Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Δοκιμή σε διπλή Δ/Η (σειράς 450-500) για την ακαριαία πέδη στα εμπορικά - Τα αποτελέσματα

 Πραγματοποιήθηκε μερικές μέρες πριν (χωρίς την παρουσία συνδικαλιστή της ΠΕΠΕ , που για μια ακόμα φορά απουσιάζει απο ένα τόσο σημαντικό γεγονός ) στις εγκαταστάσεις του ΑΙΡ , δοκιμή για να διαπιστωθεί  αν επενεργεί η ακαριαία πέδη στις Δ/Η ( σειράς 450- 500 και όταν είναι σε διπλή ζεύξη ) όταν υπάρχει διάσπαση στις εμπορικές αμαξοστοιχίες .
Τα αποτελέσματα ήταν
άκρως απογοητευτικά , αφού η ακαριαία πέδη ΔΕΝ επενέργησε ποτέ  όταν επιχειρήθηκε τεχνητή  διάσπαση  , ακόμα και όταν επιχειρήθηκε και  στο 2ο βαγόνι της σύνθεσης που είχε προετοιμαστεί για τις δοκιμές .

Πρόκειται για ένα  τεχνικό πρόβλημα , που και η ΠΕΠΕ είχε επισημάνει με επιστολή της μερικούς μήνες πρίν , αλλά για το οποίο ΚΑΝΕΙΣ απολύτως δεν έχει ενημερώσει τους μηχανοδηγούς. (κ για το οποίο μηχανοδηγοί πρόσφατα τιμωρήθηκαν , όταν το επικαλέστηκαν )

Αντίθετα , με Δ/Η AD- Tranz , η δοκιμή απο όσα πληροφορηθήκαμε πραγματοποιήθηκε με επιτυχία .


3 σχόλια:

  1. αφου δεν επενεργει η ακαριαια πεδη , εγω προτεινω 2 πραγματακια απλα . 1ον σκευοφορος στην ουρα ,οπως γινοταν ολα τα χρονια ,πριν γινει η κομπινα με τις Τ αμαξοστοιχιες , και 2ον σαφη ενημερωση ολου του προσωπικου ελξης για το τι ενεργειες θα κανει απο εδω και περα μολις αντιλαμβανεται οτι δεν επενεργει η διασπαση, και οχι ο καθενας του κεφαλιου του για να δειξει οτι ειναι καλο παιδι .ο νωον νοητω ,αγαπητοι συναδελφοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O πανταχου παρων και επι παντος επιστητου εχων αποψη αντιπροεδρος που ηταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν το γνώριζα ανώνυμε φίλε μου , θα ήμουν εκεί .
    Μόλις όμως το έμαθα , έσπευσα να ζητήσω το αντίγραφο του πορίσματος.
    Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια .

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή