Οι εργολάβοι σκοτώνονται και όπως πάντα στην Ελλάδα , το ποιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί πρώτα ο αυτοκινητόδρομος για ευνόητους λόγους ( διόδια κτλπ)
Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο " Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη", προκύπτουν, έπειτα τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο " Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη", προκύπτουν, έπειτα τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Η κοινοπραξία Άκτωρ-Ιντρακάτ-J&P-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα εναντίον του
μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι.
μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι.
Το έργο – σκούπα, το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ - ΤHALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - J&P - ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.
Το έργο Κιάτο - Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Πάτρας. Με το εν λόγω έργο πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται, από προηγούμενες εργολαβίες, στο συγκεκριμένο τμήμα.
Ειδικότερα, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται τα εξής:
- Η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),
- Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου
- Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής
- Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των κτιρίων εξυπηρέτησής τους.
Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας και αποσκοπεί:
-στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας-Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως τη Πάτρα.
- στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής), με το, βορείως της Αθήνας, σιδηροδρομικό δίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου