Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Επιστολή του συναδέλφου Συριόπουλου προς ΠΕΠΕ κ μηχανοδηγούς

Εργασιακές συνθήκες μεσαίωνα στο ΜΑΙ  καταγγέλλει στην επιστολή του ο συνάδελφος μηχανοδηγός Συριόπουλος Θέμης . Και η πραγματικότητα είναι ότι η αλήθεια είναι αυτή που περιγράφει . Αναλυτικά η επιστολή του συναδέλφου >
Απο τις 12 Μάρτιου 2013 έχω ξεκινήσει την προσπάθεια να δώσω ένα τέλος στην απαράδεκτη διαδικασία του να μην ξέρω τι βάρδια δουλεύω ούτε καν σε εβδομαδιαίο επίπεδο , άλλα να υποχρεώνομαι καθημερινά να επικοινωνώ
τηλεφωνικά για να ενημερωθώ ποια βάρδια θα κάνω την επομένη μέρα.Η προσπάθεια αυτή όπως και είναι αναμενόμενο βρίσκει συνεχώς εμπόδια κυρίως από συνδικαλιστικές εξυπηρετήσεις κ από μια ξεπερασμένη λογική .

Μετά το αίτημα μου για εφαρμογή προγραμματισμένου κυκλώματος ρωτήθηκα επίμονα από τον αρμόδιο ποια βάρδια θέλω και  φυσικά αρνήθηκα κάτι τέτοιο αφού δεν ήταν  , ούτε και είναι ο σκοπός μου.

Διεκδικώ απλά το αυτονόητο  , προγραμματισμένη εργασία και χορήγηση των αναπαύσεων. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι συνάδελφοι για προσωπικούς λόγους έχουν εδραιώσει καιρό τώρα και κάνουν μόνιμες βάρδιες ή δουλεύουν συγκεκριμένες ώρες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες που έχει ο μη προγραμματισμός της εργασίας στην προσωπική ζωή ,στην ψυχολογία και στην υγεία μας.

Για μένα εξάλλου μπαίνει και ζήτημα σε σχέση με την πολιτική των υποχρεωτικών μετατάξεων και της μη επάνδρωσης των μηχανοστασίων. Δεν θα καλύψω το κενό που άφησε αυτή η πολιτική γιατί αλλιώς θα είναι σαν να την επικροτώ.

Αποτέλεσμα των συνεχών ανεξήγητων αρνήσεων στις έγγραφες αναφορές μου είναι να επικαλεστώ  το ΦΕΚ 2346 συμφώνα με το όποιο η τραινοσε είναι υποχρεωμένη μέχρι το τέλος κάθε μηνά να έχει στείλει στην επιθεώρηση εργασίας τον μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας προσωπικού που ακολουθεί κυκλωματική εργασία. Αυτό επίσης πρέπει να τοιχοκολλάται ή να μοιράζεται στον χώρο εργασίας ώστε να λαμβάνει γνώση το προσωπικό έγκαιρα.

Απλά πράγματα δηλαδή ….

Που όμως  δεν τηρούνται ούτε στο ελάχιστο από την διοίκηση της εταιρίας που αρνείται να απαντήσει στα γραπτά αιτήματα μου αλλά  κυρίως και από  συνάδελφους (μηχανοστασιαρχης - Μηχανοδηγοί που βγάζουν υπηρεσία) γεγονός αντισυναδελφικό και ανεξήγητο.

Και καλά η διοίκηση κάνει την δουλεία της , αλλά οι<< συνάδελφοι>>;;

Τι σκοπό έχουν? 

Τι προσπαθούν να αποδείξουν ,  oτι βγαίνει η δουλεία?

Τι δουλειά έχουν τότε στο σωματείο των μηχανοδηγών που αγωνίζεται για δικαιώματα κ όχι για την επιστροφή στον μεσαίωνα ?

Το πρόβλημα βρίσκεται λοιπόν σε όλους όσους στηρίζουν αυτές τις λογικές .

Κοινοποιώ την επιστολή μου αυτή στους συναδέλφους , αλλά και στην ΠΕΠΕ ζητώντας να προστατεύσει τα δικαιώματα όλων .

Επίσης  τις επόμενες μέρες και αν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί θα αναγκαστώ να προσφύγω στις αρμόδιες υπηρεσίες.
                                                                            
                                                                     ΑΘΗΝΑ 3 Ιουλίου 2013

                                                                              Συριόπουλος Θέμης

3 σχόλια:

  1. H περίπτωση του συναδέλφου Συριόπουλου είναι πραγματικά αν όχι μοναδική τουλάχιστο προκλητική.
    Η προκλητική αντιμετώπιση του αιτήματος για προγραμματισμό εργασίας απο 1 ( ΕΝΑΝ ) μηχανοδηγό στο ΜΑΙ των 105 μηχανοδηγών , δείχνει ότι κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν συναίσθηση του χρόνου (2013) του τόπου ( Ελλάδα )ή εσκεμμένα δεν θέλουν να έχουν .

    Με απανωτές αναφορές έγγραφες προς την Υπηρεσία ζητάει το αυτονόητο και η Υπηρεσία (ΦΥ ) φροντίζει διαρκώς να του θυμίζει ότι μπορεί κάποιος ανώτερος να ρυθμίζει την ζωή του , όπως θέλει αυτός . Γιατί εδώ είναι έλξη και θα κάνεις ότι λέμε .Αλλιώς επειδή δεν είσαι αρεστός στην φάτσα σε βάζουμε 10 μέρες για δουλειά και αν ζητήσεις τα δικαιώματά σου σε περνάμε και απών .

    Οι εποχές περάσανε όμως και οι άνθρωποι δεν μάθανε τίποτα στο πέρασμα του χρόνου .Ούτε οι μετατάξεις , ούτε οι μειώσεις μισθών , ούτε η κατάντια της χώρας .

    Αναγκαστικά πλέον θα αναλάβουν τα αρμόδια Όργανα του ΣΕΠΕ την επίλυση του θέματος , εκτός και αν ο κ. Ζηλιασκόπουλος (έχει ζητήσει προσωπική ακρόαση για το θέμα ο συνάδελφος ) υπενθυμίσει σε αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να καθορίζουν την ζωή μας , το αυτονόητο .
    Εδώ δουλεύουμε . Και μάλιστα πολύ σκληρά .
    Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε επιπλέον τα παιχνιδάκια , με βάση το αν αρέσει ή όχι η φάτσα μας .

    Γενιδούνιας Κώστας
    Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ?ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 90 ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΕΣ ΒΑΡΔΥΕς, ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ Η ΜΠΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ 15?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η εταιρειάρα συμβούλων Πράις μελέτησε τα αμελέτητα και απεφάνθη ότι 120 μηχανοδηγοί έπρεπε να φύγουν από το σιδηρόδρομο. Μετά από αυτό το δίδυμο της συμφοράς Ρέππας-Τσιώκας, έδιωξαν τους 120, τους 46 υποχρεωτικώς, και τους έστειλαν σε γραφεία να πρωτοκολλούν χαρτοβασίλεια, σε νοσοκομεία να κλιβανίζουν χειρουργικές ποδιές και να καίνε απόβλητα και σε Δήμους να ξεχορταριάζουν παρτέρια ή να οδηγούν σκουπιδιάρες. Από τότε, παρά και την κατάργηση του 1/3 του δικτύου, πόσες ανεκτέλεστες αναπαύσεις και άδειες προέκυψαν στην Έλξη; Πόσα πήρε η Πράις για να πεί τις αηδίες της; Αφού έπεσε έξω θα επιστρέψει με τόκο και θα αποζημιώσει τους έλληνες φορολογούμενους για τα ποσά που δαπανώνται σε πληρωμές ανεκτέλεστων αδειών και αναπαύσεων; Μήπως πρέπει να γίνει αγωγή εναντίον της και εναντίον των Υπουργών, Γεν. Γραμματέων κλπ, που αποδέχθηκαν το πόρισμά της και το εφάρμοσαν; Ίσως και συλλογικά από την Ομοσπονδία (ονειρεύομαι)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή