Αυτό είναι και το σχολιό μας για τις χτεσινές εκλογές.
Να θυμίσουμε ότι το καλοκαίρι του 2010 στο 1ο μνημόνιο ο σιδηρόδρομος βρέθηκε στο στόχαστρο της Τρόικα και ουσιαστικά αποτέλεσε το πειραματόζωο της αποτυχημένης πολιτικής που ακολουθήθηκε κλείνοντας το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου και μειώνοντας κατά περίπου 2 χιλιάδες τις θέσεις εργασίας.
Αν κρίνουμε το πνεύμα της προεκλογικής εκστρατείας , ο σιδηρόδρομος και πάλι θα είναι στην κορυφή της ατζέντας με σκοπό την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι σιδηροδρομικοί και τα σωματεία εργαζομένων με την ΠΟΣ θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή και εγρήγορση.
Να θυμίσουμε ότι το καλοκαίρι του 2010 στο 1ο μνημόνιο ο σιδηρόδρομος βρέθηκε στο στόχαστρο της Τρόικα και ουσιαστικά αποτέλεσε το πειραματόζωο της αποτυχημένης πολιτικής που ακολουθήθηκε κλείνοντας το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου και μειώνοντας κατά περίπου 2 χιλιάδες τις θέσεις εργασίας.
Αν κρίνουμε το πνεύμα της προεκλογικής εκστρατείας , ο σιδηρόδρομος και πάλι θα είναι στην κορυφή της ατζέντας με σκοπό την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι σιδηροδρομικοί και τα σωματεία εργαζομένων με την ΠΟΣ θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή και εγρήγορση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου