Αλήθεια όσοι κάνουν λόγο για μειώσεις στην Έλξη έχουν διαβάσει το υπό συζήτηση Νομοσχεδιο ή απλά μιλάνε χωρίς να ξέρουν τι γράφει;
Αλλαγές φέρνει το υπάρχον Νομοσχέδιο στον τρόπο υπολογισμού της διανυκτερεύσής. Επειδή πολλοί σπεύδουν να μιλήσουν για μειώσεις όσον αφορά την έλξη , απλά εμείς γράφουμε αυτό που διαβάσαμε στο Νομοσχεδιο, ότι δηλαδή η αποζημίωση διανυκτερεύσής θα είναι για όλους 40 -60 Ευρώ. Αυτό έχει προκαλέσει
Αλλαγές φέρνει το υπάρχον Νομοσχέδιο στον τρόπο υπολογισμού της διανυκτερεύσής. Επειδή πολλοί σπεύδουν να μιλήσουν για μειώσεις όσον αφορά την έλξη , απλά εμείς γράφουμε αυτό που διαβάσαμε στο Νομοσχεδιο, ότι δηλαδή η αποζημίωση διανυκτερεύσής θα είναι για όλους 40 -60 Ευρώ. Αυτό έχει προκαλέσει
αντιδράσεις μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων αφού εκεί η διανυκτέρευση υπολογίζεται με βάση τον βαθμό ή την ειδικότητα. Όπως συμβαίνει ΚΑΙ στις εταιρείες του Ομίλου μας δηλαδή, αφού σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία αλλιώς αμείβεται ο Διευθυντής και αλλιώς ο απλός εργαζόμενος.
Όπως όμως εύκολα μπορεί να καταλάβει ο κάθε μηχανοδηγός, αυτή ειναι μια εξέλιξη που δεν προκαλεί καμιά μείωση στον κλάδο μας αφού η διανυκτέρευση υπολογίζεται με 29 Ευρώ την ημέρα (+10 Ευρώ της επόμενης που παρανόμως δεν καταβάλλονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Καλό θα είναι δε ορισμένοι , να μην προσπαθούν στον βωμό μικρό πολιτικών κ συνδικαλιστικών σκοπιμοτήτων να παρουσιάσουν το ασπρο-μαύρο στο προσωπικό έλξης.
Στο προσχέδιο του Νόμου προβλέπεται επίσης ότι καταργείται η επιχορήγηση για προγράμματα ιατροφαρμακευτικής κάλυψης απο ιδιωτικές ασφαλιστικές που χορηγούνται με ΣΣΕ στους εργαζόμενους καθώς αυτά θα πρέπει να καλύπτονται απο τις εισφορές των ίδιων των εργαζομένων.
Στο προσχέδιο του Νόμου προβλέπεται επίσης ότι καταργείται η επιχορήγηση για προγράμματα ιατροφαρμακευτικής κάλυψης απο ιδιωτικές ασφαλιστικές που χορηγούνται με ΣΣΕ στους εργαζόμενους καθώς αυτά θα πρέπει να καλύπτονται απο τις εισφορές των ίδιων των εργαζομένων.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Τονίζουμε ότι θέση μας είναι η επιστροφή στην Εργατική Νομοθεσία για τον τρόπο υπολογισμού των δευτερευουσών απολαβών μας.
Εκεί δλδ που η διανυκτέρευση υπολογίζεται στο 80% του ημερομισθίου και οι υπερωρίες και τα νυχτερινά δεν κοστίζουν 5 Ευρώ και 2 Ευρώ αντίστοιχα.
Εκεί που προκύπτει και το 30% της αποζημίωσης για την 6η μέρα που το στέκι της έλξης ανέδειξε και σήμερα παρανόμως δεν καταβάλεται σε όλους τους σιδηροδρομικούς.
Υ.Γ. Τονίζουμε ότι θέση μας είναι η επιστροφή στην Εργατική Νομοθεσία για τον τρόπο υπολογισμού των δευτερευουσών απολαβών μας.
Εκεί δλδ που η διανυκτέρευση υπολογίζεται στο 80% του ημερομισθίου και οι υπερωρίες και τα νυχτερινά δεν κοστίζουν 5 Ευρώ και 2 Ευρώ αντίστοιχα.
Εκεί που προκύπτει και το 30% της αποζημίωσης για την 6η μέρα που το στέκι της έλξης ανέδειξε και σήμερα παρανόμως δεν καταβάλεται σε όλους τους σιδηροδρομικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου