Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Εκχωρείται σε ιδιώτες δημόσια περιουσία του ΟΣΕ!

Απο τον Ριζοσπάστη ....
Με τις ευλογίες της δημοτικής αρχής Βόλου, η ΓΑΙΑΟΣΕ, ετοιμάζεται να εκχωρήσει σε ιδιώτες για εκμετάλλευση εκτάσεις «φιλέτα», «στην καρδιά», μέσα στο κέντρο του Βόλου και της Νέας Ιωνίας!

Πρόκειται για έκταση 11 στρεμμάτων που βρίσκεται στο νότιο τμήμα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου, η οποία θα συνδεθεί με τον αστικό ιστό των Παλαιών, όπου υπάρχουν δέκα αποθήκες του ΟΣΕ, μουσειακό υλικό (12 παλιές ατμομηχανές), που θα μετατραπούν σε καταστήματα εστίασης-διασκέδασης (καφέ), εμπορικά καταστήματα ή σε πολιτιστικούς χώρους για εκθέσεις κ.ά. καθώς επίσης και το ακίνητο του ΟΣΕ στη Νέα Ιωνία, έκτασης 12 στρεμμάτων, με κτιριακές υποδομές 1.300 τετραγωνικών μέτρων για αθλητικές χρήσεις και χρήσεις εστίασης - διασκέδασης.

Το ξεπούλημα θα πραγματοποιηθεί μέσω του προγράμματος «Jessica» που χρηματοδοτεί με δάνεια και εγγυήσεις τις επενδύσεις ιδιωτών επενδυτών, σε δημόσια ακίνητα για «αστικές αναπλάσεις», με Συμπράξεις Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Οι ιδιώτες επενδυτές επιδιώκουν, βάζοντας στο χέρι αυτές της μεγάλης αξίας δημόσιες εκτάσεις, να βγάλουν κέρδη από δραστηριότητες τουριστικές - ξενοδοχειακές, εστίασης, πολιτισμού και αθλητισμού. Ηδη, η ΓΑΙΑΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ έχει δρομολογήσει τις προκηρύξεις για την ανεύρεση των επενδυτών και η επίσκεψη του διευθύνοντα συμβούλου της στο Βόλο ήταν μόνο για να ανακοινώσει τα σχέδιά της και να προγραμματίσει, σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή, εκδήλωση για την παρουσίασή τους.

Σε ανακοίνωσή της ανάμεσα σε άλλα η «Λαϊκή Συσπείρωση» Δήμου Βόλου,καταγγέλλει αυτό το ξεπούλημα και επισημαίνει: «Η ευθύνη της δημοτικής αρχής Βόλου και του Δημάρχου, Π. Σκοτινιώτη, για την εξέλιξη αυτή και για τη συναίνεση που έδειξε είναι μεγάλη. Τα σχέδια της ΓΑΙΑΟΣΕ ήταν γνωστά στη δημοτική αρχή από τις αρχές του 2011. Ωστόσο, καμιά ενέργεια δεν έγινε για την αποτροπή αυτών των σχεδίων, ούτε υπήρχε ενημέρωση προς το Δημοτικό Συμβούλιο και τους άλλους φορείς της πόλης. Δυο μεγάλες εκτάσεις που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για τις πολιτιστικές, αθλητικές και γενικότερες κοινωνικές ανάγκες των εργαζομένων της πόλης μας (και ιδιαίτερα για τις ανάγκες της ερασιτεχνικής "Νίκης" και άλλων ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων), χωρίς να πληρώνουν αυτές τις υπηρεσίες, εκχωρούνται σε ιδιώτες».
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» καλεί τους εργαζόμενους της πόλης, με τα σωματεία τους και τους πολιτιστικούς και αθλητικούς φορείς που συμμετέχουν να ακυρώσουν τα σχέδια της ΓΑΙΑΟΣΕ και της δημοτικής αρχής Βόλου και χαρακτηρίζει απαράδεκτη τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ, που διά του εκπροσώπου του στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, Κ. Πουλάκη, τάσσεται υπέρ της εκχώρησης των δημόσιων εκτάσεων σε ιδιώτες, αλλά κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης και διερεύνησης τού δήθεν «οικονομικού οφέλους» για το δημόσιο.

2 σχόλια:

  1. Ενώ όταν η Καλαμάτα και η Κόρινθος 'τσιμπάνε' εκτάσεις του ΟΣΕ και του δικτύου δεν είναι πρόβλημα ε;

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πειραιάς-Αγ. Διονύσιος = Χάρισμα στο Μιχαλολιάκο με δικαίωμα και ξηλώματος των γραμμών. Οι ναυτιλιακοί πράκτορες που ζητούσαν τα τραίνα για Β. Ελλάδα να ξεκινούν από εκεί, ως ανταπόκριση στα πλοία Βορείου Αιγαίου, Δωδεκανήσου και Κρήτης, ουδέποτε πήραν απάντηση. Προέχει "ο δικός μας".
    Μέγαρα = Χάρισμα στο Δήμο, διατήρηση των γραμμών
    Κόρινθος (Μετρ. σταθμός) = Χάρισμα στο Δήμο, διατήρηση των γραμμών
    Διάφοροι σταθμοί ανά το δίκτυο χαρίζονται στην τοπική αυτοδιοίκηση, χωρίς ανταλλάγματα.
    Παλαιός Σταθμός Ναυπλίου = Χάρισμα στο Δήμο (αυτό επί επαράτου δικτατορίας)
    Πάρκο Καλαμάτας = Χάρισμα κι αυτό επί Λαμπρινόπουλου
    Κάποτε, κάποιοι συνδικαλιστές μίλαγαν για χαριστικές πράξεις για τις δύο τελευταίες παραχωρήσεις. Τώρα εξυγιαίνεται ο Σιδηρόδρομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή