Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Περικοπές δρομολογίων στα πλάνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

Στην τελευταία συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Ζηλιασκόπουλο , ο τελευταίος εκδήλωσε την σκέψη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  να περικόψει δρομολόγια στον αρτηριακό άξονα (Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα  ) λόγω της μείωσης της επιβατικής κίνησης (και άρα των εσόδων ) που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς . 
Όπως χαρακτηριστικά είχε πεί ο Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,

παρότι η εταιρεία έχει αυξήσει κατά πολύ (με τις νέες τιμολογιακές πολιτικές και την δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου μέσω internet )το μερίδιο της στην αγορά του Αθήνα - Θεσσαλονίκη , εντούτοις τα έσοδα είναι σε χαμηλότερα επίπεδα απο περυσινές χρονιές , αφού έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των μετακινούμενων συμπολιτών μας , λόγω της ύφεσης και της οικονομικής κρίσης .

Για τον λόγο αυτό υπάρχει η σκέψη είχε πεί ο κ. Ζηλιασκόπουλος , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει ένα δρομολόγιο προς και απο Αθήνα στα αρτηριακά τρένα , ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο στην παρούσα φάση να προστεθούν δρομολόγια.         (εκτός απο τα εμπορικά που θα δρομολογούνται ορθότατα πλέον σε σταθερές ώρες και ημέρες , εγκαινιάζοντας την νέα εμπορευματική πολιτική της    εταιρείας ).

Ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι σε περικοπές δρομολογίων έχουν οδηγηθεί και άλλα ανταγωνιστικά μέσα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , όπως είναι το ΚΤΕΛ . 

Οι δικές μας πληροφορίες λένε ότι το ενδεχόμενο εξετάζεται σοβαρά απο Σεπτέμβρη ενώ η σκέψη αφορά αποκλειστικά δρομολόγια αρτηριακά .

Φυσικά οποιαδήποτε σκέψη για επαναδρομολόγηση των τρένων στο Λιόσια - Πειραιάς  ή και ακόμα στο εναλλακτικό Μεταμόρφωση - Αθήνα , για να καταργηθεί η μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ έχει παραπεμφθεί στις καλένδες ....


Το ίδιο και η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά , αρτηριακών τρένων.

Εμείς το μόνο που θα  ξαναπούμε είναι ότι η πολιτεία οφείλει να επιδοτήσει με παραπάνω απο 50 εκ Ευρώ ετησίως την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για να προσφέρει το μέσο που χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο οι φτωχότερες κοινωνικά ομάδες εισιτήρια προσιτά , αλλά και να διατηρήσει όλα του τα δρομολόγια προς όφελος του κοινωνικού συνόλου .
Ο ρόλος του κράτους στην κρίση είναι να προστατεύει τις ευπαθείς ομάδες .Και το μόνο μέσο που μπορεί να εγγυηθεί ποιοτική  , ασφαλή και οικονομική μεταφορά είναι ο σιδηρόδρομος .

Και αυτό να γίνει τώρα και όχι όταν έρθει ο ιδιώτης.

Αν δει κάποιος τα νούμερα που λαμβάνουν σαν ετήσια επιδότηση ανταγωνιστικά μέσα που ανήκουν όμως σε ιδιώτες θα ζαλιστεί , ενώ πραγματικά θα χάσει το μέτρημα αν δει με πόσα χρήματα επιδοτούν τα τρένα τους προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες.

1 σχόλιο:

  1. Άλλος ένας υπερτιμημένος "μάνατζερ" του Συστήματος, από αυτούς που βρίθει ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. Αντίστοιχοι υπάρχουν και σε άλλες θυγατρικές του ομίλου ΟΣΕ, που η γύμνια τους φάνηκε μόλις τέλειωσαν τα μπερεκέτια. Όλοι αυτοί
    έκαναν καριέρες την εποχή των παχιών αγελάδων, είναι πλέον αναντικατάστατοι και βεβαίως ιεραρχικά θα έχουν πάντα διευθυντικές θέσεις. Τσάμπα μάνατζερ και διευθυντές και παντα για τα εύκολα, στα δύσκολα κάνουν κοκοκο και περικοπές. Μεγάλη μακακία τελικά, να τους πληρώνουμε για Σωτήρες και Φωστήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή