Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Εγκύκλιος της ΔΙΚΑΜ για τις συσκευές Νεκρού Ανθρώπου

Με έγγραφο της - που δημοσιεύουμε για να ενημερωθούν οι συνάδελφοι - η ΔΙΚΑΜ (αρ.πρ. 1683224/19.02.2013) -και καλώντας κατά την συνήθη τακτική τους μηχανοδηγούς να λάβουν ενυπόγραφα γνώση- κάνει λόγο για συστηματική παραβίαση συστημάτων Ασφαλείας των Δ/Η ΑD Tranz .
Χρησιμοποιώντας τουλάχιστον ατυχείς εκφράσεις -όπως ότι  το φαινόμενο τείνει να λάβει διαστάσεις επιδημίας (!!!) - που ακυρώνουν τυπικά και ουσιαστικά  τον ρόλο της Διεύθυνσης ως προς τον έλεγχο και την τήρηση κανόνων ασφαλείας , η ΔΙΚΑΜ επικαλείται
( ανύπαρκτους κατ εμάς ) ελέγχους από στελέχη της κατά τους οποίους  διαπίστωσαν φαινόμενα θραύσης της μολυβοσφραγίδας κ της απομόνωσης της συσκευής SIFA.
Εμείς γνωρίζουμε ότι το θέμα υφίσταται κ είναι σοβαρό, όπως γνωρίζουμε και το ότι πολλοί μηχανοδηγοί γράφουν επισκευές που αναφέρουν το πρόβλημα.

Αυτό που δεν έχουμε δει όμως , είναι οι αναφερόμενοι έλεγχοι από τα στελέχη της ΔΙΚΑΜ στην κυκλοφορία , έλεγχοι που δεν γίνονται πολύ απλά γιατί οι ΜΕΚ δεν επαρκούν και η Υποστήριξη στην Εκμετάλλευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  κ ιδιαίτερα στην έλξη έχει κυριολεκτικά διαλυθεί κ περιορίζεται στην διεκπεραίωση της καθημερινότητας κ της γραφειοκρατίας. 

Εμείς κρούουμε για άλλη μια φορά τον κώδωνα του κινδύνου για τα φαινόμενα αυτά , ενόψει και τον συμφωνιών με τα εμπορεύματα , ζητώντας επιτέλους ουσιαστική οργάνωση της Εκμετάλλευσης η οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει σύντομα τεράστιες προκλήσεις.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο και είναι μεγάλο λάθος , ότι στην τελευταία σύσκεψη στο Ικόνιο , δεν υπήρχε κανένα στέλεχος απο την έλξη , δεν είναι τυχαίο ότι στην επιτροπή πιστοποίησης αγνοήθηκε παντελώς η Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού δεν είναι τυχαία η εγκατάλειψη της εκμετάλλευσης .

 Αλλά  δεν είναι και ανεξήγητη καθώς έχουμε πολλές φορές αναφερθεί σε απαρχαιομένες λογικές που επικρατούν στην ΔΙΚΑΜ κ δυστυχώς δεν μεταφέρουν ορθές απόψεις στην Διοίκηση  .
Το έχουμε πει , το έχουμε γράψει 100 φορές , καμία νέα διαδικασία τα τελευταία χρόνια , μόνο αποψίλωση από προσωπικό ευθύνης στην λογική της οικονομίας . 

Με απειλές εν γένει συστάσεις για ενυπόγραφη γνωστοποίηση και επιεικώς ατυχείς χαρακτηρισμούς  από τα γραφεία δεν λύνονται τα προβλήματα.

Και τελικά  δεν λειτουργούμε αποτελεσματικά για την ασφάλεια .

Εκπαίδευση , επανεκπαίδευση , έλεγχος πάνω στα τρένα απο πιστοποιημένο και εξειδικευμένο προσωπικό με σύγχρονες διαδικασίες  .

Οργάνωση της ΔΙΚΑΜ με όρους κ διαδικασίες σύγχρονες  και με προσωπικό επιλεγμένο αξιοκρατικά για να προχωρήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην νέα εποχή.(κ πάντα υπό Δημόσιο Έλεγχο) 

Αυτό χρειάζεται κατά την αποψή μας .



Ολόκληρη η εγκύκλιος .>

Όπως διαπιστώθηκε απο στελέχη της ΔΙΜΗΧ αλλά και της ΔΙΚΑΜ , το φαινόμενο της θραύσης της μολυβδοσφραγίδας και της απομόνωσης του συστήματος προστασίας <<Νεκρού Ανθρώπου>> στις Δ/Η ADTRANZ , τείνει να λάβει μορφή επιδημίας. Η απομόνωση γίνεται χωρίς το σύστημα να παρουσιάζει κάποια ανωμαλία και ουδεμία σχετική εγγραφή υπάρχει στα <<Βιβλία Επισκευών>> των Κινητήριων Μονάδων στις οποίες βρέθηκε απομονωμένο το σύστημα. 

Παρακαλούμε να επισημάνετε στο Προσωπικό Έλξης δικαιοδοσίας σας , ότι η θραύση της μολυβδοσφραγίδας και η απομόνωση του συστήματος <<Νεκρού Ανθρώπου >>, χωρίς να έχει παρουσιαστεί κάποια ανωμαλία , αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα. Οι Μηχανοδηγοί έχουν υποχρέωση να ελέγχουν την καλή λειτουργία του συστήματος <<Νεκρού Ανθρώπου >>κατά την παραλαβή της κινητήριας μονάδας και να αναγράφουν στο Βιβλίο Επισκευών κάθε ανωμαλία που παρουσιάζεται στο σύστημα κατά την πορεία και κάθε περίπτωση θραύσης της μολυβδοσφραγίδας και απομόνωσης του συστήματος , για οποιοδήποτε λόγο.

Απο λήψεως του παρόντος εγγράφου , σε κάθε περίπτωση που θα διαπιστώνεται απομόνωση του συστήματος Ν.Α. χωρίς λόγο , θα ακολουθείται απαρέγκλιτα η προβλεπόμενη διαδικασία πειθαρχικού ελέγχου.

Του παρόντος , με ευθύνη των Γραφείων Έλξης , να λάβουν ενυπόγραφα γνώση όλοι οι μηχανοδηγοί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου