Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Η κοινωνία της Πάτρας ζητά περισσότερα δρομολόγια για τον Προαστιακό!!!

Ελλάδα, η μοναδική χώρα που δεν έχει σιδηροδρομική σύνδεση η πρωτεύουσα με την 3η μεγαλύτερη πόλη της χώρας....
Το καλοκαίρι όπως είναι φυσικό η κίνηση μεγαλώνει προς τις κοντινές παραλιακές περιοχές της Πάτρας και ιδιαίτερα το Ρίο και τον Άγιο Βασίλειο αλλά και προς την άλλη πλευρά,
τα Βραχνέικα – Μονοδένδρι και τα Τσουκαλέικα.
Πολλοί πηγαίνοντας για το θαλασσινό τους μπάνιο επιλέγουν την οικονομικότερη λύση της συγκοινωνίας ( τον Προαστιακό σιδηρόδρομο που φτάνει έως τον Άγιο Βασίλειο ή το ΚΤΕΛ). Το πρόβλημα όπως πολλοί αναφέρουν, είναι το βράδυ καθώς λόγω του ότι στο Ρίο «χτυπάει» η καρδιά της διασκέδασης, με τα πολλά μαγαζιά (μπαρ, εστιατόρια, καφέ), η μόνη λύση για να επιστρέψουν αργά είναι αναγκαστικά ή ταξί ή κάποιο ΙΧ αυτοκίνητο ή δίκυκλο που πιθανόν να διαθέτει κάποιος από την παρέα.

Το thebest.gr επικοινώνησε με το σταθμαρχείο του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας και μας ενημέρωσαν πως αυτή τη στιγμή το τελευταίο δρομολόγιο από Πάτρα (από την στάση της οδού Ερμού) είναι στις 12 τα μεσάνυχτα και αντίστοιχα από το Ρίο στις 11.15 το βράδυ που περνάει και μέσα από το χωριό του Ρίου.

Λόγω της αυξημένης ζήτησης από τον κόσμο και δη τη νεολαία και τους μαθητές, η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας συζητά φέτος από τις 15 Ιουνίου και κατόπιν να ανανεώσει τα δρομολόγια προς και από το Ρίο προγραμματίζοντας και κάποια για μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, γεγονός που θα διευκολύνει αφάνταστα πολλούς που θα θέλουν να πάνε έως το Ρίο, να πιουν την μπύρα ή το ποτό τους, να φάνε ένα σουβλάκι ή ακόμα να προλάβουν να δουν και μία ωραία ταινία στο θερινό σινέ Κάστρο στην οδό Σώμερσετ στην «καρδιά» του Ρίου (οι προβολές ξεκινούν κατά τις 10 το βράδυ και τελειώνουν ανάλογα την διάρκεια του φιλμ γύρω στις 12 τα μεσάνυχτα).

Το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας λοιπόν δείχνει να κατανοεί την ανάγκη για διεύρυνση των δρομολογίων του τις βραδινές ώρες, γεγονός που θα διευκολύνει το επιβατικό κοινό που θα έχει την ευκαιρία να επιστρέψει στην Πάτρα με πιο οικονομικό τρόπο, απλά με ένα εισιτήριο λεωφορείου. Από την άλλη οι πιο μικροί σε ηλικία και οι φοιτητές συνηθίζουν να παίρνουν παρέα ένα ταξί και να μοιράζονται την αξία της διαδρομής.

Το ζητούμενο ωστόσο είναι αν προτίθεται να κάνει το ίδιο, να βάλει δηλαδή ένα τουλάχιστον επιπλέον δρομολόγιο, αργότερα και ο Προαστιακός σιδηρόδρομος της Πάτρας. Αυτή τη στιγμή ο Προαστιακός της Πάτρας που με εισιτήριο 1,40 ευρώ φτάνεις μέχρι Ρίο και Άγιο Βασίλειο, έχει καθημερινά δρομολόγια ανά μία ώρα, από τις 6:23 το πρωί έως και τις 23:23 το βράδυ. Για την ακρίβεια το τελευταίο δρομολόγιο από την Πάτρα φεύγει στις 22.30 -22.35 από τον σταθμό του ΟΣΕ στον μόλο και αντίστοιχα από το Ρίο, το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 23.05-23.10 περίπου. Πολύς κόσμος αναφέρει πόσο πραγματικά θα τους βοηθούσε και θα τους διευκόλυνε αν ας πούμε, κανονιζόταν ένα ακόμα τελευταίο δρομολόγιο από το Ρίο μία ώρα αργότερα στις 00.10.

Σίγουρα κάποια επιπλέον δρομολόγια θα σημάνουν παραπάνω ώρες για τους εργαζόμενους και κόστος απασχόλησης αλλά αν μπουν δύο ακόμη δρομολόγια από και προς την Πάτρα και πάνε καλά από επιβατικής κίνησης, μήπως αυτό θα σημάνει και περισσότερα έσοδα.

*Στην Αθήνα πάντως ακόμη και τον χειμώνα σε πολλές κεντρικές γραμμές όπως από Κηφισιά προς Σύνταγμα υπάρχει αστικό λεωφορείο και καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας ανά μία ή δύο ώρες.

Επιμέλεια - Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου