Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Επικούρια φιλοσοφία ( Απο τον Άσωτο Ιό της Έλξης)

Ο Άσωτος Ιός της Έλξης για τις επικουρίες των βοηθών...
Όχι όχι δεν έχει να κάνει με κάποια σχολή φιλοσοφίας .Ούτε με την αρχαία Ελλάδα. Έχει να κάνει με την σύγχρονη μεσαιωνική Ελλάδα που στέλνονται εργαζόμενοι παρά την θέληση τους μακριά από το σπίτι τους για να δουλέψουν λες και δεν τους ανήκει το σώμα τους. Έχει να κάνει με τους βοηθούς μηχανοδηγού που
υποχρεώνονται κατά παράβαση του εσωτερικού κανονισμού να τρέχουν να καλύπτουν κενά που έχει δημιουργήσει η μη πρόσληψη προσωπικού παρά τις ανάγκες της εταιρίας . 
Έχει να κάνει με όλους τους μηχανοδηγούς που δεν μιλάνε λες και δεν τους αφορά λες και δεν πρόκειται να τους συμβεί .
 Έχει να κάνει με την παραγωγή έργου που θέλει να παρουσιάσει η εταιρία στους μνηστήρες κλείνοντας συμφωνίες που δεν μπορεί να ολοκληρώσει χωρίς εμάς . Έχει να κάνει με το κέρδος και με τις άθλιες συνθήκες εργασίας. Έχει να κάνει με το καθεστώς τρομοκρατίας εις βάρος μας και την απουσία του σωματείου σε όλα τα καίρια ζητήματα. Έχει να κάνει με το ότι στα 5 πληρωμένα ρεπό τον μήνα αντιστοιχεί 1 καινούρια θέση εργασίας για κάθε 4 εργαζόμενους. Έχει να κάνει με ό,τι μπορείς να σκεφτείς , αρκεί να το φιλοσοφήσεις λίγο….

Οι συνάδελφοι μας αντιμετωπίζονται από την εταιρία και από μερικούς από εμάς σαν εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας.
Χρησιμοποιούνται παρά την θέληση τους για να βάλουν πλάτη στις εμπορικές συμφωνίες που σύναψε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς να έχει το απαραίτητο προσωπικό. Παρ όλο που βρίσκονται ας πούμε σε περίοδο<<εκπαίδευσης>>στέλνονται μακριά από την έδρα τους για να καλύψουν κενές θέσεις που δημιουργήθηκαν με την αύξηση του έργου στην Β. Ελλάδα.
 Όπως λένε και οι ίδιοι χρήματα από τα έξτρα της διανυκτέρευσης εκεί δεν τους μένουν αφού αναγκαστικά τρώνε έξω κάθε μέρα .Αντί λοιπόν η εταιρία και το σωματείο να κάνει κάτι ουσιαστικό για την κατάσταση που επικρατεί στον σιδηρόδρομο επιλέγουν την λογική του μπαλώματος και της εντατικοποίησης της εργασίας , λογική που εγείρει εύλογα ερωτήματα όχι τόσο για την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που  παίζει το ρόλο της ως όφειλε όσο για την πλειοψηφία του σωματείου της ΠΕΠΕ που υποτίθεται ότι παλεύει για την μη ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου.
Τελικά ποιος θέλει πραγματικά να κλείσει ο σιδηρόδρομος ;
 Oι εργαζόμενοι που βάζουν πλάτη καθημερινά και παρ όλες τις αντιξοότητες τα βγάζουν πέρα ;
 Η διοίκηση που έχει βρει στους μηχανοδηγούς τα εξιλαστήρια θύματα και στέλνει απολογίες παρά την εντατικοποίηση ;
 Το σωματείο που έχει απομακρυνθεί από την βάση και τα έχει βρει με την διοίκηση συμφωνώντας και προτείνοντας όλο και πιο αντεργατικές συνθήκες ;

Όλοι λοιπόν να δώσουμε το παρών στην συνέλευση της Τετάρτης. Στο κάτω κάτω για τις ζωές μας πρόκειται….

Ο Άσωτος Ιος της Έλξης

2 σχόλια:

  1. Για πες μας λοιπόν εσύ που μιλάς για επίκουρους αν είσαι του κλάδου, πόσες φορές πήγες στην μακροχρόνια καριέρα σου επίκουρος, πόσοι από τους βοηθούς πηγαίνουν εθελοντικά και πόσοι κρύβονται πίσω από άλλους! Έτσι για να μη μας πρήζετε με βλακειες'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω τουλάχιστον 5 που πάνε αναγκαστικά παρ ολο που έχουν κάνει αναφορά για να μην πηγαίνουν και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλοι που δεν θέλουν. Άλλωστε το θέμα δεν είναι μόνο ποιοι θέλουν και ποιοι δεν θέλουν.Το θέμα είναι ότι με αυτό τον τρόπο εταιρεία και σωματείο κάνουν μπαλώματα και στην ουσία βοηθούν στην υποβάθμιση του σιδηρόδρομου. Τώρα αν εσύ θεωρείς βλακείες την κατάσταση που επικρατεί στο σιδηρόδρομο με τις συνθήκες εργασίας και τις εξαναγκαστικες απομακρυνσεις από την έδρα , συναδέλφων τότε μάλλον είσαι αφελής.

      Άσωτος Ιος

      Διαγραφή