Είναι αλήθεια ότι σήμερα δεχτήκαμε πολλά τηλεφωνήματα για το θέμα των βραδυποριών στον Προαστιακό Αθήνας.Επαγγελματίες συνδικαλιστές και διάφοροι παράγοντες προσπάθησαν να μας πείσουν ότι έγινε άρση βραδυποριών,εννοώντας τα... 300 μέτρα που ήρθησαν σε 2-3 βραδυπορίες. Μέχρι και το 2012 έφτασαν να ψάχνουν για να μας εξηγούν.Η αλήθεια αποκαλύφτηκε χτες απο το στέκι και ταρακούνησε όσους έχουν
κάνει επάγγελμα την παραπληροφόρηση και το γλείψιμο στις Διοικήσεις.
14 χιλιόμετρα βραδυποριών υπάρχουν ακόμα στο υφιστάμενο δίκτυο (Κιάτο - Λιόσια) και με ταχύτητες που μειώνουν ακόμα και 50% την δρομολογιακή ταχύτητα στα σημεία.
Μας αρκεί η ικανοποίηση των μηχανοδηγών που επικοινώνησαν μαζί μας για να μας ευχαριστήσουν για την αποκατάσταση της αλήθειας καθώς το θέμα αναδείχθηκε και στους επιβάτες.
Δυστυχώς πολλά ήταν και τα σχόλια για δοτούς και ανίκανους -ανεπαρκείς συνδικαλιστές κτλπ που η Ελληνική κοινωνία αναπαράγει - και όχι αδικαιολόγητα-.
Το στέκι της έλξης το blog των μηχανοδηγών και όχι των επαγγελματιών του συνδικαλισμού,πλέον τις καθημερινές ξεπερνά τις 3.000 επισκέψεις και αποδεικνύεται ότι αποτελεί και μια απο τις πλέον αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης εργαζόμενων και επιβατών στον σιδηρόδρομο.
Αντιλαμβανόμαστε και την ευθύνη που έχουμε όταν έχει πολλαπλασιαστεί σε τέτοιο βαθμό το αναγνωστικό μας κοινό και προσπαθούμε πάντα να τσεκάρουμε 2 και 3 φορές την κάθε ανάρτηση μας.
Για τις καταγγελίες σας το email μας mixanodigoiose@gmail.com
Εγώ σας το πα αλλά δεν ακούτε.Αυτός που τα λεγε είναι άσχετος.Με το 604 στο βαγόνι 4 ταξίδευε τότε κάθε βράδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε μας και μας ρε παιδια να μάθουμε για το βαγονι 4. Μάλλον ειχε και πολους ορθιους; Με το νυχτερινό μόνο ταξιδευε; Ήταν πολλοί αυτοί; Συναδερφος μηχ/γος ειμαι απο ΜΑΙ και εχω απορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή