Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

"Αλόγιστη" θεωρεί την επέκταση του τρένου η κυβέρνηση

Άλλη μια απάντηση στην Βουλή που αποδεικνύει την άγνοια των Ελλήνων πολιτικών ,για  τι σημαίνει σιδηρόδρομος για την Οικονομική Ανάπτυξη...
Ακόμα χειρότερα , ο σημερινός Υπουργός Υποδομών δείχνει να αγνοεί ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν παράγει πλέον  ελλείμματα.
Τον δρόμο προς τις «εναλλακτικές μεθόδους μεταφοράς» σε σχέση με τον σιδηρόδρομο έδειξε εμμέσως πλην σαφώς ο υπουργός Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, Γ. Βαρεμένου για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής
Αγρινίου-Κρυονερίου-Μεσολογγίου.

 Ο Κ. Χατζηδάκης υποστήριξε χαρακτηριστικά ότι «δεν μπορούμε να μιλάμε για αλόγιστη επέκταση γραμμών με αυτήν την οικονομική κατάσταση της χώρας, δεν μπορούμε να ζητάμε από τους πολίτες να συντηρούν νέα ελλείμματα, ιδιαίτερα την ώρα που υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι μεταφοράς». 
Ο υπουργός Ανάπτυξης παραδέχτηκε ότι ο σιδηρόδρομος είναι «ασφαλώς φιλικός με το περιβάλλον» και παρατήρησε ότι, με βάση το Μεσοπρόθεσμο, οι ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ «δεν μπορούν να έχουν τις ζημίες που είχαν».
Ο Γ. Βαρεμένος αναρωτήθηκε με ποιες μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι δεν θα ήταν βιώσιμη οικονομικά για τους ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ η επαναλειτουργία της γραμμής και τόνισε ότι το τρένο, εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, είναι σημαντικό και για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. 


Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ επισήμανε ότι «με τη μείωση των εισοδημάτων και την αύξηση στο πετρέλαιο και τον σιδηρόδρομο έχει γίνει αισθητή η περιθωριοποίηση του σιδηροδρόμου» προσθέτοντας ότι «η περιθωριοποίηση του σιδηροδρόμου δεν ήταν λάθος, ήταν έγκλημα» και θέτοντας το ερώτημα «σε τι υπέκυψαν οι τελευταίες κυβερνήσεις».
Ο Γ. Βαρεμένος αναφέρθηκε και στην παλιότερη ανακαίνιση της γραμμής έναντι 14 εκατ. ευρώ ρωτώντας για το σκεπτικό της απόφασης αυτής την στιγμή που δεν θα επαναλειτουργούσε η γραμμή. Ο Κ. Χατζηδάκης περιορίστηκε να σχολιάσει ότι «είναι βέβαιο ότι έχουν γίνει πολλές λανθασμένες επενδύσεις από τον ΟΣΕ».

Το θέμα είχε ξεκινήσει απο την αυτήν την επερώτηση >

Το ζήτημα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου θέτει με επίκαιρη ερώτησή του προς τον υπουργό Ανάπτυξης ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος τονίζοντας ότι παραμένει αναξιοποίητη παρά το γεγονός ότι στο διάστημα 1997-2004 ανακαινίσθηκε πλήρως με κόστος 13.000.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ερωτά τον υπουργό Ανάπτυξης:
  1. Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει προκειμένου να επαναλειτουργήσει η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, ως τουριστική αρχικά και, ενδεχομένως, προαστιακή στη συνέχεια, και να αξιοποιηθούν οι πολλαπλές αναπτυξιακές δυνατότητες που η λειτουργία της θα προσφέρει στην ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας;
     
  2. Σε περίπτωση που εμμένει στην απόρριψη της πρότασης αυτής, πώς προτίθεται να δικαιολογήσει την οριστική, πλέον, καταστροφή μιας σύγχρονης και ιδιαίτερα ακριβής υποδομής, η οποία πρόσφατα μόλις ανακαινίσθηκε με κόστος 13.000.000 ευρώ για τους φορολογουμένους, επιλογή που θα ισοδυναμούσε μάλλον με διασπάθιση δημοσίων πόρων παρά με ορθολογική διαχείριση και αξιοποίησή τους;
"Η επαναλειτουργία ωστόσο της γραμμής, ως τουριστικής αρχικά και, ενδεχομένως, προαστιακής στη συνέχεια, μπορεί να αποτελέσει μια θετική συμβολή στην ισόρροπη και φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη της περιοχής, στην αναζωογόνηση της οικονομίας της με την ενθάρρυνση του θεματικού τουρισμού, και στη βιώσιμη κινητικότητα στις τοπικές κοινωνίες" προσθέτει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου