Επιστολή του συναδέλφου Ζαφείρη Βελλή
Σχολιάζοντας ο Nick Fotis το δελτίο τύπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στο οποίο αναφέρεται ότι «Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την οριστική υπογραφή συμφωνίας μεταξύ COSCO-ΤΡΑΙΝΟΣΕ-HP δηλαδή την παραχώρηση των κρατικών υποδομών στο ιδιωτικό κεφάλαιο…» αναρωτιέται
τι δουλειά έχει μια εμπορική συμφωνία μεταφοράς εμπορευμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις υποδομές, οι οποίες ανήκουν στον ΟΣΕ και όχι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
α) Η κυβέρνηση την παραμονή της υπογραφής της συμφωνίας κατέθεσε τροπολογία στη Βουλή σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις που εισάγουν εμπορεύματα στη χώρα μας και σχεδιάζουν τον κύριο όγκο των εμπορευμάτων αυτών να τον εξάγουν σε κάποια άλλη χώρα ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ Φόρο Προστιθέμενης Αξίας.
Δεν αρκούσαν φαίνεται στην COSCO, τη HP και στους… υποψήφιους μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα κέρδη που θα βγάζουνε έτσι κι αλλιώς από την εκμετάλλευση του δικτύου, του τροχαίου υλικού και κυρίως των εργαζόμενων, τους χαρίζεται και ο ΦΠΑ, που οι εργαζόμενοι τον πληρώνουν ακόμα και για τον αέρα που αναπνέουν.
β) Οι υποδομές και ότι άλλο υπάρχει σ’ αυτή τη χώρα ανήκουν στον ελληνικό λαό γιατί με τον ιδρώτα τους και καμιά φορά με το αίμα τους δημιουργήθηκαν.
Σκοπός του αγώνα των εργαζόμενων πρέπει να είναι όλες αυτές οι υποδομές να περάσουν στα δικά τους χέρια, στο δικό τους έλεγχο, μέσα από την κοινωνικοποίηση τους και όχι να πανηγυρίζουν γιατί θα αυξήσει την κερδοφορία της η κάθε COSCO, HP, ο κάθε υποψήφιος αγοραστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ, της ΕΥΔΑΠ, των λιμανιών, των αεροδρομίων κλπ.
Βελλής Ζαφείρης
Το πρώτο σχόλιο είναι 'πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα' και δεν απαντάει στο ερώτημα που έθεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεύτερο πάλι δεν απαντάει στο ερώτημα γιατί μια εμπορική συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετίζεται με τις υποδομές
(Απάντηση: δεν σχετίζεται - το δίκτυο παραμένει στη κυριότητα του ΟΣΕ).
Ν.Φ.