Είναι πραγματικά προκλητικό αλλά ταυτόχρονα επικίνδυνο και κυρίως ανεύθυνο αυτό που γίνεται με το κύκλωμα πρακτικής μαθητείας των Δοκιμών Μηχανοδηγών
Ενώ η Υπηρεσία έχει εκπονήσει κύκλωμα μαθητείας , χρησιμοποιεί τους συναδέλφους σαν δεύτερους μηχανοδηγούς σε τρένα εκτός του κυκλώματος για να καλύψει τα κενά που υπάρχουν από την έλλειψη προσωπικού στο ΜΑΙ !
Φυσικά αυτό συνεπάγεται τον προφανή κίνδυνο να μην πραγματοποιηθεί η προβλεπόμενη εκπαίδευση για τους συναδέλφους σε μέρος του τροχαίου υλικού και να υπάρξουν κενά όταν αναλάβουν καθήκοντα μηχανοδηγού.
Οι ανεύθυνοι αυτοί κύριοι που παραβιάζουν συστηματικά πρόγραμμα μαθητείας που επιδοτείται απο το κράτος
(ΛΑΕΚ) με τις πράξεις αυτές , ξεχνούν τα τεράστια κενά εκπαίδευσης που υπάρχουν σε μέρος του προσωπικού της έλξης και συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι.
Ήδη συνάδελφοι έχουν διαμαρτυρηθεί για την κατάσταση και η Υπηρεσία αντί να συμμορφωθεί με την Νομιμότητα , επιλέγει τις γνωστές μικροσυνδικαλιστικές και πολιτικάντικες τακτικές.( βλέπε τυρί αλλά όχι την φάκα).
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι εντός των ημερών θα υπάρξουν ενέργειες απο συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στο ΜΑΙ και την άμεση αποκατάσταση της νομιμότητας.(ακόμη και για την εξέταση του τμήματος που αφορά το θέμα της εργασίας σαν 2οι μηχανοδηγοί).
Στους συναδέλφους μας , δόκιμους μηχανοδηγούς , δίνουμε μια συμβουλή .
Δεν υπάρχει κανένα νόημα και καμία κανονιστική πράξη που να δικαιολογεί αυτά που συμβαίνουν.
Οι μέρες της μαθητείας - ιδιαίτερα της πρακτικής στο τροχαίο υλικό που δεν γνωρίζουν καλά (man , desiro , railbus , IC) είναι οι ποιο σημαντικές για την μετέπειτα πορεία τους.
Με την μέχρι τώρα 4ετή εμπειρία και την δουλειά σαν βοηθοί στις Δ/Η απέδειξαν ότι το επίπεδο της επαγγελματικής τους επάρκειας είναι πολύ υψηλό .
Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας απολύτως λόγος για βιασύνη και για αποδοχή πίεσης προς τα πρόσωπα τους προκειμένου να καλύψουν με την εργασία τους στην διάρκεια της μαθητείας , τα κενά που δημιουργήθηκαν στον κλάδο από λάθη τρίτων παραγόντων και φυσικά σε βάρος της μετέπειτα πορείας τους .
Ο κ. Ρετσινάς , που πλέον εκτελεί και χρέη Δ/ντη Ασφαλείας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , οφείλει να γνωρίζει τι πράττει όταν επιτρέπει και συμβαίνουν όλα αυτά κ τις συνέπειες που μπορεί να υπάρξουν από ενδεχόμενη ελλειπή μαθητεία στο νέο τροχαίο υλικό.
Όσον αφορά βέβαια την τήρηση των κυκλωμάτων η ΔΙΚΑΜ αποδείχτηκε ακόμα μια φορά ανίκανη στο να ξεχωρίσει 2 γαϊδουριών άχυρα.
Δεν μπόρεσε να τηρήσει κύκλωμα εργασίας σε μόλις 13 συναδέλφους.
Και έχουν το θράσος να μιλούν για τήρηση της νομιμότητας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου