Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Επιστολή Μοδέ Θανάση

Ο συνάδελφος Μοδές με επιστολή δίνει απάντηση σε όλα όσα συζητήθηκαν τις τελευταίες μέρες  . Η επιστολή>
 Μιά τελευταία απάντηση στα αναγραφόμενα στην απάντηση μου σε επώνυμους και ανώνυμους.
Σημείωση εγώ επώνυμα έγραψα συνάδελφοι. 
   Για όσους γνωρίζουν ή δεν γνωρίζουν για να κινηθεί ένα τραίνο χρειάζεται
όλες τις ειδικότητες από τον διοικητικό, τον κλειδούχο, τον σταθμάρχη, τον τεχνίτη, τον εργάτη γραμμής, τον εκδότη, το προσωπικό κίνησης, τον μηχανοδηγό και όλες τις άλλες ειδικότητες. Ο κάθε ένας μας είμαστε κομμάτι στο γρανάζι για να κυκλοφορήσει το τραίνο.
   Όλοι οι συν. τραινοσέ και ΟΣΕ έχουν δεχτεί τις πολιτικές των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια. Μισθολογικά - συνταξιοδοτικά ασφαλιστικά κ.λ.π. 

   Ο σιδηρόδρομος για κάποιους νέους σιδηροδρομικούς είναι Λιόσια - Αεροδρόμιο. 
   Ο σιδηρόδρομος είναι Κιάτο - Ειδομένη δυστυχώς.
   Η θέση η δική μου ήταν και είναι ενάντια στην περικοπή των δρομολογίων και κατάργηση γράμμων, εναντία στις μετατάξεις των συναδέλφων μας, μην κατηγορείτε εμένα αν μπορείτε να δείτε, δέστε αυτούς που είχαν τις πλειοψηφίες στα κλαδικά σωματεία στις πλειοψηφίεςτης ΠΟΣ. ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ ήταν αυτοί που όχι δεν κούνησαν το δαχτυλάκι τους έστω και για τα μάτια του κόσμου αλλά με την πρακτική τους έσπρωξαν τους συν. δείχνοντας τους την έξοδο. 
   Σταματήστε να κοροϊδεύετε τους συν. που μετατάχθηκαν οτι θα τους φέρετε πίσω γιατί ξέρετε οτι δεν γίνεται. 
   Βεβαίως ο κλάδος της κίνησης αποδεκατίστηκε με τις μετατάξεις και σήμερα δεν έχει δυνατότητα κάλυψης όλων των τραίνων. 
   Πάντα ήμουν κατά των κλάδικών σωματείων ήμουν ο τελευταίος που γράφτηκα στην ΠΕΠΑ. Σας προκαλώ να διαλύσουμε τα κλαδικά σωματεία και να πάμε στην κατευθυνση ίδρυσης ενός σωματείου στην τραινοσέ τότε πραγματικά θα δείξετε οτι έχετε την πρόθεση να παλέψετε για τα συμφέροντα του προσωπικού της τραινοσέ. 
   Τα προβλήματα λύνονται στο ταξικό οργανωμένο κίνημα λύνονται στους δρόμους σε ευθεία αντιπαράθεση και σύγκρουση με το πολίτικό σύστημα για ανατροπή του και τη δημιουργία λαϊκής εξουσίας. Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές ή διαχείρηση του συστήματος ή ανατροπή του. 
   ΠΑΜΕ λοιπόν συν. για κατάργηση όλων των εταιριών του ΟΣΕ και ενσωμάτωση τους σε έναν δημόσιο σιδηρόδρομο μοχλό ανάπτυξης προς όφελος του λαού. 
Τέλος: Εσείς οι ανώνυμοι αλήθεια τι φοβάστε και δεν βάζετε τα ονόματα σας; Έλεος πιά με τις ανώνυμίες όλοι και τα πάντα έχουν ένα όνομα. 
                   Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.  
                         Μοδές Θανάσης

2 σχόλια:

  1. Ναι Θανάση μου.Είσαι σε αυτούς που ...σήκωσαν τη σημαία της επανάστασης για να μη φύγουν οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι!!! Στο σωματείο της ΠΕΠΑ δε η επανάσταση ξεχείλησε.Τη μάζευαν οι σκουπιδιάριδες στην πλατεία Κάνιγγος κάθε μέρα. Μάχη και τρελές τράμπες και ντε και καλά παραιτήσεις του ενός, απο τα συνδικαλιστικά όργανα, για να αναλάβει άλλος και έτσι να γλυτώσουν κάποια δικά μας παιδιά της πάλαι ποτέ ΔΕΣΚ τη μετάταξη,ναι,αυτές τις δώσατε με νύχια και με δόντια.Οσο για τον κλάδο της κίνησης υπάρχει τέτοιος πλέον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;Πόσοι έμειναν και πόσοι επάνω στα τραίνα;Τι ακριβώς κινούν πλέον και λέγεται κίνηση; Γιατί κάποτε χωρίς το προσωπικό αυτό τα τραίνα δεν κινούνταν.Συμβαίνει το ίδιο σήμερα;Η μιλάμε για κατ΄ευφημισμόν προσωπικό κίνησης;Μήπως κατάντησε απλώς αμαξοστοιχιών,απλώς ελέγχου η απλώς εξυπηρέτησης επιβατών; Ποιόν κοροιδεύετε; Οσο για την έλξη της οποίας δεν θα ήθελα να γίνω αυτόκλητος συνήγορος,ποτέ δεν είπαν οτι θα επαναφέρουν τους μεταταγμένους.Απλά οτι αγωνίζονται προς αυτή την κατεύθυνση λενε και οτι εν πάσει περιπτώσει τους θυμούνται έστω. Εσείς σύντροφε Θανάση;;; Και ναι ήσουν ο τελευταίος που γράφτηκε στην ΠΕΠΑ γιατί έπρεπε να μετρήσετε πρώτα τα κουκιά στο παραδοσιακό σωματείο και μετά να πάρεισ υποδ.1001 και γραμμή για να φύγεις. Και ένα τελευταίο. Ονειρα γλυκά αν αγωνίζεσαι για κατάργηση των θυγατρικών και για ενιαίο και δημόσιο ΟΣΕ.Η γαιδούρα ανέβηκε πλέον στο δέντρο.Αγωνιστικά φιλιά...Και είπαμε: Ανυπακοή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφεις <>
    Φαντάζομαι πως έχεις δει τον χάρτη της Ελλάδας. Εκεί κάπου βόρεια και ανατολικά έχει και άλλο κομμάτι Ελληνικό. θέλω να πιστεύω πως από βιασύνη και ένταση σου ξέφυγε η φράση. Καλό είναι πριν στείλουμε τα γραπτά μας να ελέγχουμε τι έχουμε γράψει.
    Τριαντάφυλλος από Αλεξανδρούπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή