Εκτός απο την διάλυση που επικρατεί στην υποδομή ....
Απορούμε γιατί κανείς δεν αναφέρεται στο θέμα της υποστελέχωσης από προσωπικό κίνησης των αρτηριακών τρένων .
1 ( ένας ) μόνο συνάδελφος υπεύθυνος για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών σε αμαξοστοιχίες με 6 βαγόνια !
Απορούμε γιατί κανείς δεν αναφέρεται στο θέμα της υποστελέχωσης από προσωπικό κίνησης των αρτηριακών τρένων .
1 ( ένας ) μόνο συνάδελφος υπεύθυνος για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών σε αμαξοστοιχίες με 6 βαγόνια !
Έχουν διαβάσει άραγε
τον κανονισμό όσοι αδιαφορούν - σιωπούν για αυτό το ζήτημα ;
Κλειστή ακόμα η γραμμή ανόδου , τα συνεργεία εργάζονται πυρετωδώς για να απομακρύνουν την μηχανή (έχει υποστεί σοβαρές ζημιές ) απο το σημείο.
Το στέκι της έλξης , θα ανοίξει το σοβαρό αυτό θέμα τις επόμενες μέρες.
Αλλο ενα σωματειο που κανει τα στραβα ματια εις βαρος των μελων του...γιατι οι εργαζομενοι δεν παιρνουν την κατασταση στα χερια τους?ειναι θεμα ασφαλειας στο κατω κατω
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιό σωματείο μιλάτε, γι' αυτό που ο πρόεδρός του έλεγε κατά τη διάρκεια των μετατάξεων 'ο σώζων εαυτόν σωθείτω;' έχοντας φυσικά εξασφαλίσει τη δική του αλλά και των άλλων κολλητών του παραμονή;. Για το σωματείο που δεν άνοιξε μύτη πριν και μετά τις μετατάξεις γιατί ίσως βόλευε πολλούς αυτή η εξέλιξη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παραλέτε ρε παιδιά.Αφού στις δημόσιες σχέσεις είναι πρώτο αυτό το σωματείο. Υ.Γ.Βλέπε τις ευχές που δίνει στους καινούργιους συναδέλφους του κλάδου για καλή σταδιοδρομία άμα τη αναλήψει των καθηκόντων τους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή