Το υπουργείο Μεταφορών, στις αρχές Ιουνίου, έκανε λόγο για «οριστική παραλαβή» των 17 νέων, κορεατικής κατασκευής, συρμών στην εταιρεία «Σταθερές Συγκοινωνίες». Δυστυχώς, μονάχα δυο, έναντι δεκαεπτά, κυκλοφορούν στις γραμμές του μετρό. Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο μηχανισμό που σχετίζεται με το κλείσιμο θυρών.
Αν και η εταιρεία “Σταθερές Συγκοινωνίες”, που λειτουργεί το δίκτυο του μετρό, δεν αντιμετωπίζει έλλειψη συρμών, το γεγονός ότι οι νέοι συρμοί κάνουν αραιά την εμφάνισή τους στο δίκτυο, δεν αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο, παρόλο που αποκτήθηκαν (κυρίως) για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά.
Το εν λόγω πρόβλημα, σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της Αττικό Μετρό, είναι διαχειρίσιμο και, όπως τονίζεται, τις επόμενες 15 ημέρες θα δοθούν ακόμα τρεις στην εταιρεία “Σταθερές Συγκοινωνίες” και οι υπόλοιποι σταδιακά.
Ωστόσο, το γεγονός ότι, για τους 17 συρμούς, δαπανήθηκαν 155 εκατ. ευρώ και αυτοί χρειάζονται πρόσθετες επισκευές, είναι κάτι το οποίο έχει σχολιαστεί αρνητικά, πέρα από τη κοινή διαπίστωση ότι ταλαιπωρούνται οι υφιστάμενοι, οι οποίοι κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο χρόνο συντήρησης.
Του Φώτη Φωτεινού - metafores press.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου