Ναύπλιο ένας απο τους κορυφαίους προορισμούς -μόλις 2 ώρες (κ λιγότερο απο την Αθήνα ) - την καλοκαιρινή περίοδο , χωρίς όμως σιδηροδρομική σύνδεση.Χιλιάδες τουρίστες που καταφθάνουν στο Ελ. Βενιζέλος με τελικό προορισμό τους την Πελλοπόνησο , έκπληκτοι διαπιστώνουν ότι στην Ελλάδα του 2012 δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση με την πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους !
Αποτέλεσμα της εγκληματικής πολιτικής που ακολουθήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια - και που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα συνεχιστεί όσο υπάρχουν μνημόνια - αλλά και της παρασιτικής ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας τα τελευταία 30 χρόνια που θέλει τον σιδηρόδρομο ουραγό.
Επίδαυρος , Άργος , Καλαμάτα , Πύργος , Κυπαρισία , Τρίπολη ....
Προορισμοί που τα τρένα θα ήταν καθημερινά γεμάτα αν -και όπως συμβαίνει σε όλη την προηγμένη Ευρώπη - οι Έλληνες πολιτικοί είχαν την στοιχειώδη παιδεία για να γνωρίζουν τι εστί σιδηρόδρομος και ποιος ο ρόλος του στην Οικονομία και στην ανάπτυξη ενός τόπου.
Αποτέλεσμα της εγκληματικής πολιτικής που ακολουθήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια - και που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα συνεχιστεί όσο υπάρχουν μνημόνια - αλλά και της παρασιτικής ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας τα τελευταία 30 χρόνια που θέλει τον σιδηρόδρομο ουραγό.
Επίδαυρος , Άργος , Καλαμάτα , Πύργος , Κυπαρισία , Τρίπολη ....
Προορισμοί που τα τρένα θα ήταν καθημερινά γεμάτα αν -και όπως συμβαίνει σε όλη την προηγμένη Ευρώπη - οι Έλληνες πολιτικοί είχαν την στοιχειώδη παιδεία για να γνωρίζουν τι εστί σιδηρόδρομος και ποιος ο ρόλος του στην Οικονομία και στην ανάπτυξη ενός τόπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου