Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Οι τοποθετήσεις των τοπικών αντιπροσώπων στο ΣΤΑ της ΠΕΠΕ

Το στέκι  δημοσίευσε την πρόταση της ΑΣΚΕ για τον προγραμματισμό δράσης για το 2014 και σήμερα δημοσιεύει τα κυριότερα σημεία των απόψεων ΟΛΩΝ των τοπικών αντιπροσώπων της ΠΕΠΕ , για την όσο το δυνατό πληρέστερη ενημέρωση των μηχανοδηγών .
Σημειώνουμε ότι και φέτος δεν έγινε καμία ψηφοφορία μετά το πέρας της συνεδρίασης , γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση της παράταξης Συνεργασία .
Οι θέσεις των αντιπροσώπων με την σειρά που λάβαν τον λόγο >


Γ. Μυστρίδης ( Μηχανοστάσιο Δράμας - Δημ. Συμπαράταξη) >Αναφέρθηκε στο θέμα των διανυκτερεύσεων και στο θέμα της άδειας εργασίας μέρους του προσωπικού σε ηλεκτροκίνητο δίκτυο που έχει λήξει και πρέπει να ανανεωθεί

Ν.Αγγελόπουλος ( Μηχανοστάσιο ΜΑΙ - Νέα Έλξη ) >Τόνισε ότι η δράση του Σωματείου μας πρέπει να περιστραφεί γύρω απο 3 άξονες . Την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας , την ενίσχυση του κλάδου ( και με εσωτερικές μετατάξεις ) και την ασφάλεια κυκλοφορίας , λέγοντας πως είναι σε θετική κατεύθυνση το εξώδικο που αποφάσισε την προηγούμενη μέρα η ΠΕΠΕ .
Ο συνάδελφος ζήτησε να σταματήσει η κουβέντα για το παρελθόν ( κ ιδιαίτερα με το τι έγινε πέρυσι με το θέμα της απεργίας του Μετρό ) να κοιτάξουμε μπροστά και να αναζητηθούν συμμαχίες απο όλους του κλάδους .
Για το θέμα του ΤΑΠΕΛ ζήτησε να παραμένει ως έχει σήμερα .

Ρίζος Φώτης (Μηχανοστάσιο Λειανοκλαδίου - Δημ. Συμπαράταξη ). Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην έλλειψη προσωπικού που υπάρχει και στο Λειανοκλάδι . Σε ένα τοπικό πρόβλημα ζήτησε την παρέμβαση της ΠΕΠΕ για την ανακαίνιση της αίθουσας αναμονής μηχανοδηγών στο Λειανοκλάδι.

Ευθύμερος Θανάσης ( Μηχανοστάσιο ΜΑΙ - ΑΣΚΕ ). Ζήτησε την αναβάθμιση του τμήματος κυκλοφορίας , την ύπαρξη συντονιστή για το τροχαίο υλικό σε 24 ωρη βάση , ενώ τόνισε την προχειρότητα του εγχειρήματος με τα εμπορικά , αναφέροντας ως παράδειγμα πως μετά την διάσπαση στο Θριάσσιο πριν μερικές εβδομάδες , δεν λειτουργούσαν τα κλειδιά στο σημείο και θα έπρεπε οι μηχανές για να κάνουν στροφή να πάνε στην Μαγούλα .

Τσιούλκας Κωνσταντίνος (Μηχανοστάσιο Λάρισας - Δύναμη Έλξης ) Ζήτησε ενημέρωση για το εφάπαξ , για τις δικαστικές αποφάσεις που εκρεμμούν.
Αναφέρθηκε στο θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας , τονίζοντας την απόφαση του Πρωτοδικείου Θήβας που εξαιρούσε εξειδικευμένο προσωπικό απο το ενιαίο μισθολόγιο.
Ο συνάδελφος έκανε ιδιαίτερη αναφορά για τον Δομοκό , όταν τόνισε πως οι τοπικοί συνδικαλιστές δεν ρωτήθηκαν για το πως θα γίνεται η αλλαγή των μηχανών στα εμπορικά , αφού το τρίγωνο βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση , ενώ είπε πως όλοι θα πρέπει να έχουν στο μυαλό πως ο Δομοκός δεν είναι καν  σταθμός μηχανών .
Κλείνοντας αναφέρθηκε σε λάθη της τιμολογιακής πολιτικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που στερούν έσοδα ,αναφέροντας χαρακτηριστικά την μείωση του εισητηρίου κατά 50% που έκανε το ΚΤΕΛ για τους φοιτητές και κέρδισε το μεγαλύτερο μέρος όσων εξ αυτών μετακινούνται καθημερινά .

Πίνιος Κώστας  ( Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης - Συνεργασία ) Στην περίπτωση της ιδιωτικοποίησης ζήτησε τις αποφάσεις να λάβουν οι Γενικές Συνελεύσεις , απαίτησε την τήρηση κανονισμών απο όλους κάνοντας αναφορά σε όσα προηγήθηκαν το τελευταίο διάστημα που αποφάσισε η ΠΕΠΕ να καλέσει τα μέλη της να το κάνουν .
Για το θέμα των μετρήσεων για τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία τόνισε ότι η ΠΕΠΕ θα πρέπει να ζητήσει απο κάθε μηχανή το πιστοποιητικό της , αναλύοντας τα όσα γνωρίζει για το θέμα (είχε μεταβεί στην Γαλλία για το θέμα) .
Ο συνάδελφος τόνισε πως θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή απο την ΠΕΠΕ στην διαχείριση των οικονομικών , αναρωτώμενος γιατί στο τελευταίο συνέδριο της ALE αποφασίστηκε να μεταβεί 4μελής αντιπροσωπεία την ώρα που το καταστατικό προβλέπει πως αν κωλύεται ο Πρόεδρος μεταβαίνει στην θέση του ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου μας .
Για το ΤΑΠΕΛ ανέφερε πως δημιουργήθηκε για να βοηθάει και δεν πρέπει να διαλυθεί , αν υπάρχει πρόβλημα ζήτησε να υπάρξει νέα κοστολόγηση , να ανοίξουν οι ασθένειες που καλύπτει .

Κέντρος Θανάσης (Μηχανοστάσιο Λάρισας - Νέα Έλξη )Ζήτησε την παρέμβαση της ΠΕΠΕ για το θέμα του Δομοκού (να φτιαχτεί η 5η - 6η γραμμή ) καθώς και η υποδομή αλλά και η αίθουσα αναμονής των μηχανοδηγών .

Βασιλειάδης Δημήτρης ( Μηχανοστάσιο ΜΑΙ - Δημ. Συμπαράταξη ) Ζήτησε να δοθεί παράταση για όσους επιθυμούν να κάνουν αίτηση για την ιδιωτική ασφάλιση , να διατηρηθεί ως έχει το ΤΑΠΕΛ.
Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε όλα τα ενδεχόμενα σαν Σωματείο ενώ για το μηχανοστάσιο ΜΑΙ αναφέρθηκε στα προβλήματα της καθαριότητας στο τροχαίο υλικό και στους χώρους , αλλά και στα καθημερινά προβλήματα που υπάρχουν στο τροχαίο υλικό.
Ζήτησε προσλήψεις μηχανοδηγών και περισσότερες εφεδρείες στο Κεντρικό μηχανοστάσιο.

Μπάρος Γιάννης ( Μηχανοστάσιο ΜΑΙ - Εξέλιξη ) .Ζήτησε περισσότερη πληροφόρηση για το θέμα της ιδιωτικοποίησης και ετοιμότητα απο το Σωματείο θυμίζοντας τι έχει συμβεί στους εργαζόμενους σε άλλες χώρες που ιδιωτικοποιήθηκε το μέσο .
Αναφέρθηκε στο θέμα της έλλειψης προσωπικού που θέτει σε κίνδυνο την ίδια την λειτουργία του σιδηροδρόμου αφού δεν μπορεί να γίνονται άλλο ανεκτά τα δεκάωρα και η εργασία σε μέρες ανάπαυσης . Τι θα γίνει αν μπούν άλλα 2 εμπορικά , ποιος θα τα πάει τόνισε , θα μας βάλουν να δουλεύουμε 12 ώρες , 30 μέρες το μήνα ;
Ο συνάδελφος ζήτησε να ενισχυθεί το ΤΑΠΕΛ , να γίνει γνωστό τι συμβαίνει με τις δικαστικές αποφάσεις και την πορεία τους  ,ενώ  είπε ότι υπάρχουν σοβαρά θέματα με την ασφάλεια της κυκλοφορίας και ζήτησε πιστή τήρηση των κανονισμών που προστατεύουν το προσωπικό.
Για τα τοπικά θέματα έκανε αναφορά στον μηνιαίο προγραμματισμό που γίνεται πλέον στο ΜΑΙ ( εβδομαδιαίος ) μετά τις ενέργειες της Εξέλιξης , τονίζοντας ότι το εγχείρημα πολεμήθηκε ανοικτά απο τις πρώτες μέρες , προκειμένου να μην περπατήσει.
Ζήτησε επισκέπτη στον Δομοκό , μέσα προστασίας για όλους , εκπαίδευση όλου του προσωπικού σε΄ολο το τροχαίο υλικό ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην εγκύκλιο που βάζει τον μηχανοδηγό της 2536 να φυλάει κάθε βράδυ την γραμμή ηλεκτροκίνησης , εγκύκλιο για την οποία δεν έκανε τίποτα η ΠΕΠΕ.
Τελειώνοντας αναφέρθηκε στις πρόσφατες στημένες απολογίες της ΔΙΚΑΜ σε βάρος μηχανοδηγών και ζήτησε να υπάρξει ομόνοια μεταξύ των μελών του ΔΣ , για να προχωρήσει η επίλυση των προβλημάτων .

Ράλλης Θανάσης (Μηχανοστάσιο Πάτρας - Νέα Έλξη ) Αναφέρθηκε στις βελτιώσεις που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα στον τρόπο διαχείρισης του προσωπικού στην Πάτρα με την αλλαγή του υπεύθυνου στον προγραμματισμό , ζήτησε να μην μειωθούν οι κρατήσεις στο ΤΑΠΕΛ και έκλεισε λέγοντας ότι είναι θετική η παροχή πρόσθετης νοσοκομειακής ασφάλισης.

Γραβάνης Αντώνης ( Μηχανοστάσιο Πάτρας - Δημοκρατική Συμπαράταξη) Τα πράγματα βελτιώνονται με την διαχείριση προσωπικού στην Πάτρα , ενώ ζήτησε την παρέμβαση της ΠΕΠΕ για τον χώρο αναμονής στο Διακοπτό .
Στην γραμμή του οδοντωτού έχει ανοίξει μια παράνομη διάβαση το τελευταίο διάστημα , τόνισε ο συνάδελφος η οποία μάλιστα τσιμεντώθηκε και δεν υπάρχει ορατότητα για τους μηχανοδηγούς , οι οποίοι έχουν κάνει και αναφορές για το θέμα.
Επίσης ζήτησε να υπάρχει καλύτερη υποστήριξη στον οδοντωτό και η ΠΕΠΕ να αναδείξει το θέμα , αφού όπως είπε χαρακτηριστικά , εδώ και καιρό δεν υπάρχει άμμος για τα τρένα !

Παρασκευόπουλος Αντώνης ( Μηχανοστάσιο Πάτρας - Εξέλιξη ) Ζήτησε να παραμείνει το ΤΑΠΕΛ ως έχει , ενώ έκανε λόγο για την συνεχή προσπάθεια που έγινε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο για να φτιαχτεί το κύκλωμα της Πάτρας . Έχουν γίνει βελτιώσεις το τελευταίο διάστημα , αλλά ακόμα 2 - 3 συνάδελφοι εξακολουθούν να λειτουργούν σε βάρος των υπολοίπων , δημιουργώντας ανισότητες.
Ο συνάδελφος τόνισε ότι δεν συμφωνεί με το θέμα του εξοδολογίου που θέλει να περάσει η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ για Πάτρα - Τρίπολη  και ζήτησε να ισχύσει για τους μηχανοδηγούς ότι πληρώνονται και οι υπόλοιποι κλάδοι στον ΟΣΕ (σταθμάρχες , κλειδούχοι )που μετακινούνται απο έδρα σε έδρα για να εργαστούν. Για ποιο λόγο να κάνουμε εκπτώσεις , όταν υπάρχει ήδη τρόπος πληρωμής που εφαρμόζεται .
Τελειώνοντας αναφέρθηκε στην έλλειψη γραμματείας στην Πάτρα και στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί στο Κιάτο , καθώς μετακινούνται καθημερινά με ταξί απο και πρός το ξενοδοχείο .

Καλαμάρας Αποστόλης ( Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης - Δύναμη Έλξης ) Κρινόμαστε απο το αποτέλεσμα ανέφερε ο συνάδελφος προς τον Πρόεδρο και Γραμματέα της ΠΕΠΕ , αναρωτώμενος ποιο είναι άραγε το θετικό πρόσημο που έχει το Σωματείο μας , κάνοντας αναφορά στην έλλειψη υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και στις νέες μισθολογικές  μειώσεις που έχουν υποστεί οι μηχανοδηγοί τον τελευταίο χρόνο .
Χαρακτήρισε αναγκαίο κακό την ιδιωτική ασφάλιση και ζήτησε να συμμετέχει και το ΤΑΠΕΛ με κάποιον τρόπο για να μειωθεί το κόστος .
Αναφέρθηκε στις δικαστικές αποφάσεις που δεν έχουν γίνει γνωστές στους μηχανοδηγούς και δεν έλαβε καμία απάντηση στο αίτημα του, να φέρει η ΠΕΠΕ όλες τις αποφάσεις στο ΣΤΑ.

Δουρβανίδης (Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης - ΑΣΚΕ ) Διαφωνεί με την ιδιωτική ασφάλιση , ενώ αναφέρθηκε στα προβλήματα υποδομής ( έλλειψη τηλεδιοίκησης , κατάσταση γραμμής ) .
Δεν υπάρχει αγωνιστική διάθεση στο Σωματείο τόνισε ο συνάδελφος , αλλά διάθεση για κοκορομαχίες .
Η ύπαρξη ταξικής συνείδησης είναι η λύση είπε , ενώ για το θέμα της ιδιωτικοποίησης τόνισε ότι σημαίνει λιγότερες αμοιβές για όλους .

Βούλγαρης Δημήτρης ( Μηχανοστάσιο Βόλου - Νέα Έλξη ) Αναφέρθηκε στην κακή κατάσταση γραμμής μεταξύ Βόλου - Λάρισας με την μόνιμη πλέον βραδυπορία των 80 χλμ που δυσκολεύει τους μηχανοδηγούς , αλλά και στα προβλήματα που υπήρξαν και υπάρχουν ακόμα με το τροχαίο υλικό.
Μίλησε για το τραίνο του Πηλίου , και ζήτησε κλείνοντας να υπάρξει συννενόηση μεταξύ των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για να προχωρήσει η επίλυση των προβλημάτων του κλάδου .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου