Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εκ νέου κατάργηση(και μέχρι 14 Σεπτέμβρη) προαστιακών δρομολογίων !
Ας γράψουν και καμιά αλήθεια για την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών και την πραγματικότητα του δήθεν success story οι δημοσιογράφοι...Ρωτάμε δημόσια τον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη , τον Υφυπουργό κ. Παπαδόπουλο και τον Γενικό Γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο .
Ας γράψουν και καμιά αλήθεια για την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών και την πραγματικότητα του δήθεν success story οι δημοσιογράφοι...Ρωτάμε δημόσια τον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη , τον Υφυπουργό κ. Παπαδόπουλο και τον Γενικό Γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο .
Σε ποια ευνομούμενη Ευρωπαϊκή χώρα, Σιδηροδρομική Εταιρεία θα λάμβανε κρατική επιχορήγηση εκατομμυρίων Ευρώ για Προαστιακά δρομολόγια και στην συνέχεια θα τα καταργούσε
(κρατώντας όλη την επιδότηση) τόσο για να φαίνεται κερδοφόρος στο τέλος της χρόνιας προκειμένου να ιδιωτικοποιηθεί όσο και λόγω της επιλογής της Διοίκησης να μεταφέρει εμπορεύματα αντί χτυπημένους απο την οικονομική κρίση επιβάτες - συμπολίτες μας απο και πρός την δουλειά τους ;
Ποιους ευνοούν αυτές οι αποφάσεις, εκτός απο τον ανταγωνιστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ΚΤΕΛ και τους εργολάβους των διοδίων;
Ποιος ευθύνεται για την απαξίωση στα μάτια του επιβατικού κοινού ;
Ποιος θα αντιμετωπίσει αύριο την οργή των επιβατών στα γκισέ αφού δεν έχει βγεί καμία επίσημη ανακοίνωση;
Ποιος πιστεύει πλέον τις δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών ότι οι "μεταρυθμίσεις" στον σιδηρόδρομο γίνονται προς όφελος των πολιτών και όχι προς όφελος των μεγαλοκαρχαριών που περιμένουν στην γωνία να αγοράσουν μια απαξιωμένη στα μάτια των επιβατών ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Καμία δικαιολογία πλέον δεν υπάρχει για τον πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών που υποβάλει σε ταλαιπωρία χιλιάδες επιβατών καθημερινά, αφού με το έγγραφο που δημοσιεύει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το στέκι της έλξης, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η NEA (3η στην σειρά χρονικά) κατάργηση των προαστιακών δρομολογίων σε Πειραιά - Οινόη- Πειραιά, Θεσσαλονίκη - Λάρισα- Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη- Έδεσσα- Θεσσαλονίκη γίνεται μετά απο αίτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ούτε έργα υποδομής , ούτε έλλειψη τροχαίου υλικού ούτε καμία άλλη ψεύτικη δικαιολογία δεν στέκει πλέον.
Πρόκειται για στρατηγική επιλογή ενόψει ιδιωτικοποίησης.
Το προσωπικό (που δεν φτάνει ούτε για ζήτω) , θα απασχολείται στα εμπορεύματα για να έχουμε κέρδη και να μπορέσει να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία.
Όλα τα άλλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Ο επιβάτης σε τρίτη.
Οι εργαζόμενοι οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους και για την σιωπή των Συνδικάτων μας που επιλέγουν να βάλουν πλάτη στα εμπορικά, γυρνώντας την πλάτη στον επιβάτη.
Καλές οι ανακοινώσεις , αλλά η πραγματικότητα εκθέτει την πλειοψηφία του κινήματος που στην ουσία σιωπά στηρίζοντας την πολιτική της Κυβέρνησης , την πολιτική της ιδιωτικοποίησης και της επίπλαστης κερδοφορίας.
Πλέον την κατάσταση πρέπει να πάρουν στα χέρια τους οι απλοί εργαζόμενοι σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες που πρέπει να ζητήσουν εξηγήσεις απο την πολιτική ηγεσία.
Το στέκι της έλξης
Αν δεν απατώμαι, η επιδότηση των 50 εκατομυρίων το χρόνο δόθηκε στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το νόμο Ρέππα χωρίς να υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κριτήριο ή προδιαγραφές.
ΑπάντησηΔιαγραφήπ.χ. "θα καλύπτεται η τάδε και η δείνα 'άγονη γραμμή' με τόσα δρομολόγια και θέσεις ανά τραίνο την ημέρα, με εισιτήριο τόσο, με κλιματισμό, κτλ.κτλ."
Απο τη στιγμή που δεν έχουν περιγραφτεί συγκεκριμένες υποχρεώσεις και κριτήρια του αποδέκτη της επιδότησης, όπως γίνεται π.χ. στην ακτοπλοϊα, πως ακριβώς θα υποχρεωθεί ο αποδέκτης να κρατήσει κάποια δρομολόγια;
Υπάρχει κάποια σύμβαση που θέτει αυτές τις προδιαγραφές και όρους για τη χορήγηση της επιδότησης; Ή δίνεται στα τυφλά και τα λεφτά μπαίνουν στο κεντρικό κορβανά;
Ν.Φ.