Στον γερανό τοποθετήθηκαν ειδικά τροχοφορεία που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο στην Λεύκα και έτσι μπόρεσε να μετακινηθεί σιδηροδρομικά απο τον Μπράλο στον Ασωπό.
Τα θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους , οι φωτογραφίες αποδεικνύουν την δυσκολία της επιχείρησης....
Αργότερα θα έχουμε και μια αποκάλυψη για το θέμα
Με το καλό να γίνει και επιτυχής η ανάσυρση για να σταμάτησει η καταμέτρηση την ημέρων της αμαρτώλης Δ/Η και του καταραμένου χαντακιού.Άραγε θα υπάρχει και ο ίδιος ζήλος για την ανέυρεση του μποινγκ με τους 230 αγνωούμενους?
ΑπάντησηΔιαγραφή