Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Νέο σοβαρό συμβάν με το τροχαίο υλικό

Τα ίδια αποτελέσματα είχε η πολιτική που ασκήθηκε  στην Μ. Βρετανία την δεκαετία του 90. 
Συνεχή ατυχήματα , ταλαιπωρία για επιβάτες και εργαζόμενους. Ευτυχώς στην Ελλάδα ο Θεός είναι σιδηροδρομικός και δεν έχουμε θρηνήσει θύματα.

Νέο συμβάν είχαμε χτες με σπασμένο άξονα σε
δρομολόγιο IC (-ΑΕG) (1510) το οποίο ακινητοποιήθηκε στην Σφίγγα για αρκετή ώρα και αντικαταστάθηκε.


Εμείς θα το ξαναγράψουμε. 
Κάποιος πρέπει να απολογηθεί για αυτήν την δραματική κατάσταση. 
Καλά τα δημοσιεύματα για τα success story της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (που στηρίχτηκαν βεβαίως ΚΑΙ στην μείωση του κόστους συντήρησης για το τροχαίο υλικό που νοικιάζει η εταιρεία  αλλά και στον τρόπο που νοικιάζει - το στέκι τα έχει γράψει αυτά ) ΑΛΛΑ  η κατάρρευση της επίπλαστης πραγματικότητας έχει ξεκινήσει .

 Και ο σιδηρόδρομος δεν περπατάει αν ένα απο τα κομμάτια δεν λειτουργεί σωστά. Είτε λέγεται συντήρηση τροχαίου υλικού , είτε συντήρηση γραμμής , είτε εκμετάλλευση. Γιατί είναι αλυσίδα.

Και την ευθύνη για όλα αυτά  δεν φέρουν οι σιδηροδρομικοί οι οποίοι υπερβάλουν εαυτόν καθημερινά και πραγματικά είναι σκασμένοι με τα συμβάντα αλλά η πολιτική ηγεσία και οι Διοικήσεις που απο το 2010 εφαρμόζουν μια πολιτική που όλοι φωνάζαμε ότι θα έχει τα σημερινά θλιβερά αποτελέσματα.

Η προσπάθεια απαξίωσης για την ιδιωτικοποίηση βρίσκεται στο τελικό της στάδιο και είμαστε σίγουροι ότι κάποιοι περιμένουν ένα σοβαρό συμβάν για να μιλήσουν για το κακό δημόσιο και την ανάγκη να δοθούν σε ιδιώτη ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ για να "επωφεληθεί" η Ελληνική Κοινωνία.

Δυστυχώς για αυτούς , υπάρχουν όλα εκείνα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την ενοχή τους για όσα συμβαίνουν .


Περιμένουμε και την αντίδραση της Ομοσπονδίας μας για αυτά τα χάλια.
Αν φυσικά υπάρξει .


1 σχόλιο:

  1. Αμα αρχισανς να παραδιδουν πνευμα και οι αυτοκινηταμαξες αλλιμονο στον σιδηροδομο...

    Δ.Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή