Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Eπιστροφή μεταταχθέντων μηχανοδηγών - Μικρό το ενδιαφέρον

Το στέκι είχε δεσμευτεί να μην δημοσιεύσει κάτι αλλά απο ότι φαίνεται οι δεσμεύσεις δεν θα λαμβάνονται πλέον υπόψη .
Μέχρι την Παρασκευή  23 Μάη θα μπορούν να δηλώσουν την πρόθεση  τους για επιστροφή με (προσωρινό απο ότι λέγεται )  καθεστώς απόσπασης ( όπως έγινε για προσωπικό του ΟΣΕ στην Δράμα ) όσοι απο τους υποχρεωτικά ή εθελοντικά μεταταχθέντες μηχανοδηγούς το  επιθυμούν .
Η αίτηση γίνεται στην ΔΙΚΑΜ με
υπεύθυνη δήλωση που έχουν λάβει σχεδόν όλοι όσοι μετατάχθηκαν και είναι εν ενεργεία.

Δυστυχώς  ελάχιστοι απο τους υποχρεωτικά μεταταχθέντες εργάζονται ακόμη και δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί.

Ακόμα χειρότερα , ελάχιστοι είναι όσοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να επιστρέψουν μέχρι στιγμής  , ( λιγότεροι απο 6 ) και αυτό γιατί ..... δεν υπάρχει καμία διαφορά και κανένα κίνητρο για να το κάνουν.

Οι αμοιβές είναι ίδιες ( ενιαίο μισθολόγιο ) ενώ πολλοί απο τους νεότερους δεν θέλουν να επιστρέψουν στο Νταχάου του ΜΑΙ , με τις γνωστές συνθήκες εργασίας , παρότι τουλάχιστο τώρα υπάρχει εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας.

Πάντως είναι τέτοια η πρεμούρα των Διοικούντων λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών , που πραγματοποιούν ΚΑΙ συναντήσεις με μεταταχθέντες για να τους πείσουν , αλλά .... μάταια.

Το στέκι γνωρίζει για συνάντηση του ΔΙΚΑΜ με μηχανοδηγούς σε πόλη της περιφέρειας , όπου και απο ότι φαίνεται δεν κατάφερε να τους πείσει προς το παρόν.
Και αυτό γιατί , 

Όσα πέρνει κάποιος σε μια Διοικητική θέση στο Δημόσιο , τόσα πέρνει και ένας μηχανοδηγός.

Εμείς θα χαρούμε να δούμε όσους περισσότερους να επιστρέφουν και χαιρόμαστε που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλαξε άποψη και ρωτά τους πάντες αφού ξέρουμε τι έγινε όταν έκανε την ανάρτηση για το θέμα το στέκι , το blog των μηχανοδηγών , που ΔΕΝ ξεχνά κανένα.

Τέλος γνωρίζουμε απο πρώτο χέρι , ότι έντονα συζητιέται ξανά το ενδεχόμενο νέου γύρου εσωτερικών μετατάξεων .
Μόνο που και εδώ θα είναι πολύ δύσκολο να συμπληρωθεί το νούμερο των 15 που απαιτείται για να ξεκινήσει η μαθητεία.
Το έγκλημα φυσικά συνετελέσθη πέρυσι τον Οκτώβρη , όταν ανεξήγητα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκοψε 10 συναδέλφους που είχαν κάνει αίτηση για τον κλάδο.


3 σχόλια:

  1. Δεν είναι μόνο το οικονομικό ζήτημα. Υπάρχει και το ηθικό! Δηλαδή η Σιδηροδρομική Συνδικαλιστική Διαπλοκή τους έδιωξε και αυτοί θα ξαναγυρίσουν; Όχι συνάδελφοι, έχει και αλλού πορτοκαλιές, που κάνουν μάλιστα πολύ ζουμερά πορτοκάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η επιστροφή γιατί είμαστε και συναισθηματικά δεμένοι με το επάγγελμα.
    Όμως... κίνητρο; ...με ενιαίο μισθολόγιο; να ανταμείβεσαι το ίδιο μ' αυτούς που χαιρετούν μόνο τα τρένα; (μείον βέβαια και τα έξοδα γιατί είσαι συνεχώς εκτός έδρας). Δεν αισθάνεσαι λίγο σαν βόδι που έλκει το κάρο μ' όλους αυτούς φορτωμένο;;;
    Σας ΣΥΓΧΑΊΡΩ όλους εσάς που μηχανοδηγείτε μετά τα 55 , αυτής της γενιάς (οι προηγούμενες γενιές είχαν παροπλιστεί από τα 48 τους σε μανούβρες - μηχανοστασιάρχες κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για το κλάδο του προσωπικού αμαξ/χιών δεν θα υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον από τη Διοίκηση,για επιστροφή όσων την επιθυμούν? Αφού και εκεί υπάρχει μεγάλη έλλειψη.Συμφωνώ βέβαια ότι είναι δύσκολο ηθικά να γυρίσει κάποιος,όταν εκδιώχθηκε με αυτό το τρόπο και ενώ οικονομικά είναι στο ίδιο επίπεδο,αλλά στην οικονομική αυτή απαξίωση που έχουμε περιέλθει είναι σημαντική βοήθεια αυτή η παραπάνω διαφορά,που προκύπτει από την αμοιβή των Κυριακών των αναπαύσεων και όσων δευτερευουσών ακόμα υφίστανται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή