Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

To εξώδικο της ΠΕΠΕ για την τήρηση του κανονισμού στον Προαστιακό Αθήνας

Πήραμε τα χάπια μας και ψάξαμε το αρχείο μας. 
Είναι 29 Νοεμβρίου του 2010 και Πρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών είναι ο Νώντας Θεοδωρόπουλος και Γενικός Γραμματέας ο Βασίλης  Τουρλής. 
Δημοσιεύουμε το εξώδικο που έστειλε τότε το Σωματείο μας και που είχε γίνει μεγάλος ντόρος για την κατάσταση της Υποδομής στον Προαστιακό της Αθήνας.
Όταν το Σωματείο μας και οι Τουρλής και Θεοδωρόπουλος καλούσαν τους μηχανοδηγούς να τηρούν τις ταχύτητες και να μην παραβιάζουν τα 120 χλμ την ώρα και καθιστούσαν άμεσα υπεύθυνους τους Διοικούντες για ότι συμβεί στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών. 

Σήμερα ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ με όσα ισχυρίζονται τα ίδια πρόσωπα εκτοξεύοντας χυδαιότητες ενάντια στο στέκι της έλξης  επειδή
αναρτήσαμε ένα σχόλιο συναδέλφου .

Έχει αλλάξει κάτι και οι Τουρλής και Θεοδωρόπουλος μας κατηγορούν ως την   "  συμμορία των ανοήτων που πριονίζει την εικόνα των μηχανοδηγών και τον επαγγελματισμό τους καθώς μέσα από τον οχετό παραπληροφόρησης και συκοφάντησης αφήνει επαγγελματίες  σχολιαστές  του στενού τους κύκλου ,να μιλάνε για μηχανοδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας  και τον κανονισμό.
Αυτά τα αίσχη  ,εχθρικά προς τον κλάδο sites τα αναδημοσιεύουν προκαλώντας ανησυχία στους επιβάτες για τον επαγγελματισμό μας και το πόσο  ασφαλής είναι η  μεταφορά  τους."

Αλήθεια συνάδελφοι Τουρλή και Θεοδωρόπουλε μιλάτε σοβαρά ; 
Ξεχάσατε και την υπογραφή σας ; 
Ή μήπως θέλετε συνεχώς να σας εκθέτουμε στο προσωπικό έλξης. 

Εμείς αντίθετα με την ΠΕΠΕ έχουμε ΌΛΟ το αρχείο του Σωματείου απο το 2009 και μετά , γιατί οφείλουμε να θυμόμαστε και να θυμίζουμε.

Εσείς δεν υπογράψατε στις 29 Νοεμβρίου του 2010 το παρακάτω εξώδικο;

Για να διαβάσουμε τι έλεγε  για να καταλάβουν οι μηχανοδηγοί πώς ο σημερινός Πρόεδρος του Σωματείου παίζει με την ασφάλεια προσωπικού και επιβατών , επιτρέποντας την εντατικοποίηση της εργασίας μας.(όπως έκανε και την τριετία 2006-2009 κ θρηνήσαμε μηχανοδηγούς ) για να στηρίξει την πολιτική ιδιωτικοποίησης στην πλάτη μας.

Προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ κτλπ 

1) Όπως είναι γνωστό, έχετε την πρόθεση να προβείτε σε αύξηση του μέγιστου ορίου ταχύτητας των αμαξοστοιχιών στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια από εκατόν δεκαπέντε χιλιόμετρα (115 Χμ.) σε εκατόν εξήντα χιλιόμετρα (160 Χμ.), δηλαδή στο ίδιο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο που ισχύει για το τμήμα Λιόσια – Αεροδρόμιο, χωρίς όμως προηγουμένως να έχτε φροντίσει να προβείτε στην ενεργοποίηση του συστήματος τηλεδιοίκησης (δηλαδή αυτόματης φωτοσήμανσης) που λειτουργεί στο τελευταίο. 
Το σύστημα τηλεδιοίκησης είναι, όμως, απολύτως απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία των αμαξοστοιχίων και την αποφυγή ατυχημάτων. Ανεξαρτήτως αυτού, το σύστημα αυτό από μόνο του δεν είναι επαρκές, γεγονός που σας έχουμε επισημάνει επανειλημμένως. Πράγματι, για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και του επιβατικού κοινού στην περίπτωση που επιτρέπονται υψηλές ταχύτητες, χρειάζεται απαραιτήτως και η εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης εάν τυχόν παραβιασθούν τα συστήματα ασφαλείας, όπως και η εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας.
Συνεπώς, η αύξηση του μέγιστου ορίου ταχύτητας στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια χωρίς την λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης (δηλαδή αυτόματης φωτοσήμανσης) δεν εξασφαλίζει την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και του επιβατικού κοινού.

Με βάση τα παραπάνω, είμαστε υποχρεωμένοι απο την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010 που θα πραγματοποιηθεί η αύξηση του ορίου ταχύτητας για το τμήμα Κιάτο – Λιόσια, για λόγους ασφαλείας, να συστήσουμε στα μέλη μας να μην την εφαρμόσουν. 

Εάν, παρ’όλα αυτά, ασκήσετε πιέσεις στο προσωπικό, για την εφαρμογή της αύξησης του ορίου ταχύτητος, χωρίς προηγουμένως να έχετε μεριμνήσει για την ασφαλή κυκλοφορία όπως σας επισημάναμε, σας καθιστούμε ευθέως υπεύθυνους για όποιο πρόβλημα ασφαλείας προκύψει, το οποίο μπορει ενδεχομένως να έχει και ως συνέπεια ακόμη και την απώλεια ανθρώπινων ζωών.

2) Επιπροσθέτως σας έχουμε τονίσει επανειλημμένως ότι η επίσημη αδιαφορία που επιδεικνύετε στο βασικότατο ζήτημα της έλλειψης υποδομών ...(αναφορά σε διάφορα προβλήματα του Προαστιακού - εκδοτήρια κτλπ).

Με βάση τα παραπάνω διαμαρτυρόμαστε για την παραπάνω αδιαφορία σας  για σημαντικότατα ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια τόσο των εργαζομένων, όσο και του επιβατικού κοινού.
Σας καλούμε να μην προβείτε σε αύξηση του μέγιστου ορίου ταχύτητας στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια μέχρι την
Α) εφαρμογή ασφαλούς συστήματος αυτόματης φωτοσήμανσης
Β) εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων ασφαλείας
Γ) εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας
Σας καθιστούμε άμεσα υπεύθυνους για όποιο πρόβλημα προκύψει στην ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών.


Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνεται.

Αθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2010
Για την Π.Ε.Π.Ε.

    Ο Πρόεδρος                                                      Ο Γεν. Γραμματέας


Ποια είναι λοιπόν η συμμορία ; 
Eμείς παίζουμε με την ασφάλεια ; 
Εσείς δεν στείλατε αυτό το εξώδικο συνάδελφοι επαγγελματίες και βιοποριστές του συνδικαλισμού ;

Αλήθεια Πρόεδρε Τουρλή  θα υπέγραφες ξανά το ίδιο εξώδικο σήμερα και με την δεδομένη εντατικοποίηση της εργασίας στον Προαστιακό ; Ή μήπως έχει αλλάξει κάτι απο τότε ;

Υ.Γ. Εμείς εδώ, δεν θα σας βρίσουμε Βασίλη και Νώντα 

Δεν έχουμε κανένα άγχος άλλωστε γιατί έχουμε την συνείδηση μας καθαρή και ξάστερη και έχουμε βάλει σαν στόχο απο την πρώτη μέρα του blog μας , την προστασία του κλάδου έλξης  και του πλέον αδικημένου μέσου. Του σιδηροδρόμου. Aυτό και μόνο υπηρετούμε.

Το στέκι της Έλξης - το Blog των μηχανοδηγών 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου