Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Ανακοίνωση από Δίκτυο Σιδηροδρομικών

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΧΤΕΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑΤ
ο 2013 τίποτα δεν θα είναι ίδιο ή, ανάλογα από ποια γωνία το βλέπει ο καθένας μας - τίποτε δεν πρέπει να είναι ίδιο. Το τρένο πάντως, σίγουρα δεν θα είναι. 

Η Δευτέρα 31/12/2012 ήταν η τελευταία ημέρα του σιδηρόδρομου, όπως τον γνωρίσαμε εμείς, οι πατεράδες και οι παππούδες μας. Όχι ότι δεν είχε υποστεί αλλοιώσεις μέχρι σήμερα. Δυστυχώς πέρασαν από πάνω του πολλοί "βάρβαροι" και πολλές βάρβαρες πολιτικές. Να θυμηθούμε ονόματα;
Γκελεστάθης, Μάνος, Πάγκαλος, Βενιζέλος, Μαντέλης, Παπαντωνίου, Τσοχατζόπουλος, Χριστοδουλάκης, Βερελής, Λιάπης, Αλογοσκούφης, Χατζηδάκης, Στυλιανίδης, Παπακωνσταντίνου, Ρέππας, Βενιζέλος, Βορίδης, Χατζηδάκης, Μπόμπολας, SIEMENS, Ευρωπαϊκή Ένωση ... ας μας συγχωρήσουν άλλοι εχθροί του δημόσιου σύγχρονου σιδηρόδρομου και των εργαζομένων, υπερασπιστές του κεφαλαίου και των ιδιωτών που ξεχάστηκαν στην πρόχειρη λίστα μας. 

Τις τελευταίες δεκαετίες σταθμοί έκλεισαν, χωριά ερήμωσαν, δίκτυα εκσυγχρονίστηκαν και έκλεισαν, σιδηροδρομικοί εκδιώχθηκαν, τροχαίο υλικό εκατοντάδων τόνων το κλέψανε, δις ευρώ τα φάγανε, ... να συνεχίσουμε;

Από χτες 01/01/2013 ο σιδηρόδρομος τέλειωσε οριστικά. Όχι ότι δεν θα υπάρχει πια τρένο στη χώρα. Και τρένο θα υπάρχει και σε λίγο μπορεί να τρίβουμε τα μάτια μας. Όμως δεν θα είναι δικό μας. Δεν θα είναι του ελληνικού λαού, δε θα μπορεί να το χαρεί ο κόσμος, δεν θα μπορεί να ταξιδέψει … Γιατί είπαμε: Με το τρένο ταξιδεύεις, δεν μετακινείσαι. 

Από χτες Τρίτη 01/01/13, Τρίτη και 13 που είπε κάποιος συνάδελφος, το εμπορικό κομμάτι του σιδηρόδρομου (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) υπάγεται στο ΤΑΙΠΕΔ. Το ξέρετε όλοι και γνωρίζετε τι ρόλο θα παίξει. 

Από χτες η ΓΑΙΑΟΣΕ (η θυγατρική εταιρεία που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ) ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ. Το ξέρετε όλοι και γνωρίζετε τι ρόλο θα παίξει. 

Από χτες η συντήρηση του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ που μέχρι τώρα γινόταν στα μηχανοστάσια και τα εργοστάσια του, αποσχίστηκε σε μια νέα εταιρεία, τη ΡΟΣΚΟ, με στόχο να ιδιωτικοποιηθεί. 

 Για όσους δεν γνωρίζουν, και σε κόντρα ενός ωραίου καπιταλιστικού μύθου που μιλάει για κερδοφορίες, η συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα συμπεριλάβει και το τροχαίο υλικό του ΜΕΤΡΟ και του Ηλεκτρικού, είναι απόλυτα κερδοφόρα λειτουργία. Το Κεντρικό Εργοστάσιο του ΟΣΕ στη Λεύκα, με πιστοποιητικό ΙSO και δυνατότητα να κατασκευάσει από το μηδέν ολόκληρη μηχανή τρένου, καταρρίπτει τα παραμύθια που λένε πως η ιδιωτικοποίηση γίνεται για το καλό του ελληνικού λαού. 
 Αποδεικνύει πως πρόκειται για ξεπούλημα της περιουσίας του ελληνικού λαού, προς όφελος των ιδιωτών, του κεφαλαίου που πασχίζει να ξεπεράσει την κρίση του πάνω στα δικά μας πτώματα. 

 Από χτες, 600 ακόμη σιδηροδρομικοί των μηχανεργοστασίων χαράζουν διαφορετικό δρόμο από συναδέλφους με τους οποίους πέρασαν δεκάδες χρόνια με χαρές και λύπες, με δημιουργίες και κατακτήσεις. 
Πολλοί λένε: Εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσείς ... για ένα τρένο; 
 Αυτό λέμε κι εμείς. Ο κόσμος μας χάνεται. 

 Αξίζει όμως να μιλάμε και για τα μικρά, και ίσως όχι το ίδιο σημαντικά για όλους, κομμάτια του. 

Αξίζει να μη συνηθίσουμε, να μην αποδεχτούμε το ξεπούλημα ούτε ενός τοσοδά κομματιού που μας ανήκει. 
 Ο κόσμος μας χάνεται. Και πρέπει να τον πάρουμε πίσω. Και να τον φτιάξουμε καλύτερο.

 ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ 

ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου