Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Στο πλαφόν και πάλι οι υπερωρίες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2014

Κλικ για μεγέθυνση
Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στον πίνακα που συνοδεύει το ΦΕΚ 93/19.02.2014 για τον προυπολογισμό των υπερωριών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2014 , ισχύει και πάλι το πλαφόν των 20 ωρών το μήνα για τις απογευματινές υπερωρίες και των 16 ωρών για τις νυχτερινές και Κυριακάτικες .

Το συνολικό ποσό για υπερωρίες ανέρχεται στο 1.600.000 Ευρώ περίπου για όλη την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στο μεταξύ περιμένουμε να δούμε πότε θα πληρωθούν στο προσωπικό οι υπερωρίες που
οφείλονται απο το 2013 και είναι περίπου 1000 ώρες (για την έλξη) ενώ στον ΟΣΕ έχει ήδη ξεκινήσει η καταβολή των δεδουλευμένων.

Όπως πάντα η έλξη και εδώ είναι πρωτοπόρα .

Εννοούμε φυσικά ότι πρώτα θα πληρωθούν όλοι οι άλλοι και μετά οι μηχανοδηγοί.

Για όσους θέλουν να δουν πως βγαίνει το πλαφόν , απλά πολλαπλασιάζουμε τους υπηρετούντες στην ΔΙΚΑΜ (338)  *20 (Ώρες το μήνα )*12 (μήνες) το χρόνο και βγαίνει το νούμερο που βλέπουμε στον πίνακα.

338 εργαζόμενοι *20*12 = 81120 ώρες υπερωρία για το 2014 . Ακριβώς αυτό αναγράφεται και στον πίνακα .

Αλήθεια η ΠΕΠΕ,  το Σωματείο μας , πότε θα μας απαντήσει για τα 11ωρα και 12ωρα σε περιφερειακό μηχανοστάσιο ;

1 σχόλιο:

  1. Καλα να τα παθουμε αφου συνεχιζουμε και βαζουμε πλατες στην διοικηση,μιας και θελουμε να ειμαστε τα καλα παιδια τις.Αλλα απο την αλλη ομως,δεν εχω δει κανενα απο το Δ.Σ της Π Ε.Π.Ε. να πηγαινει αυτα τα καλα τρενακια πχ 54-59 η΄τα ταξι απο τις 0800 και οτι ωρα σχολασεις.Και κατι ακομα,επισημη θεση για το θεμα διασπασης η Π.Ε.Π.Ε. ποτε σκοπευει να παρει,γιατι μεχρι σημερα ειναι παντελης απουσα απο κατι τετοια μειζων θεματα που αφορουν τους μηχανοδηγους και την ασφαλεια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή