Ξεκίνησε απο τα κυβερνητικά blogs ( parapolitika , antinews) και συνεχίζεται η παραφιλολογία για τις επικείμενες αλλαγές στις Διοικήσεις των ΔΕΚΟ.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση.Ωστόσο αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι έχουμε να κάνουμε με συμφωνία τύπου Γιάλτας , όπου οι κυβερνητικοί εταίροι θα βάλουν στις θέσεις Διοικητών , πολιτικά στελέχη (κύρια πολιτευτές) βάση της αναλογίας που έλαβαν σε ψήφους τον Ιούνη του 2012!
Με αυτές τις λογικές - του χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος -η Ελλάδα συνεχίζει να αναζητά το Ευρωπαϊκό της στίγμα 31 χρόνια μετά την ένταξη στην ΕΟΚ!
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακούγεται το όνομα του κυρίου Κουκή Δημήτρη , Δικηγόρου από την Μεσσηνία και υποψήφιου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στην Β Αθηνών στις τελευταίες εκλογές .Ο κ. Κουκής έχει διατελέσει επιπλέον
Πρόεδρος στην Ολυμπιακή Αεροπορία (απο την οποία αποχώρησε όταν υπουργός ανέλαβε ο κ. Χατζηδάκης το 2007 !)
Ο κ. Κουκής είναι παντρεμένος , πατέρας 2 κοριτσιών ενώ διετέλεσε πρόεδρος στην ΠΑΕ Αιγάλεω υπηρετώντας και σε θέσεις ευθύνης στην ΕΠΟ και Uefa.
Εκλεγμένο μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και τακτικό μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Δεοντολογίας στο βιογραφικό που βρήκαμε στο προσωπικό του site (κλικ εδώ ) δηλώνει πάντα δίπλα στον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά , στον δύσκολο και όμορφο αγώνα που δίνει για να ξανακάνει περήφανους τους Έλληνες.
Οι δικές μας πληροφορίες λένε ότι γίνεται πραγματική μάχη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Υπουργείο Υποδομών , αφού η πολιτική ηγεσία δείχνει να επιθυμεί τον κ. Ζηλιασκόπουλο.(ο οποίος είναι ενισχυμένος μετά τις συμφωνίες στις εμπορευματικές μεταφορές - ενώ μετά την εμφάνιση κερδών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μεγάλο πολιτικό ρίσκο η αλλαγή Συμβούλου.)
Ωστόσο οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται πλέον σε επίπεδο Υπουργών , οπότε κάθε πρόβλεψη είναι ανοικτή.
Οι δικές μας πληροφορίες λένε ότι γίνεται πραγματική μάχη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Υπουργείο Υποδομών , αφού η πολιτική ηγεσία δείχνει να επιθυμεί τον κ. Ζηλιασκόπουλο.(ο οποίος είναι ενισχυμένος μετά τις συμφωνίες στις εμπορευματικές μεταφορές - ενώ μετά την εμφάνιση κερδών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μεγάλο πολιτικό ρίσκο η αλλαγή Συμβούλου.)
Ωστόσο οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται πλέον σε επίπεδο Υπουργών , οπότε κάθε πρόβλεψη είναι ανοικτή.
Δεν μπαίνουμε στις λογικές για το ποια επιλογή είναι καλύτερη , αφού η πολιτική για τους σιδηροδρομικούς αλλά και τους Έλληνες εργαζόμενους ,είναι χαραγμένη εδώ και καιρό και δεν μπορούν να την αλλάξουν πρόσωπα.
Αλλαγή πολιτικής θέλουμε και όχι άλλα πρόσωπα που θα διαχειριστούν την ίδια πολιτική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου