Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αλέξης Τσίπρας > Δημόσιο Αγαθό ο σιδηρόδρομος , θα δώσουν λόγο οι υπεύθυνοι του ΤΑΙΠΕΔ για τις πράξεις του

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο  η συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με την ΠΟΣ και η ομιλία του στους εργαζόμενους στον 9ο όροφο.

O Αλέξης Τσίπρας συνοδευόμενος από τους  βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ  Νάντια Βαλαβάνη, Δημήτρη Στρατούλη, Αλέξη Μητρόπουλο, Χρήστο Καραγιαννίδη, Μαρία Μπόλαρη και Γιάννη Σταθά έδωσε το στίγμα του ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ για τον σιδηρόδρομο ,διερωτώμενος σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες δραστηριότητες και σιδηροδρομικές υποδομές  και τονίζοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπει μπροστά στην μάχη ενάντια στο ξεπούλημα.


Σε μια κατάμεστη αίθουσα και απευθυνόμενος στους υπεύθυνους του ΤΑΙΠΕΔ τόνισε πως θα δώσουν λόγο ενώπιον του Νόμου για τις πράξεις τους , αναφέροντας πως δεν δίνονται στην Αξιωματική Αντιπολίτευση ούτε τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Ταμείου !

Ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ήταν διαβασμένος για τα προβλήματα του σιδηροδρόμου (είναι η τρίτη φορά που συναντώ τους σιδηροδρομικούς είπε ), μίλησε για την επιχείρηση συκοφάντησης των εργαζομένων και του μέσου , αναφέρθηκε στο υποτιθέμενο χρέος αναγνωρίζοντας πως ο Οργανισμός χρεώθηκε επειδή πλήρωνε τις υποχρεώσεις του Δημοσίου , ενώ είπε ότι το κόστος σιδηροδρομικής σύνδεσης κάθε γωνίας της χώρας δεν μπορεί να αποτελεί μόνο λογιστική εξίσωση , αφού αποτελεί βασική παράμετρο της κοινωνικής συνοχής.

Στο πολιτικό κομμάτι τόνισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταργήσει τα μνημόνια και θα επαναδιαπραγματευτεί την δανειακή σύμβαση λέγοντας ΟΧΙ μέχρι τέλους όπως χαρακτηριστικά είπε γιατί αυτό που συντελείται σήμερα είναι μια ανυπολόγιστη Εθνική Καταστροφή.

Κλείνοντας ο Αλέξης Τσίπρας κάλεσε τους σιδηροδρομικούς να δώσουν την μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και αυτήν την πολιτική , γιατί αυτή η μάχη αφορά την ίδια την κοινωνία και τις επόμενες γενεές.






10 σχόλια:

  1. Ακόμα δεν έχουν καταλάβει οι αντιπολιτευόμενοι ότι άλλο ΟΣΕ (και υποδομές υπό κρατικό έλεγχο) κι άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ (η εταιρεία που τρέχει τα τραίνα);

    Μετά από τρεις επισκέψεις στη Καρόλου έλπιζα ότι θα τους είχαν ενημερώσει για τη διαφορά.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα ήταν να μας πείς σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα είναι ιδιωτικές οι δραστηριότητες.(για το πω λιανά σε ποια χώρα της ΕΕ οι εταιρίες που τρέχουν τα τρένα είναι ιδιωτικές.)
      Γιατί μετά απο τόσα σχόλια σου καταλάβαμε ότι είσαι fan της ιδιωτικοποίησης αν θες εξηγησέ μας και το γιατί.

      Γ.Κ.

      Διαγραφή
    2. Ορίστε ένα ενδεικτικός κατάλογος σιδηροδρομικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο δημόσιας ιδιοκτησίας δίκτυο (Γερμανία):
      http://www.railfaneurope.net/list/germany.html

      Ο κατάλογος δεν είναι πλήρης, καθώς ιδρύονται, συγχωνεύονται και απορροφώνται συνέχεια εταιρείες, αλλά πρέπει να δίνει μια ιδέα.
      Θέλετε μήπως Γαλλία;
      Ιδού μια λίστα:
      http://www.railfaneurope.net/list/france.html

      Θέλετε μήπως Ιταλία;
      http://www.railfaneurope.net/list/italy.html

      Μήπως προτιμάτε Βουλγαρία; (η λίστα δεν είναι πλήρης, από όσο ξέρω)
      http://www.railfaneurope.net/list/bulgaria.html

      Μήπως Ρουμανία;
      http://www.railfaneurope.net/list/romania.html

      Ν.Φ.

      Διαγραφή
    3. Καλό θα ήταν στα link να διευκρίνιζες ποιες είναι δημόσιες .
      Ιδιαίτερα στην Ιταλία που το 99% των εταιρειών ανήκουν σε Περιφέρειες , δλδ στο κράτος.

      Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο κ η προσπάθεια παραπληροφόρησης συνεχίζεται.
      Σε ποιες χώρες (της ΕΕ ) έχουν παραχωρηθεί δραστηριότητες του σιδηροδρόμου σε ιδιώτες .
      Δηλαδή σε ποιες χώρες έγινε ιδιωτικοποίηση.

      Σε αυτό να μας απαντήσεις και όχι σε ποιες χώρες δραστηριοποιούνται οι Δήμοι , οι Κοινότητες ή και ακόμα μικρά ιδιωτικά σχήματα στα εμπορεύματα .

      Αναμένω με ενδιαφέρον την απάντηση.

      Κ.Γ.

      Διαγραφή
    4. Μα εσείς πρώτα ρωτάτε "για το πω λιανά σε ποια χώρα της ΕΕ οι εταιρίες που τρέχουν τα τρένα είναι ιδιωτικές."

      Μετά ρωτάτε "σε ποιές χώρες έχουν παραχωρηθεί δραστηριότητες του σιδηροδρόμου σε ιδιώτες".

      Οταν λέτε "δραστηριότητες του σιδηροδρόμου" τι εννοείτε;
      Το τρέξιμο των τραίνων; Δηλαδή αυτό που κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
      Εκτός αν μιλάτε για τη ROSCO τόσην ώρα, αλλά εσείς ρωτάγατε για εταιρείες που τρέχουν τα τραίνα.
      Αποφασίστε τι ακριβώς ρωτάτε, γιατί δεν μπορώ να σας απαντήσω αν αλλάζετε συνέχεια το γήπεδο.

      Ν.Φ.

      Διαγραφή
  2. Και ιδού τι γίνεται στον Σουηδικό ΟΣΕ:
    http://www.railjournal.com/index.php/main-line/trafiverket-receives-46-applications-to-run-trains-in-sweden.html

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις .

      Το ερώτημα είναι ένα .
      Σε ποια χώρα της ΕΕ έχει υπάρξει ιδιωτικοποίηση .

      Και αυτό που στέλνεις είναι παντελώς άσχετο.

      Έμποδίζει κανείς στην Ελλάδα ιδιώτες operator να καταθέσουν αιτήσεις για χρήση της Υποδομής ;
      3 χιλιάρικα πλέον το παράβολο.
      Στην Σουηδία ίσως είναι και ποιο πολλά .

      Ξαναρωτάω και ελπίζω να απαντήσεις .

      Σε ποια χώρα της ΕΕ έχει υπάρξει ιδιωτικοποίηση δημόσιας σιδηροδρομικής εταιρείας.
      Κ.Γ.

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, πιάσε και σημείωνε (αν κι έπρεπε να τα βρείτε μόνοι σας αντί να ρωτάτε εμένα τον άσχετο):

      NS Cargo -> Railion Beneluz -> DB Schenker Rail Netherland (Ολλανδία)
      Freightliner (Αγγλία) -> management buy-out
      DSB Gods -> Railion Denmark (Δανία)
      Rail Express Systems, Travelling Post Office, Loadhaul Ltd, Mainline Freight Ltd, Transrail Freight Ltd, Railfreight Distribution -> EWS (Αγγλία)
      Eesti Raudtee (EVR) -> Baltic Rail Services (Εσθονία)
      MÁV Cargo -> RCH (Ουγγαρία)
      CFL Cargo -> Arcelor-Mittal (Λουξεμβούργο) κατά 33%
      NSB Cargo -> Cargonet (Νορβηγία, ανήκε στη Green Cargo, πωλήθηκε πάλι πίσω στους NSB αργότερα)

      Στο μεταξύ, έχει μπει πωλητήριο στις εξής:
      CFR Marfa (Ρουμανία)
      BDZ Cargo (Βουλγαρία)

      Επίσης φημολογείται ότι οι Βέλγοι (SNCB) είναι στη σειρά για πώληση.

      Ν.Φ.
      ΥΓ. Α, και το παράβολο των 3.000 (παλιά ήταν 50.000) δεν περιλαμβάνει το παράβολο των 30.000 για το πιστοποιητικό ασφαλείας, από όσο ξέρω.
      Στη Γερμανία π.χ. το κόστος αίτησης είναι κάπου στα 5.000 Ευρώ (στο site της EBA θα τα βρείτε)

      Διαγραφή
    3. Με εξαίρεση την Ολλανδία (αν ισχύει έχω πολλές επιφυλάξεις ) σε ποια χώρα της ΕΕ έχει ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος τελικά ;

      Αν είναι να μιλάμε για Εσθονίες , Βουλγαρίες και Ρουμανίες ε τότε είναι ένα μέτρο σύγκρισης σοβαρό.

      Αν ακόμα μιλάμε για φήμες , εκεί γίνεται χαμός.
      Λοιπόν δεν είναι τα πράγματα όπως θες να τα παρουσιάσεις.
      Στην κραταιά Γερμανία , η DB είναι κρατική και πραγματοποιεί το 95% των μεταφορών . Το υπόλοιπο 5 το πραγματοποιούν πολλές μικρές εμπορικές εταιρίες.
      Στην Ιταλία , κρατική εταιρεία , μικρές εμπορικές.
      Στην Ισπανία , Πορτογαλία το ίδιο.
      Στην Κροατία τα ίδια .
      Στο Βέλγιο κρατική .
      Στην Γαλλία κρατική SNCF .
      Στην Ελβετία κρατική.
      Σε Πολωνία , Σερβία , Σλοβακία , Τσεχία κρατικές.(τις άφησα για το τέλος)

      Είναι άλλο να δραστηριοποιούνται ιδιώτες και άλλο να γίνεται ιδιωτικοποίηση .

      Και όσον αφορά την Αγγλία , δεν ανήκει στην ΕΕ και όλοι είδαμε εκεί τα αποτελέσματα της Θατσερικής πολιτικής.

      Όποιος θέλει ας έρθει και στην Ελλάδα να κάνει επενδύσεις .
      Γιατί επένδυση , είναι να ρίχνω χρήμα και όχι να αγοράζω τσάμπα Δημόσια Περιουσία.

      ΚΓ

      Διαγραφή
    4. Εσείς με ρωτήσατε "Σε ποια χώρα της ΕΕ έχει υπάρξει ιδιωτικοποίηση δημόσιας σιδηροδρομικής εταιρείας;"
      (υποθέτω ότι μιλάτε για train operator πάντα).

      Σας έδωσα μια λίστα από πρώην κρατικές σιδηροδρομικές εταιρείες στην ΕΕ οι οποίες πωλήθηκαν, και πάλι αλλάζετε τη κουβέντα στο στυλ 'ναι, αλλά υπάρχουν κρατικές σιδηροδρομικές εταιρείες'.
      Δηλαδή;
      Σε τι ακριβώς διαφωνείτε με την απάντησή μου;

      Μην αλλάζετε συνέχεια το θέμα, γιατί δεν γίνεται συζήτηση έτσι.
      Και σας παρακαλώ να είστε ακριβής και σαφής στις ερωτήσεις σας, γιατί μου φαίνεται ότι άλλο ρωτάτε κι άλλο εννοείτε.

      Δεν μπορώ να ξέρω τι έχετε στο μυαλό σας όταν κάνετε τις όποιες ερωτήσεις σε μένα.
      Εγώ απαντώ σε ότι γράφετε κι όχι σε ότι εννοείτε.

      Κι από πότε η Αγγλία δεν είναι στην ΕΕ;
      Οι Νορβηγοί όντως δεν είναι στην ΕΕ, οπότε μπορείτε να τους παραβλέψετε (δικό μου λάθος).

      Οι DB και το μερίδιο αγοράς τους τι σχέση έχουν με το ερώτημα και την απάντηση που σας έδωσα παραπάνω;
      Πάλι εκτροχιάζετε τη συζήτηση, και αυτό δεν σας τιμά.
      Αλλά αφού θέσατε το θέμα μεριδίου της σιδηροδρομικής αγοράς, το 2011 είχαν μερίδιο 86% περίπου στα επιβατοχιλιόμετρα, 76% στα προαστιακά/regional, και 74% στα τονοχιλιόμετρα των εμπορικών.
      Για το 2012 δεν έχουν βγει ακόμα στοιχεία (πηγή: https://www.deutschebahn.com/file/2598024/data/competition__report__2012.pdf )

      Ν.Φ.

      Διαγραφή