Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Που θα πάει το θέμα με την έλλειψη μηχανοδηγών;

Όπως είδαμε στην Διαύγεια σήμερα , άλλοι 2 καλοί συνάδελφοι από τον κλάδο μας  ολοκλήρωσαν την καριέρα τους  στον σιδηρόδρομο και υπέβαλαν αίτηση για συνταξιοδότηση (τους ευχόμαστε ότι καλύτερο).
Η έλλειψη προσωπικού στον κλάδο έλξης αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα και αγκάθι για την πορεία ανάπτυξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ιδιαίτερα όταν για να εκπαιδευτεί και να αναλάβει καθήκοντα ένας μηχανοδηγός απαιτείται πάνω απο 1 χρόνος .

Με τον ρυθμό των αιτήσεων  μηχανοδηγών για συνταξιοδότηση να αυξάνεται συνεχώς

(στο τέλος του 2013 δεν θα έχουμε μείνει  πάνω απο 350 μηχανοδηγοί ) και την απαγόρευση προσλήψεων στο δημόσιο , είναι σίγουρο ότι δεν φτάνουμε για να εξυπηρετήσουμε το ήδη υφιστάμενο έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πόσο μάλλον αν μπουν και τα εμπορικά τρένα των τελευταίων συμφωνιών ).

Να υπενθυμίσουμε ότι στο Οργανόγραμμα προβλέπονται πάνω απο 500 θέσεις για μηχανοδηγούς !

Φυσικά σε αυτό το αποτέλεσμα συνετέλεσε και η εγκληματική πολιτική των μετατάξεων όπου έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό μεταφέρθηκε σε φορείς του Δημοσίου για να πραγματοποιεί διοικητικές υπηρεσίες......

2 σχόλια:

  1. συναδελφοι να διεκδικησεται την επιστροφη των συναδελφων που φυλανε μουσεια και κανουν διοικητικη εργασια σε αλλες υπηρεσιες του δημοσιου. αρκετοι απο αυτους εχουν πανω απο 2 χρονια μεχρι να συνταξιοδοτηθουν και δεν θα ειχαν κανενα προβλημα να επιστρεψουν. αντιμετωπιζουν δε και το ενδεχομενο της διαθεσιμοτητας. καντε τις παρεμβασεις σας μεσω του σωματειου αλλα και μεσω επερωτησεων στη βουλη απο καποια κομματα. δεν ειναι δυνατον να πληρωνονται αναπαυσεις ο κλαδος να συρικνωνεται και καποιοι συναδελφοι μεταταγμενοι να χρησιμοποιουνται ως φυλακες μουσειων δουλια που καμια σχεση δεν εχει με το γνωστικο τους αντικειμενο και την εργασιακη εμπειρια που απεκτησαν κατα την διαρκεια του εργασιακου τους βιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως παραφρασμένα είπε ο Ρήγας Φεραίος: "Καλύτερα σαράντα χρόνια στου Μουσείου τη σκλαβιά, παρά στην υπηρεσία του Ρετσινά". Το σκεπτικό για πολλούς οικειοθελώς μεταταγμένους σε εταιρείες του ομίλου ΟΣΕ, είναι παρόμοιο. Ε όχι με προϊστάμενους τα σαπάκια, που ούτε στα ΚΑΤΕΕ Λάρισας δεν μπόρεσαν να μπούνε, την κάνανε για καμιά 10αριά χρόνια για Ιταλίες για ντόλτσε βίτα και ύστερα γύρισαν με πρόσχημα το Σοσιαλισμό και την Αλλαγή (...της WIND ντεεε)καβάλα στο άλογο. Αυτοί σήμερα είναι μεγαλοσχήμονες βλαχομανατζαρέοι των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, περιστοιχισμένοι από ξεπεσμένες γραμματείς, ξέπνοους φαρισαίους και λοιπούς ασθμαίνοντες παρατρεχάμενους και τα ρέστα και πρωτίστως με συνομιλητές της εκάστοτε Εξουσίας. Φτου σας ξεφτίλες, απλά λυπόμαστε για πολλούς πρώην αξιόλογους συναδέλφους, που όταν χρειάστηκε δεν είχαν τα κότσια να τους τα βροντήξουν στη μούρη. Κρίμα!!! Η αξιοπρέπεια και η αυτοεκτίμηση δεν μετριέται με το τι θα σου γυαλίσουν στη μόστρα οι βλαχομάνατζερ, απλά την έχεις από γεννησιμιού σου και κυρίως την έχεις κερδίσει στους χώρους εργασίας του Σιδηροδρόμου. Περαστικά σας!!! Και σας παρακαλούμε μην ανησυχείτε τόσο πολύ για τους σιδηροδρομικούς φύλακες των μουσείων, σε σχέση με τις αγάμητες σκατόφατσες που έβλεπαν επί δεκαετίες, τώρα την περνάνε πούδρα, βλέπετε ο τουρισμός στην Ελλαδα όπως λέει και η Όλγα ΚΕΦΑΛΟΜΟΥΝΑ θα αυξηθεί ραγδαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή