Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ για το έργο «Κιάτο – Ροδοδάφνη», ύψους 273 εκατ.

Οι εργολάβοι σκοτώνονται και όπως πάντα στην Ελλάδα , το ποιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί πρώτα ο αυτοκινητόδρομος για ευνόητους λόγους ( διόδια κτλπ)
Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο " Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη", προκύπτουν, έπειτα τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.

Η κοινοπραξία Άκτωρ-Ιντρακάτ-J&P-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα εναντίον του
μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι.

Το έργο – σκούπα, το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο  - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ - ΤHALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - J&P - ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ  με έκπτωση 9,5%.

Το έργο Κιάτο - Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Πάτρας. Με το εν λόγω έργο πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται, από προηγούμενες εργολαβίες, στο συγκεκριμένο τμήμα.

Ειδικότερα, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται τα εξής:

- Η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),

- Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου

- Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής

- Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των κτιρίων εξυπηρέτησής τους.

Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας  (ΣΚΑ)-Πάτρας και αποσκοπεί:
-στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας-Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως τη Πάτρα.
- στην επέκταση του  εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής), με το, βορείως της Αθήνας, σιδηροδρομικό δίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου