Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Παράλληλα καθήκοντα - Απόφαση πρόκληση

Απόφαση πρόκληση για τα εκατομμύρια ανέργων
Μπορεί η ανεργία στους νέους εργαζόμενους να ξεπερνά το 30%.
Μπορεί οι άνεργοι πτυχιούχοι να είναι χιλιάδες και να μεταναστεύουν.
Αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει ποτέ είναι η Ελληνική Νοοτροπία .
Δημοσιεύουμε την απόφαση ανάθεσης παράλληλων καθηκόντων στον κ. Ρετσινά που εκτός απο Διευθυντής ΔΙΚΑΜ θα είναι πλέον και Διευθυντής Ασφαλείας Μεταφορών και Διαχείρισης Κρίσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Είμαστε σίγουροι ότι με τέτοιες ενέργειες η ανεργία στην χώρα θα καταπολεμηθεί ριζικά.

Αν οι υπεύθυνοι προσπαθούν να μας πείσουν για την ανάγκη απόκτησης πιστοποιητικού ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους απαντάμε >


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κύριοι , ιδρύθηκε το 2007 .
Αν μέχρι σήμερα δεν είχε Δ/ντη Ασφαλείας  μάλλον κάτι δεν έγινε σωστά




Παράλληλα με αυτήν την ανάθεση και κατά την άποψη μας για να χρυσωθεί το χάπι  , ονοματίζονται και τρείς Προϊστάμενοι Διευθύνσεων.
Κυριάκος Τσατσάνης , Χρήστος Τόλης , Ιωάννης Καράκος.



6 σχόλια:

  1. Με το καλο και διευθυνων συμβουλος ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραλληλα με τις υπολοιπες θεσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατί δεν κάνουν κάποιον από τους αναφερόμενους προιστάμενους Δ/ντή; Είμαι βέβαιος ότι ξέρουν καλύτερα την δουλειά από τον πολυθεσίτη! Μιλάω εκ πείρας, όντας προιστάμενος (σε άλλη εταιρία)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω, τώρα, για πράγματα, για τα οποία είχα παλέψει, όταν ήμουν στον ΟΣΕ, και κυνηγήθηκα από την Κυβέρνηση της Παράταξής μου; Η αξιοκρατία έχει καταργηθεί προ πολλού στον ΟΣΕ και βασιλεύει η αναξιοκρατία, ο κομματισμός και η διαφθορά. Ακόμη και σήμερα, τόσους μήνες μετά τις εκλογές, στις εταιρίες του Ομίλου ΟΣΕ παραμένουν τα ίδια πρόσωπα στις Διοικήσεις και τις Διευθυντικές θέσεις, όπως αυτή, που αναφέρεται στο δημοσίευμα. Είναι ποτέ δυνατόν να παραμένει στη θέση του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, όταν από τον Σεπτέμβριο έχει βγει πόρισμα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή, που του καταλογίζει ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες για σκάνδαλο δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ κι όταν για τον ίδιο άνθρωπο έχει διαταχθεί το άνοιγμα των λογαριασμών του για εμπλοκή του στην περίφημη υπόθεση ΜΑΝ, με τα τρόλεϊ του ΗΣΑΠ; Είναι ποτέ δυνατό να παραμένει στη θέση του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, ο οποίος κάνει τα πάντα για να κουκουλώσει το μεγάλο σκάνδαλο του Προαστιακού και αρνείται επανειλημμένα να δώσει τα στοιχεία που του ζητούνται από Βουλευτή, μέσω της κοινοβουλευτικής διαδικασίας; Και όμως παραμένουν στη θέση τους, ενώ γι αυτούς είναι ενήμερο το Μαξίμου και ο ίδιος ο Υπουργός, στον οποίο έχει κοινοποιηθεί το πόρισμα του κ. Ρακιντζή, προκειμένου ν' ασκηθούν πειθαρχικές διώξεις! Ας μην κάνουμε, λοιπόν, θόρυβο για το ελάσσον και σιωπούμε για τα μέγιστα και τα ουσιώδη, γιατί χάνουμε την αξιοπιστία μας!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να είμαστε αντικειμενικοί δημοσιεύουμε το σχόλιο του ανώνυμου χρήστη των 11.26 με κάθε όμως επιφύλαξη για όσα αναφέρονται.
    Αν ο συνάδελφος - αναγνώστης επιθυμεί μπορεί να μας στείλει στοιχεία που τεκμηριώνουν όσα γράφει (περί Ρακιντζή - Προαστιακό ) και θα τα δημοσιεύσουμε άμεσα.
    ΔΕΝ είμαστε δημοσιογραφική ομάδα , εργαζόμενοι είμαστε που προσπαθούμε για την καλύτερη ενημέρωση όλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο αφορά το πόρισμα Ρακιντζή, όπως αναφέρω στο σχόλιό μου, έχει κοινοποιηθεί στον υπουργό, αλλά και στη Δικαιοσύνη, που ερευνά το σκάνδαλο. Δεν θεωρώ, λοιπόν, σκόπιμο να γίνει και η δημοσίευση του πορίσματος. Όσο αφορά τον Προαστιακό, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, αν και ο υπουργός στην απάντηση της υπ' αριθμό 572/31/31-7-2012 Ερώτησης & Α.Κ.Ε. του Βουλευτή κ. Νικολόπουλου ανέφερε, ότι "η Διοίκηση της ΟΣΕ Α.Ε. και της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. βρίσκονται στη διάθασή σας για λεπτομερή ενημέρωση και επίδειξη των σχετικών εγγράφων στα γραφεία της έδρας της ΟΣΕ Α.Ε., απ' όπου μπορείτε να παραλάβετε αντίγραφα αυτών", αρνήθηκε στον Βουλευτή να συναινέσει σ' αυτό, αν δεν πάρει, όπως είπε, εντολή από τον υπουργό!!! Να σημειωθεί δε, ότι σε παλαιότερη ερώτηση του ίδιου Βουλευτή, είχε ζητηθεί, λόγω του όγκου των στοιχείων, εύλογο χρονικό διάστημα για να του δοθούν, πλην όμως ουδέποτε δόθηκαν, γι αυτό επανήλθε ο Βουλευτής. Επίσης, όπως γνωρίζω, ζητήθηκαν και από τον Ανακριτή της υπόθεσης, πλην όμως και πάλι δεν δόθηκαν, με πρόσχημα τον όγκο τους, και απάντησαν ότι είναι στη διάθεσή του για να τα δει, όπως δηλαδή απάντησε και ο υπουργός στον κ. Νικολόπουλο!!! Τα συμπεράσματα είναι προφανή και δεν χρειάζεται πιστεύω να προσθέσω τίποτε άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δείτε και την ανάρτηση στο Fimotro σήμερα το πρωί (08:47) που αποτελεί τεράστια διαφήμηση για το Στέκι.Τον περιέλαβε μία χαρά τον Διπλοθεσίτη. Το κακό είναι ότι "μπαίνει" στο μάτι πολλών καλοθελητών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γενικότερα ο Σιδηρόδρομος, που με το πρόσχημα των σκανδάλων και της αναξιοκρατίας που επικρατούν, σπεύδουν και προτείνουν ιδιωτικοποιήσεις και τα ρέστα. Αλλά και πάλι τι φταίνε οι εργαζόμενοι,να πληρώνουν τις διπλοθεσίες (μεθερμηνευόμενες σε αργομισθίες) των διαχρονικά εκλεκτών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή