Στις 6 ώρες ο καθαρός χρόνος μηχανοδηγησης με τις 3 υπηρεσίες και χωρίς διάλειμμα!
Ηδη είχαμε τις πρώτες αντιδράσεις για τα οσα συμβαίνουν στην Πάτρα.Κατα την γνωστή μεθοδολογία η υπηρεσία θα κάνει τις 3 βάρδιες δέκαωρες για να μην μένουν ακάλυπτα τα τρένα. Φυσικά η υπηρεσία θα πρέπει να εξηγήσει κ γιατι
κόπηκε η μια βάρδια , αλλα και κυρίως γιατι μέχρι χτες εταζε στους Μηχανοδηγους αλλαγές στα κυκλώματα αφού για τα σημερινά "έφταιγε για όλα" η κακή μειοψηφία που ζητούσε ανθρώπινες συνθήκες εργασιας.
Αποδείχτηκε όμως για άλλη μια φορά η πλάτη που βάζουν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεκάωρα και Άγιος ο Θεός και 1 μερα λιγότερη στην Πάτρα για τους ντόπιους Μηχανοδηγους.
Θυμίζουμε οτι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμα παράνομει και δεν καταβάλει την διανυκτέρευση στους συναδέλφους που μετακινούνται κ διαμένουν στο Κιατο.
Τέλος ψάχνουμε και την καταγγελία που αφορά νέα συνοπτική υπηρεσιών στον Προαστιακό (κύκλωμα Κιατου)
Ηδη είχαμε τις πρώτες αντιδράσεις για τα οσα συμβαίνουν στην Πάτρα.Κατα την γνωστή μεθοδολογία η υπηρεσία θα κάνει τις 3 βάρδιες δέκαωρες για να μην μένουν ακάλυπτα τα τρένα. Φυσικά η υπηρεσία θα πρέπει να εξηγήσει κ γιατι
κόπηκε η μια βάρδια , αλλα και κυρίως γιατι μέχρι χτες εταζε στους Μηχανοδηγους αλλαγές στα κυκλώματα αφού για τα σημερινά "έφταιγε για όλα" η κακή μειοψηφία που ζητούσε ανθρώπινες συνθήκες εργασιας.
Αποδείχτηκε όμως για άλλη μια φορά η πλάτη που βάζουν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεκάωρα και Άγιος ο Θεός και 1 μερα λιγότερη στην Πάτρα για τους ντόπιους Μηχανοδηγους.
Θυμίζουμε οτι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμα παράνομει και δεν καταβάλει την διανυκτέρευση στους συναδέλφους που μετακινούνται κ διαμένουν στο Κιατο.
Τέλος ψάχνουμε και την καταγγελία που αφορά νέα συνοπτική υπηρεσιών στον Προαστιακό (κύκλωμα Κιατου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου