Τριπλούς συρμούς Rail Bus δρομολόγησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το τριήμερο της Αποκριάς για να εξυπηρετήσει την αυξημένη επιβατική κίνηση!
Οι σιδηροδρομικοί και πάλι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, εργαζόμενοι υπερωριακά (λόγω της έλλειψης προσωπικού)και σε αργίες για να εξυπηρετήσουν τους χιλιάδες εκδρομείς που βρέθηκαν στην Πάτρα, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας που παραμένει το 2015 χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με την Πρωτεύουσα, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο ! Αυτά είναι και τα
απτά αποτελέσματα της εγκληματικής πολιτικής που ακολουθήθηκε στον σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια ΑΛΛΑ και της δεδομένης πολιτικής άποψης του συστήματος της μεταπολίτευσης για τον σιδηρόδρομο.
Το 2ο σύγχρονο σιδηροδρομικό γεφύρι της Άρτας (μετά το Καλίδρομο ) είναι η σύνδεση της Πάτρας και ο Άξονας ΠΑΘΕ. Εργολαβίες, επί εργολαβιών και ....
Δεκαετίες ολόκληρες το ακούμε και ακόμα δεν έχουμε δεί ΤΙΠΟΤΑ.
Ας λάβουν σοβαρά υπόψην τους όσοι απεργάζονται σενάρια για κλείσιμο του Προαστιακού (εν όψει .....έργων) τις εικόνες με τα γεμάτα τρένα.
Το έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου δεν θα συνεχιστεί.
Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Μήπως και εκεί που υπάρχουν τρένα έγιναν κατάλληλες κινήσεις; Για τη Ξάνθη ούτε έκτακτα τρένα δρομολογήθηκαν,ούτε κυκλοφόρησαν τα ήδη υπάρχοντα με 2 ΔΗ και 2-3 οχήματα παραπάνω με αποτέλεσμα στα 600-601 όπου οι πράκτορες είχαν δικαίωμα να εκδόσουν 50% ορθίους ήταν ο ένας πάνω στον άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή