Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Δελτία Τύπου απο ΔΑΚΕ

Δημοσιεύουμε τα Δελτία Τύπου που λάβαμε απο Γραμματείες της   ΔΑΚΕ > Κίνησης , Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελλοπονήσου ,Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Λαρισαικός, Σωματείου Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος, Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων - Ηλεκτρονικών ΟΣΕ,Διοικητικών Υπαλλήλων ΟΣΕ.
Αφορμή για τα Δελτία Τύπου , η αναφορά στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ , απο τον πρόεδρο της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά.



  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ   Αθήνα, 1/6/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δύο εβδομάδες πριν τις κρίσιμες για τον τόπο εκλογές της 17 Ιουνίου 2012, στην ομιλία του στο ΕΒΕΑ, όπου παρουσίασε τις 18 προτάσεις, για τη νέα οικονομική πολιτική της ΝΔ, ο Πρόεδρός της, μεταξύ των άλλων, δήλωσε ότι στις πρώτες του προτεραιότητες παραμένει η ιδιωτικοποίηση του Ομίλου ΟΣΕ, ώστε να πάψει να επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος με τα 800 εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα, που παρουσιάζουν ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μέχρι τις πρόσφατες εκλογές της 6ης Μαΐου, ο ίδιος, το οικονομικό του επιτελείο και οι στενοί του συνεργάτες, ενημέρωναν τους Έλληνες ψηφοφόρους ότι το έλλειμμα του Ομίλου ΟΣΕ είναι 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τελικά, πότε έλεγαν την αλήθεια; Τότε, ή τώρα;
Με λύπη μας διαπιστώνουμε, ότι οι συνεργάτες του κυρίου Σαμαρά, τον ενημερώνουν ελλιπώς, ή τον παραπληροφορούν, άγνωστο για ποιους λόγους.
Η αλήθεια είναι ότι, σύμφωνα με τους ισολογισμούς, ο ΟΣΕ κατά την χρήση του έτους 2011, παρουσιάζει κέρδη 25 εκατομμυρίων ευρώ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το έτος 2012, εμφανίζει μηνιαία κερδοφορία 6 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Σιδηροδρομικοί, με τον «εξυγιαντικό» νόμο 3891, έγινα τα πρώτα πειραματόζωα, για να περάσει το μνημόνιο και οι πολιτικές, που αυτό συνεπάγεται.
Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκλεισε τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, κατήργησε δρομολόγια μετέταξε 1800 συναδέλφους μας και οι εργαζόμενοι είδαν τις αποδοχές τους να μειώνονται κατά 53% σε σχέση με το 2009. Από αυτή, την εξοντωτική θυσία, στην οποία υποβλήθηκαν οι σιδηροδρομικοί, δεν κατέληξε ούτε ένα ευρώ στην ενίσχυση των εισοδημάτων των ανέργων, των χαμηλοσυνταξιούχων και των χαμηλόμισθων. Αντίθετα, μειώθηκαν οι συντάξεις κατά 20% έως 30% και οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα κατά 30% ως 40%, παρά τις δεσμεύσεις για το αντίθετο.
Απ΄ότι φαίνεται, τελικά, έχει ήδη συντελεστεί η συμφωνία με τους Γάλλους, για τη δωρεάν παραχώρηση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου σ΄αυτούς.
Η ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ, παραμένει αταλάντευτη στην υπεράσπιση ενός δημόσιου Σιδηρόδρομου, προς όφελος των Ελλήνων πολιτών και θα συνεχίσει να διεκδικεί για τους Σιδηροδρομικούς, ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και αξιοπρεπείς αποδοχές για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.


ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ


  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Αθήνα, 1/6/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για περισσότερα από εκατό χρόνια ο σιδηρόδρομος ταξιδεύει από προορισμό σε προορισμό από Σταθμό σε Σταθμό, μεταφέρει αποσκευές και επιβάτες φθηνά και αξιόπιστα και συνεχίζει να είναι με τεράστια διαφορά ο πιο αποτελεσματικός συγκοινωνιακός άξονας ανάμεσα στην Πρωτεύουσα και την Πελοπόννησο.
Το τρένο είναι με τεράστια διαφορά το πιο οικονομικό, το πιο οικολογικό και κυρίως το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς.
Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ διέλυσε τον ιστορικό σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου όταν στην Ευρώπη τα δίκτυα εκσυγχρονίζονται και όπου περνάει το τρένο φέρνει μόνο ανάπτυξη. Εμείς με πραγματικό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Σιδηροδρομικού και στους Έλληνες φορολογούμενους ήμασταν απέναντι σε αυτό που έγινε.

Για μας ήταν σημαντικό ότι η ΝΔ όταν ήταν αξιωματική αντιπολίτευση υιοθέτησε τις περισσότερες από τις προτάσεις της παράταξής μας και καταψήφισε σημαντικά άρθρα του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ άρθρα 10,13,15,16,17,18,19,20,21,42,43 και το άρθρο 44. Μείναμε όμως έκπληκτοι όταν Βουλευτές της παράταξής μας απαξίωσαν τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο στα τηλεοπτικά κανάλια. Μείναμε πάλι έκπληκτοι όταν ο αρχηγός της ΝΔ στη χθεσινή του ομιλία μίλησε για ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ και ότι επιβαρύνουμε τον Έλληνα φορολογούμενο.

Επειδή λοιπόν τα ψέματα τελειώσανε, και επειδή έχετε βάλει στόχο το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου της χώρας μας, Σας ευχαριστώ, πληροφορούμε λοιπόν ότι ο ΟΣΕ δεν παράγει πια ελλείμματα, τα στοιχεία στη διάθεσή σας, σύμφωνα και από τις δηλώσεις της Τρόϊκα. Γιατί δεν εξηγείτε στον Ελληνικό Λαό ποιοι έφαγαν τα τέσσερα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης και χρέωσαν τον Έλληνα φορολογούμενο με 300 δις εκατομμύρια ευρώ; Γιατί δεν εξηγείτε ότι δώσατε όρκο να τηρείτε το Σύνταγμα της χώρας και εσείς με αυτά που ψηφίσατε το κάνατε κουρελόχαρτο, γιατί δεν υπερασπίζεστε τους Έλληνες εργαζόμενους που στο όνομα της Τρόϊκας και του μνημονίου ξεριζώνετε καθετί που κέρδισαν με αγώνες.
Γιατί δεν εξηγείτε το πώς και με τους υπαίτιους που έφεραν σε αυτή την κατάσταση τη χώρα μας, θέλετε να συγκυβερνήσετε; Γιατί δεν εξηγείτε φέρνοντας στο κόμμα μας αυτούς που ψήφισαν το πρώτο μνημόνιο είναι τώρα απλά σαν να το έχετε ψηφίσει και εσείς; Γιατί δεν εξηγείτε πώς πίσω από το Σιδηρόδρομο βρίσκονται χώρες και ελληνικά επιχειρηματικά συμφέροντα;
ΕΩΣ ΕΔΩ
Δεν θα σας αφήσουμε να συνεχίσετε τα εγκλήματα στο όνομα της Δημοκρατίας και το συμφέρον του Ελληνικού Λαού. Η υπομονή μας εξαντλήθηκε. Πάντοτε πιστεύαμε πως η ΔΑΚΕ είναι η δύναμη που αφουγκράζεται την αγωνία των εργαζομένων για το αύριο. Να είστε σίγουροι ότι με αυτή την πολιτική και με αυτή την τακτική θα πάρετε σύντομα απάντηση από όλους τους Έλληνες εργαζομένους.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ»

Αθήνα, 1/6/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι Σιδηροδρομικοί και οι οικογένειές τους τα τελευταία χρόνια εκτός του ότι κατηγορήθηκαν, λοιδορήθηκαν, υπονομεύτηκαν, έγιναν τα πρώτα πειραματόζωα για να περάσει το μνημόνιο και τα αντεργατικά μέτρα που αυτό έφερε.
Έκλεισαν τα 2/3 του δικτύου, καταργήθηκαν δρομολόγια, έφυγαν 1800 συνάδελφοι και οι αποδοχές μας μειώθηκαν πάνω από το 50% σε σχέση με το 2009.
Αντίθετα, μειώθηκαν οι συντάξεις και οι μισθοί ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα (για να σωθεί ποιος άραγε); Δυστυχώς οι θυσίες των Σιδηροδρομικών αλλά και όλων των Ελλήνων εργαζομένων και μη δεν έπιασαν τόπο.

Διαπιστώσαμε (εδώ και καιρό βέβαια), ότι οι συνεργάτες και «μυστικοσύμβουλοι» του κυρίου Σαμαρά τον παραπληροφορούν σε ότι έχει σχέση με τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
( Ο ΟΣΕ έχει κέρδη 25 εκατομμύρια ευρώ για το 2011 και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2012 έχει μηνιαία κερδοφορία 6 εκατομμύρια ευρώ).
Οι «μυστικοσύμβουλοι» τώρα μιλούν για 800 εκατομμύρια έλλειμμα το χρόνο, ενώ πριν λίγο καιρό μιλούσαν για 2 δισεκατομμύρια.
Πότε έλεγαν αλήθεια άραγε; Και ποια συμφέροντα εξυπηρετούν;
Γιατί μάλλον εκτός από μαθηματικά δεν γνωρίζουν ούτε από ψυχολογία ούτε από κοινωνική πολιτική.

Η 6η Μαΐου προφανώς δεν δίδαξε σε κανέναν από όλους σας, τίποτα.
Δεν καταλάβατε ούτε το μήνυμα, ούτε και τις συνέπειές του……

Η ΔΑΚΕ Σ.Σ.ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΥ παραμένει αταλάντευτη και πιστή στις αξίες της και εκφράζει το φόβο και την αγωνία όλων των συναδέλφων εργαζομένων και δεν μπαίνει στη διαδικασία της ΚΥΒΙΣΘΗΣΗΣ !!!!
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΔΑΚΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ»


Υ.Γ. ΟΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΣΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ

  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ 52 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΤΗΛ - FAX 2310518738 E-mail dake.ssbe@gmail.com

Θεσσαλονίκη 1/6/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κατά την παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας από τον πρόεδρό της στο ΕΒΕΑ, έγινε αναφορά στις αποκρατικοποιήσεις και ειδικότερα στον Σιδηρόδρομο. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι ο σιδηρόδρομος επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 800 εκατομμύρια ετησίως, τα οποία θα μπορούσαν να εξαλειφθούν με την ιδιωτικοποίησή του οργανισμού , αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον από Γαλλία Ρωσία και Κίνα.
Σε προηγούμενες πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του οικονομικού του επιτελείου, το έλλειμμα του ΟΣΕ σκαρφάλωνε στα 2 δις. Είναι φανερό ότι προσπαθούν να πείσουν τον ελληνικό λαό για την επιβεβλημένη ανάγκη ξεπουλήματος των σιδηροδρόμων. Απόδειξη ότι αυτό δεν είναι αληθές των παραπάνω δηλώσεων, αποτελούν τα στοιχεία των ισολογισμών των εταιριών στα οποία παρουσιάζονται κέρδη για το έτος 2011 για τον ΟΣΕ και για το πρώτο τρίμηνο 2012 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Τα προηγούμενα χρόνια ο όμιλος ΟΣΕ παρουσίαζε έλλειμμα γιατί εξαναγκαζόταν να προσφεύγει στον τραπεζικό δανεισμό για να καλύψει την κρατική συμμετοχή στα σιδηροδρομικά έργα υποδομής. Τα αντίστοιχα δημόσια έργα υποδομής στα λιμάνια, στα αεροδρόμια και στους αυτοκινητόδρομους επιβάρυναν αποκλειστικά και μόνο το κρατικό προϋπολογισμό.
Μήπως σκόπιμα αποκρύπτουν την αλήθεια από τον ελληνικό λαό ;
Θα πρέπει να θυμίσουμε στους εκφραστές της νεοφιλελεύθερης πολιτικής, ότι με την ιδιωτικοποίηση των αγγλικών σιδηροδρόμων από την κυβέρνηση Θάτσερ, αυξήθηκαν τα σιδηροδρομικά ατυχήματα σε ανησυχητικά ποσοστά, με συνέπεια να οδηγηθεί η αγγλική κυβέρνηση στην επανακρατικοποίησή τους.
Θέλουν να δοκιμάσουν και στην Ελλάδα το εγχείρημα που απέτυχε προκαλώντας ολέθριες συνέπειες στην ασφάλεια κυκλοφορίας;
Η πολιτική που εφαρμόσθηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, οδήγησε στην απαξίωση του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών , με μείωση του σιδηροδρομικού δικτύου κατά 1000 χιλιόμετρα και την περικοπή κατά 50% των δρομολογίων στέρησε από τον Έλληνα φορολογούμενο ένα οικολογικό και φθηνό μέσο μεταφοράς , από την μείωση των αποδοχών των σιδηροδρομικών κατά 53% την τελευταία διετία δεν πήγε ούτε ένα ευρώ στους χαμηλόμισθους - συνταξιούχους και στους ανέργους .

Η ΔΑΚΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ πιστεύει στον κοινωνικό φιλελευθερισμό αλλά είμαστε απόλυτα αντίθετοι με τις νεοφιλελεύθερες αυτές απόψεις , γιατί πιστεύουμε ότι ο σιδηρόδρομος δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τους Έλληνες πολίτες .

Απο την ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ
Σωματείου Συνδέσμου Σιδηροδρομικών
Βορείου Ελλάδος
-
  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΟΣΕ


Αθήνα, 1/6/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι Σιδηροδρομικοί και οι οικογένειές τους τα τελευταία χρόνια κατηγορήθηκαν, υπονομεύτηκαν κι έγιναν τα πρώτα πειραματόζωα προκειμένου να περάσει το μνημόνιο και τα αντεργατικά μέτρα του. Τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου έκλεισαν, καταργήθηκαν δρομολόγια, έφυγαν 1800 συνάδελφοι και οι αποδοχές μας μειώθηκαν πάνω από το 50% σε σχέση με το 2009.
Οι θυσίες των Σιδηροδρομικών αλλά και όλων των Ελλήνων εργαζομένων και μη, από ότι φαίνεται δεν έπιασαν τόπο.
Έχουμε διαπιστώσει εδώ και καιρό, ότι οι κάποιοι συνεργάτες και «μυστικοσύμβουλοι» του κυρίου Σαμαρά τον παραπληροφορούν σε ότι έχει σχέση με τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ έχει κέρδη 25 εκατομμύρια ευρώ για το 2011 και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2012 έχει μηνιαία κερδοφορία 6 εκατομμύρια ευρώ. Οι «μυστικοσύμβουλοι» τώρα μιλούν για 800 εκατομμύρια έλλειμμα το χρόνο, ενώ πριν λίγο καιρό μιλούσαν για 2 δισεκατομμύρια.
Πότε έλεγαν αλήθεια άραγε; Και ποια συμφέροντα εξυπηρετούν; Γιατί μάλλον εκτός από μαθηματικά δεν γνωρίζουν ούτε από ψυχολογία ούτε από κοινωνική πολιτική.

Η 6η Μαΐου προφανώς δεν δίδαξε σε κανέναν από όλους σας, τίποτα.
Δεν καταλάβατε ούτε το μήνυμα, ούτε και τις συνέπειές του……

Η ΔΑΚΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΟΣΕ εκφράζει το φόβο και την αγωνία όλων των συναδέλφων εργαζομένων και παραμένει πιστή στις αξίες της και στους αγώνες της για ένα Δημόσιο και Κοινωνικό Σιδηρόδρομο.


  • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΣΕ

Αθήνα ,1 Ιουνίου 2012
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Τα φώτα της πλατείας, χαμήλωσαν στις 6 Μαΐου 2012.
Η ορχήστρα είναι ξανά επί σκηνής.
Οι ΄΄εκτελεστές΄΄ κάθισαν στις καρέκλες τους .

Στις καρέκλες :

 Της λοιδορίας ,της απαξίωσης και της υπονόμευσης των Σιδηροδρομικών και του έργου τους.
 Της εξαθλίωσης των εργαζομένων και των οικογενειών τους, μέσω της κατά 40% και πλέον μείωσης του μισθού τους.
 Των υποχρεωτικών μετατάξεων.
 Της ΄΄εργασιακής εφεδρείας΄΄.
 Της ισοπέδωσης της ψυχολογίας και του ηθικού του προσωπικού.

Οι κάθε λογής πολύξεροι χαρτογιακάδες, μυστικοσύμβουλοι, αυτοί που δεν έχουν εργασθεί ποτέ στη ζωή τους ,αλλά φοίτησαν στα καλύτερα ξένα Πανεπιστήμια με τα λεφτά του ΄΄μπαμπά τους΄΄, ανέλαβαν την ενορχήστρωση και δεν μπορούν να δώσουν απάντηση σε ερωτήματα του τύπου:

Γιατί προσανατολίζονται στην πώληση του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,όταν τα οικονομικά στοιχεία που υπάρχουν, όπως οι ισολογισμοί των παραπάνω δείχνουν κερδοφορία; (άσχετα αν αυτή προέκυψε και από την σύνθλιψη των αποδοχών των εργαζομένων Σιδηροδρομικών).

Το ενορχηστρωμένο έργο που παρεδόθη στον ¨Διευθυντή ορχήστρας¨, που μέσα από τα 18 σημεία ανάκαμψης της οικονομίας, ανέλαβε την ΕΚΤΕΛΕΣΗ του (μαζί και του μέλλοντος του Σιδηροδρόμου), δεν είναι αυτό που το κοινό με αγωνία περιμένει να ακούσει στη Πρεμιέρα του.

ΚΑΚΙΣΤΟ το έργο – ΧΕΙΡΙΣΤΗ η ενορχήστρωση.

Αυτό θα γίνει κατανοητό από το ......χλιαρό χειροκρότημα στις 17 Ιουνίου.-

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΔΑΚΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

1 σχόλιο:

  1. τελικά μπερδεύτηκα με τόσα δελτία τύπου. Στηρίζουμε ΝΔ στις εκλογές εμείς οι σιδηροδρομικοί ή όχι συνάδελφοι?
    Εκεί ειδικά στο διαχωρισμό του φιλελευθερισμού με το νεοφιλελευθερισμό μπερδεύτηκα τελείως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή