Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ποιες είναι οι προτάσεις της ΠΟΣ ;

Πρωτοφανής έλλειψη ενημέρωσης - συγκαλείτε κ έκτακτο Συμβούλιο 
Διοικήσεων την Πέμπτη να συζητήσει επί ποιων προτάσεων ;

H ΠΟΣ μας ενημερώνει ότι  ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τις Διοικήσεις των Εταιρειών για τη ΣΣΕ. 
Ωστόσο σε αυτά που γράφονται φαίνεται ότι κατά τη διάρκεια της συζήτησης
από την πλευρά τους οι Διοικήσεις εξέφρασαν την άποψη ότι ο νόμος 4093 (ενιαίο μισθολόγιο) πρέπει να εφαρμοστεί και να συζητηθούν θέματα τα οποία δεν άπτονται του παραπάνω νόμου.

 Από την πλευρά των μελών του Προεδρείου απορρίφτηκε τέτοιο ενδεχόμενο. 
Τέθηκε με έμφαση το θέμα της σιδηροδρομικής επαγγελματικής ιδιαιτερότητας και κατατέθηκαν κάποιες προτάσεις οικονομικού περιεχομένου για τις οποίες οι Διοικήσεις επιφυλάχτηκαν να απαντήσουν στην επόμενη συνάντηση προκειμένου να συνεννοηθούν με  την πολιτική ηγεσία. Η νέα συνάντηση θα πραγματοποιηθεί εντός της εβδομάδας καθώς ο χρόνος πιέζει και το ενδεχόμενο της υπογραφής ή όχι της ΣΣΕ θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες. Παράλληλα στη συνάντηση τέθηκε το γνωστό θέμα της περικοπής της αποζημίωσης (12 μισθοί) για το οποίο οι Διοικήσεις το χαρακτήρισαν δίκαιο και θα απαντήσουν συγκεκριμένα υπό το πρίσμα της επίλυσής του στην συνάντηση που θα γίνει εκ νέου όπως αναφέραμε παραπάνω. 

Εμείς ρωτάμε >

Αλήθεια ποιες είναι οι προτάσεις που έχει καταθέσει η ΠΟΣ την στιγμή που δεν υπάρχει καμία επίσημη απόφαση της Ομοσπονδίας για το διεκδικητικό πλαίσιο.

Μάλιστα η ΠΟΣ συγκαλεί και έκτακτο Συμβούλιο Διοικήσεων την Πέμπτη για να συζητηθεί το θέμα της ΣΣΕ.

Το όλο κλίμα όμως θυμίζει έντονα 2011. Τα γραφόμενα περί ξεκαθαρίσματος τις επόμενες μέρες θυμίζουν τα εκβιαστικά διλήμματα που τέθηκαν και τότε και οδήγησαν στην υπογραφή ΣΣΕ που κατάργησε όλες τις προηγούμενες συμβάσεις τον ΚΔΑ και τον ΚΩΕΑΠ.

Φαίνεται ότι οι Διοικήσεις βρήκαν και τα κάνουν , ζητώντας νομιμοποίηση του Ν.4093 ΜΕ την υπογραφή του συνδικάτου.

Γιατί αν ισχύουν τα όσα ακούμε στους διαδρόμους , το επικίνδυνο κ ανθυγιεινό κ το θέσης ευθύνης υπάρχουν ΗΔΗ στον 4093. Μην μας το παρουσιάζουν κ σαν κατάκτηση.

Αυτό που δεν υπάρχει -και θα σημάνει μειώσεις 25% για μεγάλο μέρος του προσωπικού (κυρίως οι νεότεροι -μέχρι 28 χρόνια προϋπηρεσία  ) αν υπάρξει τέτοια προσυπογραφή- είναι η διατήρηση των τακτικών αποδοχών.

Σε όσους βιαστούν , να θυμίσουμε ότι οι συγκοινωνίες υπέγραψαν πολύ καλύτερες ΣΣΕ απο αυτήν της ΠΟΣ το 2011 και κυρίως δεν έβαλαν την υπογραφή τους στην κατάργηση των προηγούμενων συμβάσεων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου