Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Σ.Σ. Λαρισαϊκός

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Λαρισαϊκός .
Συναδέλφισσες- Συνάδελφοι,
                 Σε μικρό χρονικό διάστημα το Σωματείο μας έχει δεχθεί δύο επιθέσεις από τις διοικήσεις τόσο του ΟΣΕ όσο και της ΕΕΣΣΤΥ. Η δράση μας και η στάση που κρατάμε απέναντι στην κυβερνητική πολιτική φαίνεται ενοχλεί.
                 Τελευταία  επίθεση που δεχθήκαμε είναι από την
διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ με τον κύριο Αναγνωστόπουλο και τους "συναδέλφους" κύριο Καπασά και Πατεράκη. Το ήθος και το ύφος της ανακοίνωσης αφήνουμε να το κρίνετε εσείς. 

                Μέσα όμως από αυτό το παραλήρημα του κυρίου Αναγνωστόπουλου, Καπασά και Πατεράκη προκύπτουν κάποια ερωτήματα:

                 Γιατί απάντησαν χθες στο γράμμα που έστειλε το σωματείο πριν από είκοσι μέρες;
                 Γιατί τάχα υπερασπίζονται τους συναδέλφους του εργοστασίου όταν στους διαδρόμους της Καρόλου τους δυσφημούν (τεμπέληδες, μπεκρήδες κα);
       Γιατί  αφού είναι τόσο εργατικοί και ικανοί δεν έφτιαξαν σχέδια και μελέτες   αλλά μέσα από την ανακοίνωση τους αφήνουν υπονοούμενα ότι θα γινόταν μελέτη από εξωτερικό γραφείων μελετών;
                 
                 Σε αυτό το παραλήρημα-ανακοίνωση πρέπει να επισημάνουμε μία ανακρίβεια, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ. Όταν το προεδρείο μας επισκέφτηκε το ΚΕΠ και συνομίλησε με τους συναδέλφους μας δεν μας ανέφεραν κάτι τέτοιο.
                  
                Συνάδελφοι εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά τις δυνατότητες των συναδέλφων του ΜΑΙ και του ΚΕΠ και τι έχουν προσφέρει. Άλλωστε το αναδεικνύουμε και στην επίμαχη επιστολή μας   προς την διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ. Άλλοι είναι αυτοί που άλλα λένε στα μηχανεργοστάσια και άλλα στους διαδρόμους της Καρόλου και του υπουργείου. Οφείλουν όμως την ιστορία να την μεταφέρουν ολοκληρωμένα δηλαδή να μιλάνε για τους πασάδες και τους μπέηδες αλλά την μεγαλύτερη ζημιά στην χώρα την έκαναν οι ΝΕΝΕΚΟΙ. Πολύ παλιότερα δε οι ΕΦΙΑΛΤΕΣ.
                 
             Συνάδελφοι όσο πλησιάζουν οι μέρες που θα μπουν οι ιδιώτες να πάρουν τους κινητήρες (μετά από εισήγηση του κυρίου Αναγνωστόπουλου και απόφαση του ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ) τόσο θα πληθαίνουν οι επιθέσεις λάσπης προς το Σωματείο. Όλοι μαζί ενωμένοι πρέπει να δώσουμε την μάχη μας να μην φύγει έστω και μία βίδα σε ιδιώτες. Να προστατεύσουμε τα δικαιώματα μας σαν εργαζόμενοι αλλά ταυτόχρονα να προστατεύσουμε το κοινωνικό σύνολο από το κόστος που θα προκύψει. Θα δώσουμε ενωμένοι την μάχη τόσο  στα ξένα όσο και στα ντόπια συμφέροντα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ»

Σας επισυνάπτουμε την  επιστολή μας με ημερομηνία  17/3/2014 για την οποία  κατηγορούμαστε. 


Αριθμ. Πρωτ. 10818                                                                   Αθήνα  17/3/2014




                                             ΠΡΟΣ:  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΡ-ΔΙΜΗΧ
                                                         Κο ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
                                              ΚΟΙΝ:  ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΕΣΣΤΥ
                                                         Κο ΑΓΙΑΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟ


            Στις 10/12/2013 στην χιλιομετρική θέση 204 (περιοχή Ασωπού) είχαμε το γνωστό ατύχημα που είχε σαν αποτέλεσμα την εκτροχίαση σε δύσβατο σημείο της μηχανής 220032. Την ευθύνη για την μεταφορά της μηχανής την ανέλαβε η ΕΕΣΣΤΥ και μάλιστα με ιδία μέσα.
            Στις 11/3/2014 το προεδρείο του σωματείου μας επισκέφτηκε το κεντρικό εργοστάσιο Πειραιά και συζητήσαμε τόσο με τον προϊστάμενο του χώρου  , όσο και με τους εργαζομένους που εργάζονται για την κατασκευή του φορείου που θα μεταφέρουν τον γερανό που θα ανασύρει την μηχανή από το σημείο. 
            Ο προϊστάμενος μας δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τίποτα συγκεκριμένα γιατί η διοίκηση έχει αναθέσει την επίβλεψη σε άλλους μηχανικούς. Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους μας δήλωσαν ότι εργάζονται στο συγκεκριμένο αντικείμενο (φορεία)  χωρίς κάποια μελέτη-σχέδιο.
            Το σωματείο μας γνωρίζει πάρα πολύ καλά τις ικανότητες των εργαζομένων στον χώρο του εργοστασίου. Γνωρίζουμε ότι σε όποιες κατασκευές έχουν παρέμβει τις έχουν ολοκληρώσει με κόστος τουλάχιστον 70% λιγότερο από την ελεύθερη αγορά. Σε αυτή την περίπτωση όμως παρεμβαίνουν και άλλοι παράγοντες, παράγοντες που μπορεί να είναι σημαντικοί για την επιτυχία του εγχειρήματος.  
           Ζητάμε να κοινοποιηθεί η μελέτη-σχέδιο του υπευθύνου στους εργαζόμενους που δουλεύουν τα φορεία στους χώρους του εργοστασίου. Καθώς και ποιος θα είναι ο επικεφαλής της όλης προσπάθειας ώστε το τελικό αποτέλεσμα της επιχείρησης να έχει και τις ανάλογες ευθύνες ή εύσημα.                                     


ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ. "ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ"

             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


         ΝΙΚ.ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ                                         ΒΑΣ. ΒΕΛΑΩΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου