυξη του μέσου. Και θέλουμε και μπορούμε.
  • ·         Ιδιωτική Ασφάλιση για τους μηχανοδηγούς από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα πρότυπα των συναδέλφων του Προαστιακού. Η ιδιαιτερότητα της εργασίας  του κλάδου το απαιτεί.
  • ·         Δημιουργία δίκαιου και αντικειμενικού  συστήματος  αξιολόγησης που δίνει τέλος στις τοποθετήσεις ημέτερων που ουσιαστικά απαξιώνουν τον ίδιο τον κλάδο. Οι προϊστάμενοι και οι υφιστάμενοι τους  να αξιολογούν και να αξιολογούνται σε ετήσια βάση.
  • ·         Ηλεκτρονικό φύλλο υπηρεσίας , το οποίο θα σχεδιαστεί με παραμέτρους που θα σέβονται την αρχαιότητα, την καθημερινότητα αλλά και τα δικαιώματα  των μηχανοδηγών στον καταμερισμό εργασίας. Δεν είναι δυνατό η ζωή του κάθε συναδέλφου να εξαρτάται από τις διαθέσεις του Φύλλου Υπηρεσίας ή και ακόμα συνδικαλιστών που συνδιοικούν.
  • ·         Αίτημα για συνεχή μετεκπαίδευση του κλάδου στις νέες τεχνολογίες.
  • ·         Αυτοδιοίκητο του κλάδου έλξης .Τα προσόντα των υπηρετούντων στην έλξη σήμερα το επιβάλλουν. Γιατί να είναι κάποιος μηχανικός για να προΐσταται στην έλξη; Οργάνωση της εταιρείας με βάση Ευρωπαϊκά πρότυπά. Και θέλουμε και μπορούμε.
  • ·         Ανανέωση του προσωπικού με προσλήψεις ή και εσωτερικές μετατάξεις. Με βάση τα σημερινά δεδομένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2015 δεν θα μπορεί να εξυπηρετεί ούτε το 30% του υφιστάμενου έργου. ΔΕΝ συνδέουμε τις προσλήψεις με την επιστροφή των μετατασσόμενων την ώρα που συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ πληρώνονται αναπαύσεις. ΔΕΝ κοροϊδεύουμε κανένα ,είμαστε ξεκάθαροι.
               
                                Εξέλιξη  



  • ·         Διαρκής Έλεγχος των Διοικήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Η εταιρεία δεν μας ανήκει , ωστόσο οφείλουμε να προασπίσουμε τα συμφέροντα των πολιτών που πλήρωσαν δισεκατομμύρια και σήμερα δεν βλέπουν τα αντισταθμιστικά οφέλη από τον σιδηρόδρομο. Αγωγές σε φυσικά πρόσωπα για παραλείψεις που επιβαρύνουν ή υποθηκεύουν το μέλλον της εταιρείας. Δεν θα διστάσουμε να το κάνουμε.
  • ·         Συνεργασία με τα όμορα κλαδικά σωματεία σταθερής τροχιάς. Η ένταξη στα ΒΑΕ δείχνει τον δρόμο.
  • ·         Προετοιμασία της ΠΕΠΕ για προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου και του επαγγέλματος με την είσοδο των  ιδιωτών. Ο ρόλος μας  πρέπει να είναι κεντρικός και καθοδηγητικός για να κατοχυρώσουμε  το μέλλον και το επάγγελμα.
Εμείς που δημιουργήσαμε την εξέλιξη θέλουμε  όλα αυτά να πραγματοποιηθούν και δηλώνουμε ότι   με την στήριξή σας   μπορούμε !
Βασική προϋπόθεση είναι η επιστροφή στον συνδικαλισμό , με την συμμετοχή του συνόλου των εργαζομένων στα δρώμενα. Όλοι θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά , μαζί με το Διοικητικό Συμβούλιο ενισχύοντας και παρακολουθώντας την δράση του .
Για αυτόν τον λόγο και θα προτείνουμε αλλαγές στο καταστατικό της ΠΕΠΕ έτσι ώστε να είναι υποχρεωτικές οι συγκεντρώσεις έδρας κάθε μήνα, όπου θα συζητούνται τα προβλήματα  και θα ενημερώνονται οι μηχανοδηγοί .
 Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στην έλξη να συμμετέχουν ενεργά στα κοινά και να στηρίξουν  την κίνηση  που  επιθυμεί να  οδηγήσει τον κλάδο στην επόμενη μέρα.
Η συμμετοχή  στην εξέλιξη δεν είναι διαμαρτυρία απέναντι στο διεφθαρμένο σύστημα του χτες , είναι συνειδητή προσπάθεια αλλαγής , ανατροπής και επιθυμίας για ένα καλύτερο αύριο.
Πιστεύουμε ότι η κίνηση  μας εκφράζει την θέληση, την αγωνία αλλά και την ελπίδα κάθε συναδέλφου.

και ΘΕΛΟΥΜΕ και ΜΠΟΡΟΥΜΕ
Στηρίζουμε την      Εξέλιξη
Γενιδούνιας  Κώστας
Μέλος ΔΣ Π.Ε.Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου