Εμείς δίνουμε τα συγχαρητήρια μας στους 2 δικούς μας ανθρώπους και φίλους του blog που μόχθησαν για το θέμα μαζί με όλους τους υπολοίπους και χτες δικαιώθηκαν , τον Χρήστο Γυλό και τον Νίκο Φουτζόπουλο , υποχρεωτικά μεταταχθέντες μηχανοστασιάρχες το Μάη του 2011.
Αναλυτικότερα >
Το στέκι επικοινώνησε χτες με τον εκπρόσωπο εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ο οποίος μας ενημέρωσε ότι το θέμα βρισκόταν χτες στην ημερήσια διάταξη του ΔΣ της Εταιρείας και δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που δικαιώνει τους αγώνες των μεταταχθέντων , (πρόσφατα είχαν κατέβει σε συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο) αλλά ταυτόχρονα αδειάζει και την ΠΟΣ αφού η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είχε αποδεχτεί να μπεί το αίτημα στην τελευταία Συλλογική Σύμβαση Εργασίας γεγονός που δημιουργεί και εύλογα ερωτηματικά για την στάση της.
Τη σταση της ΠΟΣ την γνωρίσαμε πολύ καλά την περίοδο των μετατάξεών μας. Κατά τα άλλα συγχαρητήρια στους συναδέρφους αλλά έχει πολύ δρόμο μέχρι τη δικαίωση όλων των μεταταχθέντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μεταταχθέντες είναι μεταταχθέντες... Ο διαχωρισμός τους σε «υποχρεωτικά» και «εθελοντικά» δεν στέκεται πουθενά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όσοι μετατάχθηκαν «εθελοντικά» έγινε μέσα στο κλίμα απογοήτευσης και τρομοκρατίας που επίκρατούσε!
Ας σοβαρευτούνε λίγο όσοι ασχολούνται με το θέμα αυτό.
Ενας είναι ο νόμος της Εξηγίανσης του Οργανισμού πανω στον οποίο πάτησαν και μετατατάχθηκαμε. είναι ο 3891/2010 άρθρο 16. Δεν ορίζει διαχωρισμό κύριοι συναδελφοι αυτός ο νόμος. Ας είστε λίγο προσεκτεκοί στις αναφορές σας.
ΔιαγραφήΤο δικαιο ειναι ολοι οι μεταταχθεντες να δικαιωθουν σε αυτο το ζητημα και ας αφησει ο Ζηλιασκοπ[ουλος την κοινωνικη του ευαισθησια!!!ειναι απο τους πρωτους που θελησε να διαλυσει τον σιδηροδρομο και ακομη δεν ξερουμε εαν θα σταματησει εδω!!!Συντομα θα ερθουν πολλα συναδελφοι,κουραγιο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να εκφράσω το παράπονό μου για το διαχωρισμό που έκανε για τις υπηρεσιακές ταυτότητες ο κύριος Ζηλιασκόπουλος ανάμεσα στους μεταταχθέντες και θέλω να του υπογραμμίσω ότι όσοι σιδηροδρομικοί φύγαμε οικειοθελώς το 2011 δεν φύγαμε επειδή ξαφνικά έτσι μας ήρθε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το 2010 αρκετοί σιδηροδρομικοί έχοντας υπηρετήσει πάρα πολλά χρόνια στο σιδηρόδρομο και μάλιστα ξαφνικά τη συγκεκριμένη εβδομάδα του Δεκεμβρίου από 20/12/2010 έως τις 28/12/2010 υπογράψαμε οικειοθελώς να μεταταχθούμε; Ποιος ήταν ο λόγος; Γιατί δεν το κάναμε πιο πριν;
Θέλω να θυμίσω στον κύριο Ζηλιασκόπουλο τον ν. 3891/2010, ο νόμος περί εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. Ένας νόμος ο οποίος ανάγκαζε τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μετατάξουν κάποιο αριθμό υπαλλήλων υποχρεωτικά (που τελικά ήταν περίπου 1600) αν δεν υπήρχαν αιτήσεις εργαζομένων οικειοθελώς. Ένας νόμος που ξεκαθάριζε ότι θα μεταταχθούν αυτοί που έχουν τα περισσότερα χρόνια όπως πραγματικά και έτσι έγινε με τους περίπου 300 υποχρεωτικά μεταταχθέντες.
Μεγάλος αριθμός υπαλλήλων οικειοθελώς μεταταγμένων κύριε Ζηλιασκόπουλε είχαμε δει μέσα από το νόμο τη φωτογραφία μας διότι είχαμε πάρα πολλά χρόνια στο σιδηρόδρομο. Κάναμε αίτηση για μετάταξη με μεγάλο πόνο για την αποχώρησή μας από το σιδηρόδρομο αλλά με την ελπίδα ότι τα τελευταία χρόνια της επαγγελματικής μας πορείας να τα υπηρετήσουμε κοντά στο σπίτι μας και στις οικογενειακές μας υποχρεώσεις. Και τώρα τι; Τιμωρούμαστε γι αυτό;
Μια ταυτότητα σιδηροδρομικού όταν συνταξιοδοτηθούμε μετά από 30 περίπου χρόνια που εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο δεν την αξίζουμε εμείς; Την έχουν πάρει άνθρωποι που εργάστηκαν πολύ λιγότερα χρόνια. Και να σκεφτείτε ότι τα παιδιά των περισσοτέρων από εμάς από τη στιγμή που χορηγείτε μόνο σε συνταξιούχους μεταταγμένους δεν θα την δικαιούνται διότι θα έχουν περάσει το όριο ηλικίας.
Πραγματικά ελπίζω να το ξαναδείτε είναι ένα θέμα που έχει να κάνει κυρίως με το συναίσθημα και την ψυχολογική ανταμοιβή για όσους εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο επί σειρά δεκαετιών και αναγκαστήκαμε στο τέλος να φύγουμε αφού ο νόμος επέλεγε τους παλιούς. Σας ευχαριστώ.
Συγχαρητήρια στο blog « το στέκι της έλξης » αλλά και όλους όσους πραγματικά ενδιαφέρθηκαν και ενδιαφέρονται για τους μεταταχθέντες σιδηροδρομικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους ευχαριστούμε.
Ο ν. 3891 αναφέρεται για αναγκαστικές μετατάξεις και βάζει ως στόχο τους έχοντες τα πιο πολλά χρόνια υπηρεσίας.
Θέλω να παρακαλέσω τον διαχειριστή του blog « το στέκι της έλξης » και όποιον άλλο μπορεί και έχει τη δυνατότητα να εισηγηθούν στον κ. Ζηλιασκόπουλο ώστε να δεχθεί αντιπροσωπία εθελοντικά μεταταχθέντων για να του πούμε ότι δεν ζητάμε ελεημοσύνη αλλά μία ηθική επιβράβευση για τις τρείς δεκαετίες που εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο. Ζητάμε την ταυτότητά μας, τη σιδηροδρομική μας ταυτότητα. Την ζητάμε μόνο για εμάς και μόνο όταν συνταξιοδοτούμαστε. Άλλωστε απ’ όσο γνωρίζω υπάρχει και συμμετοχή από τους κατόχους, 25% για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 50% για ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.Συγχαρητήρια στο blog « το στέκι της έλξης » αλλά και όλους όσους πραγματικά ενδιαφέρθηκαν και ενδιαφέρονται για τους μεταταχθέντες σιδηροδρομικούς.
Τους ευχαριστούμε.
Ο ν. 3891 αναφέρεται για αναγκαστικές μετατάξεις και βάζει ως στόχο τους έχοντες τα πιο πολλά χρόνια υπηρεσίας.
Θέλω να παρακαλέσω τον διαχειριστή του blog « το στέκι της έλξης » και όποιον άλλο μπορεί και έχει τη δυνατότητα να εισηγηθούν στον κ. Ζηλιασκόπουλο ώστε να δεχθεί αντιπροσωπία εθελοντικά μεταταχθέντων για να του πούμε ότι δεν ζητάμε ελεημοσύνη αλλά μία ηθική επιβράβευση για τις τρείς δεκαετίες που εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο. Ζητάμε την ταυτότητά μας, τη σιδηροδρομική μας ταυτότητα. Την ζητάμε μόνο για εμάς και μόνο όταν συνταξιοδοτούμαστε. Άλλωστε απ’ όσο γνωρίζω υπάρχει και συμμετοχή από τους κατόχους, 25% για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 50% για ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Δεν νομίζω ότι θα ζημιωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ανόνυμε του 5:56 μμ
ΔιαγραφήΔες το ΦΕΚ της μετάταξης σου.
Βάσει του νόμου 3891/2010 έγινε η μετάτάξη σου.
Είμαστε όλοι καλυμμένοι και διεκδικούμε το αυτονόητο.
οταν το καραβι βουλιαζει πρωτα φευγουν τα ποντικια. ο καπετανιος εγκαταλειπει τελευταιος. Η διαφορα εντοπιζεται στο αρ. 16 του ν. 3899/12-2010. Σωτηρης.
ΑπάντησηΔιαγραφή