Ας διαβάσουν οι μηχανοδηγοί πως απαντάνε σοβαρά Σωματεία στις άδικες τιμωρίες μελών τους.Και ας θυμηθούνε ΟΛΟΙ πως αντέδρασε η ΠΕΠΕ, το Σωματείο μας, το περασμένο καλοκαίρι όταν και κάλυψε την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο εκτός υπηρεσίας των μηχανοδηγών που εφήρμοσαν τα όσα προβλέπονται για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά.Οι συγκρίσεις είναι απλά ΜΟΙΡΑΙΕΣ. Διαβάζουμε >
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Μετά το τελευταίο κρούσμα ηλεκτροπληξίας στην καμπίνα ηλεκτροδήγησης που έλαβε χώρα στις
26/9/14 στη Γραμμή 2, στάλθηκε επιστολή σύμφωνα με την οποία ανάμεσα στα άλλα αναφέρθηκαν τα
εξής:
«…Δε θα μπούμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν για τα οποία την
ευθύνη των ανακριβειών και των αναληθών στοιχείων φέρει αποκλειστικά η Εταιρεία και τα στελέχη που
μίλησαν με τους δημοσιογράφους, μια και δεν έγινε καμία αναφορά για τις πολυήμερες νοσηλείες των
συναδέλφων στους οποίους συνέβησαν τα ατυχήματα, γεγονός που είναι αναμφισβήτητο και ουσιαστικό. Για
τους λόγους αυτούς, και επειδή δεν έχουμε πρόθεση να δημιουργήσουμε δυσλειτουργία στην καθημερινότητα –
αν και έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε – σας ενημερώνουμε ότι από το Σάββατο 4/10/2014, οι
Ηλεκτροδηγοί δεν πρόκειται να παραλάβουν για καμία κίνηση τους κάτωθι συρμούς (ΑΤΥ): 8, 9, 11, 12, 13, 16,
20, 24, 25, 36, 37, 45. Ενημερώνουμε, επίσης, ότι οι συρμοί 16, 25 έχουν εμπλακεί δύο (2) φορές σε περιστατικό!
Το μέτρο αυτό θα ισχύσει μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της ικανότητας των τραίνων αυτών για ασφαλή χρήση
και στην περίπτωση που δεν υπάρξει μέχρι την Παρασκευή 3/10/2014 και ώρα 18:00, δική σας ενυπόγραφη
πιστοποίηση που θα εγγυάται για την ασφάλεια των Ηλεκτροδηγών που θα κινήσουν τους ως άνω συρμούς…»
Από τους 66 συρμούς που διαθέτει η ΣΤΑΣΥ για τις Γραμμές 2 & 3, ενημερώθηκε η Εταιρεία ότι οι
Ηλεκτροδηγοί - για τους λόγους που αναφέρθηκαν - δε θα παραλάβουν τους 12 συγκεκριμένους. Για
λόγους όμως που δεν κατανοούμε, η Υπηρεσία προγραμμάτισε την ένταξη στην κυκλοφορία κάποιων
από αυτούς, γεγονός το οποίο μετά την οδηγία των Σωματείων, δεν πραγματοποιήθηκε. Η Διοίκηση με
μια κατά βάσει ασαφή επιστολή της, τρεις μέρες μετά την εκπνοή της διορίας, δια χειρός Γενικού
Διευθυντή Συντήρησης & Έργων, «εγγυήθηκε» την ασφαλή(;;) λειτουργία τους, προσπαθώντας
εμμέσως να δημιουργήσει φαγωμάρα μεταξύ του προσωπικού…
Όμως, εκτός αυτού και επειδή στη ΣΤΑΣΥ «η αδικία είναι νομοτέλεια», ο Πρόεδρος της Εταιρείας
επέβαλε ποινή στους Ηλεκτροδηγούς που ενεπλάκησαν, τους οποίους συγχαίρουμε για τη στάση
τους αυτή η οποία αποτελεί φωτεινό παράδειγμα επαγγελματισμού και υπευθυνότητας!!!!
Θεωρούμε την απόφαση αυτή (της επιβολής) απαράδεκτη, υπερβολική, άδικη
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!!!
Καλούμε τη Διοίκηση να μην εφαρμόσει καμία πράξη. Θα εξαντλήσουμε από πλευράς μας κάθε
νόμιμο μέσο.
Σε περίπτωση που δεν προκύψει το αναμενόμενο αποτέλεσμα, το Σωματείο θα καλύψει την
οικονομική απώλεια των συναδέλφων, ως ελάχιστη στήριξη και αναγνώριση της σημαντικότητας της
συμπεριφοράς τους!!!
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΑΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Είναι απο αυτές τις συνεδριάσεις του ΔΣ που πραγματικά μένουν αξέχαστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ώρα που 2 μηχανοδηγοί είχαν τεθεί εκτός υπηρεσίας για 5 μέρες επειδή εφήρμοσαν εντολή του Σωματείου , ο Πρόεδρος του Σωματείου Τουρλής Βασίλης , χαρακτήριζε επαγγελματία τον μηχανοδηγό που πήγε τρίτος στην σειρά να πάρει το τρένο που είχε διαπιστωμένο (στο Φύλλο πορείας) πρόβλημα στην πέδη και έριχνε στον καιάδα τους άλλους 2.Απόντας - παρόντας ο Νώντας Θεοδωρόπουλος και η ΠΑΣΚ σε εκείνη την συνεδρίαση.
Έφτασε η ΔΑΚΕ στο ποταπό πραγματικό σημείο στην διάρκεια συνελεύσεων να αμφισβητεί υπογραφή του Προέδρου στο έγγραφο που έδινε οδηγίες για το θέμα της διάσπασης. Και όταν τους δείξαμε και το εξώδικο που έστειλε το Σωματείο για το θέμα, εκεί επιστράτευσαν τα λεξικά του Μπαμπινιώτη για να μεταφράσουν κάθε λέξη με άλλο νόημα.
Η πλέον χυδαία πράξη μιας τριετίας που τα είδαμε όλα στον βωμό της στήριξης των μνημονιακών πολιτικών απο τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης.
Διαβάζει κάποιος την ανακοίνωση των συναδέλφων της ΣΤΑΣΥ και θυμάται τι πάει να πεί συνδικάτο.
Εμείς φτάσαμε στο σημείο να πηγαίνουμε τα θέματα με τα εκτός υπηρεσίας στην Βουλή για να σταματήσει αυτή η μεθοδολογία.
Ελλάσονες πραγματικά για μια τριετία , στην προάσπιση των συμφερόντων των μηχανοδηγών.Μόνο για κολλητούς και ημέτερους βρέθηκαν ασχολήθηκαν ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ.
Και για να πηγαίνουν τα εμπορικά.Εκεί τα έδωσαν όλα.
Και πραγματικά γελάω ακόμα , με την πρόσφατη προσπάθεια για να λυθεί το θέμα με το Θριάσιο.
Μόλις έγραψε το στέκι της έλξης ότι οι μηχανοδηγοί θα αντιδράσουν και θα στηλώσουν τα τρένα, έτρεξε η ΔΙΚΑΜ να δώσει λύση.Και αυτή παρουσιάζεται σαν προσπάθεια της ΠΕΠΕ.....
Ο Μουρούτης και η Βούλτεψη είναι ερασιτέχνες μπροστά τους.
Γενιδούνιας Κώστας