Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Που είναι η KYA , που είναι η ΠΟΣ ;

Αφού διαβάσαμε ότι πολλές   Ομοσπονδίες προσέφυγαν για να κριθεί παράνομη και αντισυνταγματική η μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων των ΔΕΚΟ στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων αναρωτιόμαστε τι κάνει τους τελευταίους μήνες το συνδικάτο των σιδηροδρομικών.Δεν υπάρχει επικοινωνία με τις άλλες Ομοσπονδίες που κλιμακώνουν τον - έστω - και δικαστικό αγώνα τους; 
Αλήθεια τι  έγινε  με την ΚΥΑ και την εξαίρεση των σιδηροδρομικών απο το εννιαίο μισθολόγιο;


Μήπως πρόκειται για ένα ακόμα  χονδροειδές πολιτικό παιχνίδι που παίχτηκε στις πλάτες μας και σήμερα  βρισκόμαστε στο 0 χωρίς Συλλογική Σύμβαση Εργασίας βαλλόμενοι καθημερινά απο τα ΜΜΕ ως οι  πρώτοι που θα πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν ; 

Οι μηχανοδηγοί είναι ο μοναδικός κλάδος οδηγών μέσων σταθερής τροχίας ή οδηγών γενικά που ΔΕΝ εξαιρέθηκε απο το ενιαίο μισθολόγιο.

Η ΚΥΑ θα μπορούσε να έχει εκδοθεί εδώ και 4 μήνες.

Αλήθεια γιατί δεν προσέφυγε το συνδικάτο μας για το κούρεμα των ομολόγων των ασφαλιστικών Ταμείων ;

Άποψη μας ιδιαίτερα μετά απο αυτό που δημοσιεύσαμε με τις προσφυγές στο ΣΤΕ είναι ότι η ΠΕΠΕ πρέπει άμεσα να ενεργοποιηθεί .

Και για αυτό (άμεσα προσφυγή για την προβλεπόμενη μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων )και για το κούρεμα των αποθεματικών των Ταμείων αλλά και για την άμεση έκδοση ΚΥΑ που θα εξαιρεί τον κλάδο έλξης απο το ενιαίο μισθολόγιο και μετέπειτα κ την υπογραφή ΣΣΕ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου