Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Τραγικές καταστάσεις στο ΜΑΙ σήμερα (Για άλλη μια φορά)

Εμείς απλά ρωτάμε και ζητάμε απαντήσεις 
Πως είναι δυνατόν να δίνετε εντολή σε μηχανοδηγό  για να εκκινήσει εμπορικό συρμό ( και με διαπιστωμένο πρόβλημα στην πέδη) με 2 βοηθούς μηχανοδηγού (και τον 1 μάλιστα να βρίσκεται ΜΟΝΟΣ στην Δ/Η που ωθεί στην ουρά λόγω βάρους).
Ποιοι είναι αυτοί οι εγκληματίες που
πιέζουν αφόρητα το προσωπικό έλξης να παραβιάσει βασικούς κανονισμούς της ασφαλούς κυκλοφορίας των εμπορικών, πως είναι δυνατό κάθε λογής ανευθυνουπεύθυνοι που είναι άσχετοι με την κυκλοφορία να σηκώνουν τα τηλέφωνα και να ζητούν να αναχωρήσουν πάση θυσία εμπορικά τρένα.
Πως είναι δυνατό τα ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ βαγόνια απο το εξωτερικό να παρουσιάζουν συνεχώς προβλήματα και κανείς να μην ασχολείται σοβαρά με το θέμα. 
Λυπόμαστε πραγματικά για τα στελέχη της έλξης που σφυρίζουν αδιάφορα και ΠΙΕΖΟΥΝ το προσωπικό να παραβιάσει κανονισμούς. Ξεχάσανε ότι περάσανε απο τα χειριστήρια και αποδεικνύουν ότι θα κάνουν τα πάντα για ...την Υπηρεσία.

Τα όσα γίνανε σήμερα στο ΜΑΙ συνθέτουν άλλη μια μαύρη σελίδα στον κλάδο στα όσα έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στην λογική της "πάσης θυσίας στήριξης" της κυκλοφορίας των εμπορικών. Η παρέμβαση συνδικαλιστή σε κλίμα μεγάλης έντασης (Καραδήμας Χ) αποσόβησε τα χειρότερα θυμίζοντας σε ορισμένους ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

Όσοι νομίζουν ότι οι μηχανοδηγοί είναι ζώα και δίνουν εντολές  να εκκινούν απο αρχικούς σταθμούς μετά απο 6-7 ώρες απο την ανάληψη της βάρδιας τους , θα πάρουν σύντομα τις απαντήσεις τους.

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ απο την σημερινή ηγεσία του  Σωματείου μας.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής που ακολουθήθηκε τα τελευταία 3 χρόνια , πολιτική που στήριξαν ΜΕ ΠΑΘΟΣ , ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης,υποβαθμίζοντας κανονισμούς και διατάξεις , υποβαθμίζοντας το ίδιο το επάγγελμα μας.

Οι απαντήσεις θα δοθούν σύντομα και ο κλάδος θα ανακτήσει την ΧΑΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ του.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


1 σχόλιο:

  1. Πρίν 30 χρόνια εμείς οι τότε νεότεροι στον κλάδο χαρακτηρίζαμε τους τότε παλαιότερους ως άσχετους, βολεμένους, ακοινώνητους κ.α. και εμείς θα αλλάζαμε τα πράγματα κουβαλώντας μια άλλη νοοτροπία, περισσότερη γνώση και διάθεση για αξιοκρατία. Δυστυχώς σήμερα ένας σημαντικός αριθμός από εμάς γίναμε ίδιοι σαν και αυτούς που κατηγορούσαμε. Λογική για τον εαυτό μου, πώς θα βολευτώ εγώ, κολλημένος πίσω από κάποια παράταξη περιμένοντας την εύνοια για μια θέση κ.α.
    Μήπως διαφωνεί κανείς;
    Σε αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που και αυτοί με την σειρά τους κολλημένοι πίσω από το κόμμα για να κρατήσουν το ποίμνιο στο κοπάδι προβίβαζαν τα « καλά παιδιά » όχι για την αξιοκρατία όχι για την διοικητική τους ικανότητα, όχι για την ευστροφία , όχι για την γνώση, όχι για την κοινωνικότητά ( όσοι πόνταραν σε κάποια από αυτά έχασαν ) αλλά μόνο για την πίστη τους στο κόμμα. Συνεπώς λογικό δεν είναι ανάμεσα σε αυτούς να υπάρχουν υπεύθυνοι και ανεύθυνοι; Γνώστες και άσχετοι κανονισμών;
    Αυτά πληρώνουμε τώρα.
    Οι ευθύνες και ο ρόλος της συμπαράταξης δεν είναι τα τρία τελευταία χρόνια αλλά αρκετά χρόνια πίσω. Απλά τα τελευταία χρόνια φάνηκε ξεκάθαρα .
    Το μόνο παρήγορο είναι πως ο Μάιος είναι κοντά και πιθανόν ένας από κάθε παράταξη της συμπαράταξης να βρίσκετε στο Δ.Σ. έτσι απλά ιστορικά για να θυμόμαστε πως κάποτε υπήρξαν αυτοί που στα τόσα χρόνια εξουσίας βοήθησαν ελάχιστα τον κλάδο στην ποιότητα δουλειάς, την ασφάλεια στο ταξίδι και την επιμόρφωση. Αντιθέτως στην εξυπηρέτηση αριστεύσαν
    Σήμερα μην μας κακοφαίνεται για αυτά που βιώνουμε. Αυτό που σπείραμε αυτό θερίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή