Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Σχεδιασμός για μόνιμη κατάργηση Χαλκίδων το καλοκαίρι ;

Λιγότεροι απο 90 πλέον οι μηχανοδηγοί στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας ενώ περίπου άλλες 6-7 συνταξιοδοτήσεις αναμένονται μέχρι τέλος του χρόνου !
Πρόκειται φυσικά για ιστορικά χαμηλό νούμερο προσωπικού έλξης το οποίο καταδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος . Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στην περιφέρεια και στην Θεσσαλονίκη !
Σύμφωνα με πληροφόρηση που έχουμε προκειμένου να αντιμετωπιστεί η
κατάσταση  η ΔΙΚΑΜ εξετάζει την ΜΟΝΙΜΗ κατάργηση δρομολογίων Χαλκίδας , κίνηση η οποία θα δώσει και το τελειωτικό χτύπημα στον Προαστιακό Αθήνας       ( Πειραιάς - Χαλκίδα - Αεροδρόμιο - Κιάτο ). 
Η περικοπή στα δρομολόγια για τις προσεχείς μέρες , δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς το καλοκαίρι με τα 5 γκρουπ των αδειών θα  λείπουν καθημερινά 17 -20 μηχανοδηγοί σε άδεια !
Αυτό σημαίνει ότι - και με την είσοδο των 20 βοηθών απο 1η Ιουλίου - ότι θα έχουμε διαθέσιμους λιγότερους απο 75 μηχανοδηγούς καθημερινά στο ΜΑΙ , για να βγουν οι υπηρεσίες με το ήδη αυξημένο έργο , ενώ η λέξη ρεπό θα φαντάζει ουτοπία.
Ίδια και χειρότερη η κατάσταση στην Θεσσαλονίκη , όπου και εκεί έχουμε καταργήσεις δρομολογίων - κυρίως εμπορικών - αφού το προσωπικό δεν φαίνεται διατεθειμένο να ακολουθήσει την εντατικοποίηση της εργασίας , ενώ έρχονται και οι καλοκαιρινές άδειες .

Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την θέση της ΠΕΠΕ για το θέμα.

Γιατί καλές οι κορώνες και τα εξώδικα για προσλήψεις , αλλά δυστυχώς τα πράγματα φτάνουν σε τραγικό αδιέξοδο - και με την ευθύνη του Σωματείου -, και απο όσα πληροφορούμαστε ούτε στο ΜΑΙ το προσωπικό είναι διατεθειμένο να ακολουθήσει στους εξοντωτικούς ρυθμούς που θέλει να επιβάλει η ΔΙΚΑΜ .

Τέλος ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιστροφή μεταταχθέντων μηχανοδηγών ( συλλογή αιτήσεων απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) στην απέλπιδα προσπάθεια της εταιρείας να σώσει ότι μπορεί στο θέμα της έλλειψης προσωπικού.

Δυστυχώς οι αιτήσεις ήταν ελάχιστες , επιβεβαιώνοντας ότι πλέον η έλλειψη κινήτρου αλλά και η οικονομική αδικία σε βάρος των μηχανοδηγών , λειτουργούν αποτρεπτικά - τουλάχιστο.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι την Πέμπτη είχαν γίνει 

3 αιτήσεις συναδέλφων είναι για επιστροφή στο ΜΑΙ 
3 αιτήσεις αφορούν επιστροφή στην Πάτρα 
ενώ έχουμε και 1 αίτηση συναδέλφου για επιστροφή στο Μ.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου