Το απόγευμα χτες πραγματοποιήθηκε νέα δολιοφθορά στην γραμμή του Προαστιακού Αθήνας , αφού για άλλη μια φορά κόπηκαν τα αντίβαρα που κρατούν ανυψωμένα τα καλώδια ηλεκτροκίνησης , μεταξύ Λιοσσίων - Ασπροπύργου στο ύψος της γαλαρίας της Μαύρης Ώρας.
Να υπενθυμίσουμε ότι εδώ κ μήνες παραμένουν κομμένα τα αντίβαρα στο ίδιο κομμάτι δικτύου ( λίγο πιο κάτω απο εκεί που σημειώθηκε χτες το συμβάν) και δίνεται στους μηχανοδηγούς βραδυπορία 30 χλμ για να διέλθουν κ από τις 2 κατευθύνσεις .
Μετά και την χτεσινή δολιοφθορά τα καλώδια κρέμασαν εντελώς και ευτυχώς ο συρμός σταμάτησε
έξω απο την γαλαρία η οποία ΔΕΝ φωτίζεται εδώ και χρόνια .
Ο γνωστός πανικός και πάλι στους σταθμούς με τους επιβάτες να ψάχνουν να βρουν που κ πως θα πάνε και στο τέλος να ξεσπάνε στον μηχανοδηγό (τον μόνο που βρίσκουν να μιλήσουν αφού οι περισσότεροι σταθμοί κλείνουν μετά το μεσημέρι - έχουν δοθεί σε ιδιώτες με προσωπικό που δεν είναι εκπαιδευμένο σιδηροδρομικά ).Πλήρης απαξίωση.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβγαλε ανακοίνωση , στην οποία κάνει λόγο για φαινόμενα τα οποία δεν μπορεί να ελέγξει αλλά ξεχνά να μιλήσει για το μπάχαλο που δημιουργείται κάθε φορά στην εκμετάλλευση και αποδεικνύει το έγκλημα της απαξίωσης του Προαστιακού με τους σταθμούς να έχουν παραχωρηθεί και εγκαταλειφθεί στο όνομα μιας υποτιθέμενης εξυγίανσης .Κ φυσικά με την ανύπαρκτη υποστήριξη στην έλξη να εντείνει το πρόβλημα .
Με νεότερη ανακοίνωση αναφέρει ότι δρομολόγησε θερμικούς συρμούς, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι επιβάτες που μετακινούνται με τον Προαστιακό στο τμήμα της γραμμής μεταξύ των σταθμών Μαγούλας και Λιοσίων.
Έτσι οι επιβάτες που μετακινούνται από Κιάτο έως Αεροδρόμιο και αντίστροφα, θα μπορούν να φτάσουν στον προορισμό τους με δύο μετεπιβιβάσεις στους σταθμούς Μαγούλα και Λιόσια και την ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση, μέχρι να διορθωθεί η βλάβη στο δίκτυο της ηλεκτροκίνησης.
Θράκη: Χωρίς τρένα για 20 ημέρες
Κλειστή θα παραμείνει η σιδηροδρομική Γραμμή Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά και τον εκτροχιασμό του της αμαξοστοιχίας 91 το πρωί της Παρασκευής στο Σούνιο Ξάνθης.
Όπως έγινε γνωστό λίγες ώρες μετά το ατύχημα οι πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών αναφέρουν πως η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής, που κατέρρευσε λίγο μετά τους Αμαξάδες, λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης, θα ολοκληρωθεί μετά από 2-3 βδομάδες, γεγονός που σημαίνει πως για όλο αυτό το διάστημα η γραμμή δεν θα λειτουργεί.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την αδυναμία προστασίας των γραμμών ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης, μπαίνουν για ανακατασκευή όσες ατμάμαξες έχουν διατηρηθεί στα Μουσεία του ΟΣΕ, ώστε να αναλάβουν υπηρεσία στον Προαστιακό. Σαν οχήματα θα χρησιμοποιηθού καρότσες Πολωνίας, Τριαξονικές και φορτάμαξες τύπου Ζ. Αναζητούνται συνταξιούχοι και αναστημένοι μηχανοδηγοί ατμαμαξών για να αναλάβουν την εκπαίδευση και λειτουργία τους κατά τον πρώτο καιρό. Βρέθηκαν και μερικοί σημαφόροι σε κάποιες αποθήκες που θα τοποθετηθούν στους σταθμούς Λιοσίων-Κιάτου, ενώ στους υπόλοιπους θα μπούν εξαγωνικές πινακίδες ή πινακίδες προσανατολισμού τύπου Πελοποννήσου. Διοικητικοί υπάλληλοι που γλύτωσαν την διαθεσιμότητα θα εκπαιδευτούν ως Σταθμάρχες, Στασιάρχες και Κλειδούχοι. Ήδη από αύριο θα τοποθετηθούν αντίβαρα και φαναράκια ασετυλίνης στης αλλαγές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑει σιχτήρ πιά...
"Ο γνωστός πανικός και πάλι στους σταθμούς με τους επιβάτες να ψάχνουν να βρουν που κ πως θα πάνε και στο τέλος να ξεσπάνε στον μηχανοδηγό (τον μόνο που βρίσκουν να μιλήσουν αφού οι περισσότεροι σταθμοί κλείνουν μετά το μεσημέρι - έχουν δοθεί σε ιδιώτες με προσωπικό που δεν είναι εκπαιδευμένο σιδηροδρομικά)"........
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί εγώ έχω την εντύπωση πως τα "ακούει" περισσότερο το προσωπικό κίνησης που είναι μέσα στον κόσμο και όχι ο μηχανοδηγός σας που είναι στην καμπίνα του ??????