Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Τόση αθωότητα στις μέρες μας ; ( Απο τον Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ , Γενιδούνια Κώστα )


Δεν γνωρίζω αν το blog των μηχανοδηγών έχει λαγούς  όπως ανέφερε σε κάποιο σχόλιο ένας ανώνυμος (νομίζει ) αναγνώστης , αλλά σίγουρα πλέον ξέρω ότι οι συνδικαλιστές που αποτελούν την ηγεσία του Σωματείου μας έχουν εκτεθεί με τις τελευταίες τους ενέργειες . 
Δεν γνωρίζω αν χρειάζεται να φοράνε κουκούλα και περούκες και μουστάκια για να κυκλοφορήσουν στην Καρόλου  , γνωρίζω όμως ότι
ίσως χρειαστούν να τα φορούν για να γλυτώσουν την κατακραυγή απο τους μηχανοδηγούς , αφού με τις τελευταίες τους ενέργειες έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα τον κλάδο μας και έχουν βάλει σε άμεσο κίνδυνο την ενότητα και την προοπτική της ΠΕΠΕ. 



Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή . 

Στο τελευταίο ΔΣ της ΠΕΠΕ , Πρόεδρος και Γραμματέας δεν ανέφεραν τίποτα για το Οργανόγραμμα , παρότι είχαν μαζί και αντίγραφο του και συζητούσαν με την Διοίκηση ( με το 3ο συνεταιράκι τους , τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ Ρετσινά )  για αυτό.
Μάλιστα μας είπαν ότι το ΔΣ θα είναι σε ανοικτή συνεδρίαση για να συζητήσει το θέμα . Αυτό έγινε στην συνεδρίαση της Τετάρτης 20 Νοεμβρίου.

Την επόμενη μέρα στις 12 το μεσημέρι , ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου , ζητώντας μου να παρευρεθώ στην συνάντηση που θα γινόταν στις 4 το μεσημέρι με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  , για το θέμα του Οργανογράμματος ! 
Μάλιστα μου είπε ότι έχουν ετοιμάσει με τον Γραμματέα Θεοδωρόπουλο , τις προτάσεις του Σωματείου σε γραπτή μορφή , ενώ ο Πρόεδρος αδυνατούσε να παρευρεθεί καθώς ..εργαζόταν και δεν έβρισκε μάλλον κάποιον να τον αλλάξει!

Περιτό να αανφερθώ σε όσα ήδη γνωρίζουν οι μηχανοδηγοί , ότι δηλαδή οι προτάσεις της ΠΕΠΕ περιορίζονταν στην στελέχωση των Υπηρεσιών και μόνο. 

Οι συνεταίροι δεν είχαν κάνει καν τον κόπο να διασταυρώσουν αν καλύπτονταν όλοι  όσοι τοποθετούνταν στο Οργανόγραμμα .

Το στέκι της έλξης αργότερα , ανακάλυψε ότι στο ΜΑΙ λείπαν 13 θέσεις μηχανοδηγών (....) και στην Πάτρα 9 ! Σύνολο 22 Οργανικές θέσεις .

Φυσικά αυτό στις μέρες μας είναι ένα μικρό << λαθάκι >> που ίσως δικαιολογείται απο την εμπειρία των  συνδικαλιστών μας και την ηλικία τους .

Στην συνάντηση ο κ. Ζηλιασκόπουλος μας είπε ότι συζητά για το Οργανόγραμμα με τους συνδικαλιστές μας εδώ και καιρό .Του ξέφυγε του ανθρώπου τι να κάνουμε .
Για το Οργανόγραμμα παρεπιπτόντως  κυκλοφορούν πληροφορίες που λένε ότι έχουμε χάσει επιπλέον 3 θέσεις ευθύνης .

Στην συνέχεια 

Έγιναν ακόμα 2 συναντήσεις για τις οποίες οι <<ηγέτες >> μας δεν ενημέρωσαν κανένα. (Προφανώς ο καιρός ήταν άσχημος).

Μια με τον Ρετσινά για τα εμπορικά , και μια με ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ παρουσία των Δ/ντων Συμβούλων τους για το τροχαίο υλικό .

Μάλιστα στην 2η , παρέστη αντί του Προέδρου της ΠΕΠΕ , ο συνάδελφος Μωραΐτης μαζί με τον Θεοδωρόπουλο .

Το έγκλημα σε βάρος των μηχανοστασιαρχών 

Στην συνάντηση η ηγεσία ΠΕΠΕ απαξίωσε το σύνολο των στελεχών της έλξης αφού δεν φρόντισε να είναι παρών ΚΑΝΕΙΣ μηχανοστασιάρχης. Ούτε καν το μέλος του ΔΣ συνάδελφος Κάσσης που θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά.

Τα στελέχη της έλξης είναι οι συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ λοιπόν. 

Την ώρα που παλεύουμε για να σώσουμε θέσεις ευθύνης και να εδραιωθούμε σαν κλάδος μέσω της εμπειρίας και της γνώσης των μηχανοστασιαρχών (χρόνια κρατάει η κολόνια για το Αυτοδιοίκητο του κλάδου ) , Θεοδωρόπουλος και Τουρλής επέλεξαν να πάνε οι ίδιοι (ή ο Πέτρος ο Μωραίτης με την ιδιότητα του Β Αντιπροέδρου του ΕΚΠ  ) απαξιώνοντας τους μηχανοστασιάρχες σε μια συνάντηση που έπαιρναν μέρος στελέχη με τεράστια τεχνική εμπειρία . Και φυσικά δεν είπαν και σε κανέναν τίποτα.

Ένα διαρκές έγκλημα σε βάρος του κλάδου . Ένα έγκλημα συνειδητό , ένα μήνυμα που θέλαν να στείλουν οι δεινόσαυροι της ΠΕΠΕ .

Τα στελέχη της έλξης είμαστε εμείς και κανείς άλλος . Εμείς διοικούμε .


 Και φυσικά σήμερα πήγαν στην Καρόλου ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας για να <<μάθουν >> τις εξελίξεις για τα εμπορικά  . 
Πήραν μαζί και τον Προϊστάμενο ΜΑΙ , Καπετανάκη , που αγνόησε για άλλη μια φορά τους τοπικούς συνδικαλιστές , παρότι το ΜΑΙ σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος ( είναι πολλά τα λεφτά Χρήστο , σε καταλαβαίνω πλήρως ).

Τόση αθωότητα λοιπόν στις μέρες μας   (τώρα που συζητούνται και οι προαγωγές); 

Ε εντάξει και επειδή και μεις πλέον τους έχουμε πάρει χαμπάρι , επικοινωνήσαμε με τον Ρετσινά καθιστώντας σαφές ότι αν προγραμματιστεί εμπορικό πέραν του 9ωρου (ακούγονται διάφορα για το ημερήσιο τρένο)  , θα προσφύγουμε στο ΣΕΠΕ.

Ο  Ρετσινάς , μου είπε να το πείς στον Πρόεδρο και τον Γραμματέα της ΠΕΠΕ  (κ όχι στην Διοίκηση !!!! - Το Σωματείο μάλλον Διοικεί ) που μιλάει ο ίδιος  μαζί τους κάθε μέρα , και εγώ απάντησα ότι τους έχουμε ξεγράψει προ πολλού.

Αφήνω ασχολίαστες τις παλινωδίες και τις τραγικές επιλογές των συνεταίρων για το θέμα της εκπαίδευσης των νέων μηχανοδηγών.

Την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ , ο οποίος συνεχάρη δημόσια  τον Ρετσινά για τις άμεσες ενέργειες του , τον Ρετσινά που στην συνέχεια ζήτησε συγνώμη για τα λάθη του απο τους νέους συναδέλφους μας !

Τα συμπεράσματα δικά σας .

Τα υπόλοιπα στο ΣΤΑ που θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και φέτος.
Γιατί στις 16 Δεκεμβρίου θα πληρώσουμε την 7η απο τις 18 δόσεις για τις αναδρομικές κρατήσεις απο  την πλήρη ένταξη στο μισθολόγιο. 
Λεπτομέρεια > Πέρυσι τον Δεκέμβρη στο ΣΤΑ οι Δεινόσαυροι Θεοδωρόπουλος - Τουρλής ,  είχαν διαβεβαιώσεις για την υπογραφή ΣΣΕ.

 Τέλος , και για να είμαστε ξεκάθαροι .

Πριν 16 μήνες στις εκλογές της ΠΕΠΕ , ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ πήραν μαζί συνολικά 242 ψήφους και οι υπόλοιπες παρατάξεις όλες μαζί 158 . Αν νομίζει κάποιος  , ότι σήμερα δικαιούνται Πρόεδρος και Γραμματέας να αγνοούν το 40% των μηχανοδηγών και να πράττουν όπως νομίζουν , έχει μεγάλο λάθος. 
Τόσο μεγάλο , που ανοίγει θέμα και για την πορεία της ΠΕΠΕ απο δω και πέρα.

Γενιδούνιας Κώστας 


ΥΓ Περαστικά και στην ηγεσία της ΠΕΠΕ απο την διαχειριστική ομάδα του blog. Η πηγή παραπληροφόρησης όπως μας έλεγαν έγινε επίσημος συνομιλητής της Διοίκησης του ΟΣΕ και για πολλοστή φορά ανέδειξε προβλήματα που κρύβουν οι συνδικαλιστές καριέρας .

Φαντάζεστε  λοιπόν τι θα μπορούσε να κάνει και να πετύχει  ένα ενεργό Σωματείο  ; 

Όχι ; 

Ε ξαναδιαβάστε το υστερόγραφο.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου