Αν ήταν οι άνθρωποι κοντέινερ , το ΣΚΑ θα είχε ανοίξει εδώ και καιρό. |
Κύριε Χρυσοχοϊδη , τι θα κάνετε αλήθεια για όλα αυτά ;
Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών του Προαστιακού Αθήνας με την μαρτυρική μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ , που έχει στερήσει και μεγάλα έσοδα απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού όπως παραδέχονται ΟΛΑ τα στελέχη εξαιτίας της μετεπιβίβασης στο ΣΚΑ έχει μειωθεί στον Προαστιακό η κίνηση κατά 30%.
Αυτό που γίνεται όμως τις τελευταίες 2 εβδομάδες , επιβεβαιώνει όσα δεν θέλαμε να πιστέψουμε και
αφορούν τελικά την μη ύπαρξη πραγματικής θέλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογήσει τα τρένα Λιόσια - Αθήνα ή Πειραιά και να διευκολύνει τους χιλιάδες των επιβατών. Και δεν είναι τίποτα άλλο , παρά η καθημερινή διέλευση των εμπορικών απο το ΣΚΑ με προορισμό το Θριάσιο , όπου αυτή γίνεται από την κανονική γραμμή και απο το σημείο που υποτίθεται ότι έχει πρόβλημα .
Τα ψέμματα λοιπόν κάπου εδώ τελειώνουν για την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για το Υπουργείο Υποδομών , που θα πρέπει να εξηγήσει στο επιβατικό κοινό γιατί κάποιοι επιμένουν να το ταλαιπωρούν σε μέρες κρίσης , ιδιαίτερα τώρα το χειμώνα και με αυτό το κρύο.
Ο κ. Χρυσοχοίδης μπορεί να πάρει τον κ. Ζηλιασκόπουλο και τους επιτελείς του και να κάνουν μια βόλτα , με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ ,για Κιάτο όταν βρέχει .
Και μετά να εξηγήσουν στους επιβάτες , πως γίνεται να διέρχονται απο την κυρία γραμμή προς Λιόσια 8 έως 12 εμπορικά την μέρα και κανένα προαστιακό τρένο .
Φυσικά το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών θα κάνει και ενέργειες για το θέμα .
Γιατί πιστεύουμε πλέον ακράδαντα ότι γίνονται πολλές εσκεμμένες ενέργειες που έχουν σαν σκοπό τους την απαξίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ξεπούλημα.
Και μια απο αυτές είναι να στρέφουν οι Διοικούντες και το επιβατικό κοινό εναντίον μας.
Διαβάστε εδώ μια απο αυτές .
Έτσι όπως πάτε θα τον χρεοκοπήσετε τον Ζηλιασκόπουλο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα προλαβαίνει να πληρώνει διαφημίσεις σε εφημερίδες και portal για να μαζεύει την πραγματικότητα και να προβάλει την νύφη που δεν έχει ούτε σώβρακο τελικά .
Keep on walking