Αλήθεια η ALE έχει κάποιο ρόλο για όλα αυτά ;;;
Την ίδια ώρα και στο ΜΑΙ καθημερινά παρελαύνουν όλες οι εθνικότητες των υποψηφίων αγοραστών.....
Με ανοικτό διαγωνισμό θα επιλεγεί ο επενδυτής που θα λάβει μερίδιο του εμπορευματικού βραχίονα του κρατικού σιδηροδρομικού φορέα της Ισπανίας, RENFE.
Σύμφωνα με την υπουργό Ανάπτυξης της χώρας, Ana Pastor, ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων για να
ξεκινήσει άμεσα η υποβολή των προσφορών.
Στόχος είναι, μέσω του πλάνου αναδιοργάνωσης του RENFE, να δημιουργηθούν 4 βραχίονες. Ο ένας θα αφορά το κομμάτι του freight και οι άλλοι τρεις θα αφορούν τις επιβατικές μεταφορές, τη συντήρηση τροχαίου υλικού και τη χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) τρένων.
Σύμφωνα με την Pastor, έχοντας στη διάθεσή της έναν στόλο υψηλών ταχυτήτων -συμπεριλαμβανομένων των μηχανών τρένου και των βαγονιών- το κομμάτι του leasing τρένων θα είναι έτοιμο να προσελκύσει ιδιώτες από τον προσεχή Απρίλιο.
Το τροχαίο υλικό, που ως τώρα εκμεταλλευόταν ο RENFE, θα διατεθεί στους νεοεισερχόμενους της ισπανικής αγοράς εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
«Ελπίζουμε όλα όσα έχουμε δρομολογήσει για την μεταρρύθμιση της ισπανικής σιδηροδρομικής αγοράς να έχουν ολοκληρωθεί ως τον προσεχή Ιούλιο», επεσήμανε η Ισπανίδα υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου