Δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες για να θυμίσουμε στην νέα πολιτική ηγεσία ότι οι σιδηροδρομικοί ΜΠΟΡΟΥΝ.Να θυμίσουμε το έγκλημα με τις χιλιάδες μετατάξεις που έχουν οδηγήσει στην τεράστια έλλειψη προσωπικού και σε ατελείωτες εργολαβίες που στοιχίζουν εκατομμύρια στον Έλληνα φορολογούμενο.
Δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες για να τιμήσουμε τους συναδέλφους μας που παλεύουν
ΜΟΝΟΙ τους για να κρατήσουν όρθιο το δίκτυο μεταξύ Θεσσαλονίκης - Δομοκού - Ειδομένης που ξεπερνά τα 300 χλμ !
Για να τιμήσουμε τους 2.500 σιδηροδρομικούς ανεξαρτήτου ειδικότητος που κρατούν ανοικτό το δίκτυο με το φιλότιμο και τον επαγγελματισμό τους.
Για να ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ στην νέα πολιτική ηγεσία ότι ο σιδηρόδρομος κάποτε αριθμούσε 13.000 εργαζόμενους με συγκροτημένα και πλήρη δικαιώματα.
Να ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ το έγκλημα του Νόμου 3891.
Οι σιδηροδρομικοί αγωνίζονται καθημερινά για ένα ΔΗΜΟΣΙΟ , ΕΝΙΑΙΟ και στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου σιδηρόδρομου.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Το καθεστώς των μνημονίων τελείωσε. Αφησε όμως πίσω του τεράστιες απώλειες που -δυστυχώς- ισοδυναμούν, σε κάποιες περιπτώσεις με ''απώλειες πολέμου''!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαλύθηκε η δημόσια υγεία και κοινωνική ασφάλιση, η δημόσια παιδεία, οι υποδομές , η ανεργία είχε εκρηκτική άνοδο και συνεχίζει...!
Μας άφησε όμως και ένα τεράστιο χρέος, που είναι θηλιά στον λαιμό μας.
Φυσικά, δεν περιμένουμε από τους υποστηρικτές των μνημονίων να καταλάβουν τον παραλογισμό της πολιτικής που ακολούθησαν, γιατί ακόμη δεν βλέπουν που οδήγησαν την οικονομία και την ανάπτυξη της χώρας.
Ελπίζω πλέον η συντηρητική, δογματική και τιμωρητική πολιτική που εφαρμόστηκε και στον σιδηρόδρομο να αντιστραφεί και πλέον να γίνουν οι μεταρρυθμίσεις προς όφελος της κοινωνίας .
Ως εργαζόμενοι πρέπει να παραμείνουμε ενωμένοι και να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ- ΙΣΟΤΗΤΑ- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.
Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη