Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Aλ. Μητρόπουλος - Ν.Βαλαβάνη > Αγώνας για την πολιτική ανατροπή

Πραγματικά δεν πίστευαν στα αυτιά τους σήμερα όσοι βρέθηκαν στον 9ο όροφο της Καρόλου και άκουσαν τις αναλύσεις απο τους βουλευτές του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ Ν. Βαλαβάνη και Α. Μητρόπουλο. Μαζί τους βρέθηκαν και τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής , Δ. Τεμπονέρας και Β. Ασημακόπουλος. 
Έγινε ενδελεχής ανάλυση για τα όσα έχουν ψηφίσει οι μνημονιακές Κυβερνήσεις μέχρι σήμερα και δεσμεύουν την χώρα μέχρι και το 2060 !
Αναλυτικότερα για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η κ. Βαλαβάνη τόνισε ότι
με την μεταφορά των μετοχών στο ΤΑΙΠΕΔ έχει ξεκινήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας και παραχωρήσής της σε άλλες κρατικές εταιρίες Ευρωπαϊκών Κρατών αφού όπως τόνισε στα υπόλοιπα Ευρωπαικά Κράτη οι επενδύσεις απο ιδιώτες στον σιδηρόδρομο είναι περιορισμένες . 

Στην ερώτηση για το τι συζητείται στο ΤΑΙΠΕΔ , η απάντηση ήταν αποστομωτική , αφού οι συνεδριάσεις του Ταμείου και τα πρακτικά με τελευταίο νομοσχέδιο διέπονται απο απόρρητο 10 χρόνων με αποτέλεσμα ούτε η Αξιωματική Αντιπολίτευση να γνωρίζει τι συμβαίνει !

Ενδεικτικά ανέφερε το Ελληνικό που η αποτίμηση της περιουσίας του Δημοσίου έχει φτάσει τα 500 εκ Ευρώ όταν πριν απο μερικούς μήνες ήταν δισεκατομμύρια!

Κάνοντας αναφορά στην Ετήσια Έκθεση Παρακολούθησης της Σιδηροδρομικής αγοράς που δημοσιεύτηκε το περασμένο Σαββάτο , μίλησε για τα παραδείγματα της Αυστρίας όπου το 94 % της εκμετάλευσης παραμένει στο Δημόσιο , της Γερμανίας (90%), της Γαλλίας (97%) της Ουγγαρίας (98%) αλλά και άλλων Ευρωπαικών χωρών που οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες παρέχονται απο Δημόσιες Εταιρίες.

Ανέφερε χααρακτηριστικά ότι η Γερμανία παραπέμφθηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απο την ΕΕ τον Σεπτέμβριο του 2012 γιατί δεν προχώρησε στην εφαρμογή των οδηγιών , επειδή ακριβώς θέλει να διατηρεί στο κράτος τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Ωστόσο η DB  , ενδιαφέρεται για την επέκταση της εκτός συνόρων και για αυτό έχει καταθέσει πρόταση για την εξαγορά των Βουλγαρικών σιδηροδρόμων.

Αντίθετα λοιπόν με ότι συμβαίνει στα υπόλοιπα προηγμένα Ευρωπαϊκά κράτη , η Ελλάδα εφαρμόζει πρώτη το μοντέλο των ιδιωτικοποιήσεων και μάλιστα ήταν η πρώτη χώρα που πέρασε απο το Εθνικό Κοινοβούλιο τις πρώτες απαιτήσεις του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου.

Αίσθηση προκάλεσε αυτό που είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ για το τροχαίο υλικό.
Το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο , προβλέπει είπε , αυτό να αγοράζεται από το Δημόσιο και μετά να εποινικιάζεται από τους ιδιώτες για την εκμετάλλευση επειδή το κόστος αγοράς είναι μεγάλο !

Δηλαδή ενώ ο Νομοθέτης παραδέχεται ότι τα Κράτη θα πρέπει να κάνουν τις επενδύσεις στον σιδηρόδρομο (επενδύσεις που πληρώνουν οι φορολογούμενοι ) οι ιδιώτες θα πρέπει να εκμεταλεύονται τα κέρδη !


Η κ. Βαλαβάνη κάλεσε τους εργαζόμενους να δώσουν την μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση , τονίζοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ -ΕΚΜ θα είναι δίπλα τους καθώς πιστεύει πως ο δημόσιος σιδηρόδρομος είναι εργαλείο ανάπτυξης.
Θα πρέπει να διευρυνθούν οι συμμαχίες με την κοινωνία τόνισε , και ιδιαίτερα με το επιβατικό κοινό το οποίο θα πρέπει να καταλάβει τι σημαίνει πώληση των σιδηροδρόμων είπε κλείνοντας την ομιλία της.

Στο ερώτημα τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αν γίνει Κυβέρνηση και έχει ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είπε ότι θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες για την επαθνικοποίηση των Δημόσιων Επιχειρήσεων που παρέχουν Εθνικές Υπηρεσίες.Έχουμε εθνικό σχέδιο ανασυγκρότησης για αυτά είπε.

Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στο παράδειγμα του ΟΤΕ , όπου μετά την ιδιωτικοποίηση του , η DT πούλησε τον μοναδικό Ελληνικό Δορυφόρο (Hellas Sat ) σε Αραβική εταιρεία αφήνοντας την χώρα να εξαρτάται απο δορυφόρους τρίτων !

Οι εταιρίες που παρέχουν στρατηγικές Υπηρεσίες πρέπει να ανήκουν στο Κράτος.

Μεγάλη εντύπωση απο την ομιλία του Α. Μητρόπουλου

Αποκαλυπτική ήταν όμως η ομιλία του γνωστού εργατολόγου κ. Αλέξη Μητρόπουλου , που εξήγησε ακριβώς τι έχει ψηφιστεί και ποιες είναι οι μνημονιακές δεσμεύσεις για μισθούς και συντάξεις.

Μισθοί φτώχειας που θα έχουν σαν βάση τον κατώτατο μισθό μέχρι το 2016 , κατάργηση όλων των επιδομάτων , κατώτατη εγγυημένη εθνική σύνταξη με βάση τις ανάγκες διαβίωσης , κατάργηση των Συμβάσεων Εργασίας , καμία αύξηση μέχρι να πέσει η ανεργία κάτω απο 10 % και όταν γίνει αυτό (το 2027 ) θα αναγνωρίζονται μέχρι 3 τριετίες !
Ακόμα και μετά το 2016 έχει ψηφιστεί απο τις μνημονιακές Κυβερνήσεις ότι οι μισθοί θα καθορίζονται με ρήτρα ανταγωνιστικότητας με τις γειτονικές χώρες (Βουλγαρία κτλπ ).

Πρόκειται για ένα σχέδιο εθνικής καταστροφής που όμοιό του δεν έχει ξαναυπάρξει ,  τόνισε αναφέροντας τις καταστρεπτικές και άγνωστες πτυχές των μνημονίων .

Δεν υπάρχουν διλήμματα είπε καλώντας τους εργαζόμενους σε αγώνα για ανατροπή της Κυβέρνησης και της πολιτικής αυτής .

Ο κ. Μητρόπουλος την Τετάρτη θα βρίσκεται στο ΜΑΙ στις 11 το πρωί .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου