Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Συνεχείς οι διαμαρτυρίες επιβατών για το Θεσσαλονίκη - Λάρισα

Εμείς αναρωτιόμαστε πότε η πολιτική ηγεσία θα ασχοληθεί με τα θέματα του σιδηροδρόμου.Έχουν περάσει 2 μήνες απο τις εκλογές και η κατάσταση διαρκώς χειροτερεύει , απόρροια της πολιτικής που εφαρμόστηκε τα τελευταία χρόνια. Αναδημοσιεύουμε απο την Ελευθερία της Λάρισας >

Με τρένο σαράβαλο, περασμένων δεκαετιών, που όλο παθαίνει βλάβες και οι συνθήκες μεταφοράς του κόσμου, είναι τριτοκοσμικές, καταγγέλλει ότι ταξιδεύει, καθημερινός επιβάτης στη διαδρομή Θεσσαλονίκη- Λάρισα. Συγκεκριμένα, η καταγγελία αφορά στο απογευματινό δρομολόγιο των 4.17, το οποίο γίνεται με παμπάλαια βαγόνια.Σύμφωνα με εκπροσώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κανονικό δρομολόγιο πραγματοποιεί αμαξοστοιχία πέντε βαγονιών τύπου ιντερσίτι.
 Όμως και αυτό παθαίνει βλάβες, οπότε αντικαθίσταται αναγκαστικά από τη διπλή αμαξοστοιχία τύπου ΜΑΝ, παλιότερο μοντέλο. Το τρένο χωρά 144 καθήμενους και με όρθιους ξεπερνά τα 200 άτομα χωρητικότητα. 
Σημειώνεται όμως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που κυκλοφορεί τα τρένα, τα νοικιάζει από την άλλη θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ, την ΕΔΙΣΥ (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικών Υποδομών, και σε αυτή ανήκει το τροχαίο υλικό! 
Αλλεπάλληλα ήταν τα διαβήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να της χορηγηθούν νεότερα τρένα, αλλά δεν υπάρχουν άλλα! Διαμαρτυρίες έγιναν και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από επιβάτες και το θέμα είναι γνωστό, γενικά. Λόγω όμως του οικονομικού προβλήματος της χώρας, η κατάσταση παραμένει ως έχει…

Ε. Ρ.

1 σχόλιο:

  1. Μια στιγμή, είχα την εντύπωση ότι το Θεσσαλονίκη-Λάρισα γίνεται με ηλεκτρικό Desiro;

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή