To συμβάν έγινε το πρωί στην Τιθορέα με την αμ. 67510 , στην οποία έγινε διάσπαση.
Ο συρμός εκίνησε ΠΑΡΑ την διάσπαση και κατόπιν διαπιστώθηκε και απο τον κλειδούχο που βρισκόταν στο σημείο και ενημέρωσε δια του ασυρμάτου και απο το προσωπικό έλξης που είδε να πέφτει ο αέρας στα όργανα της Δ/Η και σταμάτησε την αμαξοστοιχία.
Να θυμίσουμε ότι μερικά χρόνια πριν στον Ασωπό είχαμε σύγκρουση μετά απο διάσπαση εμπορικού.
Το στέκι της έλξης είχε δημοσιεύσει και το πόρισμα για την
σύγκρουση που έλεγε ότι δεν λειτούργησε η ένδειξη της διάσπασης. (ακαριαία πέδη )
σύγκρουση που έλεγε ότι δεν λειτούργησε η ένδειξη της διάσπασης. (ακαριαία πέδη )
Και επειδή εδώ δεν μασάμε τα λόγια μας .
ΑΝ σήμερα υπάρχει σοβαρό σωματείο μηχανοδηγών , το εμπορικό το βράδυ δεν θα πρέπει να ξεκινήσει .
Έτσι για να στείλουμε το μήνυμα στους υπευθύνους ότι πρέπει να λυθεί το πρόβλημα πριν έχουμε πάλι σοβαρό συμβάν.
Στους οποίους υπευθύνους αλλά και στους συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ τους θυμίζουμε με την φωτογραφία της 008 μετά το ατύχημα στον Ασωπό , τα αποτελέσματα της μη ύπαρξης μηχανισμού για την διάσπαση .
Να θυμίσουμε ότι ούτε πρόσφατα σε ανάλογο περιστατικό στο Ρέντη , όταν μηχανοδηγός απειλήθηκε με κατάργηση επειδή έκανε δοκιμή πέδης για την διάσπαση σε εμπορικό , αντέδρασε η ΠΕΠΕ .
Αυτή είναι η άποψη μας .
Το στέκι της έλξης - το blog των μηχανοδηγών
Εισαγγελέας δεν υπάρχει να επέμβει ?Μην περιμένουμε να θρυνήσουμε νεκρούς για να παρθεί απόφαση για το αυτονόητο.
ΑπάντησηΔιαγραφή