Πληθαίνουν καθημερινά οι καταγγελίες των επιβατών σχετικά με παρατυπίες που γίνονται σε βάρος τους από την πλευρά κάποιων ιδιωτών που "λυμαίνονται" τα σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το τελευταίο τους "κατόρθωμα" αφορά τον σταθμό της Θεσσαλονίκης. Όπως μας κατήγγειλαν λοιπόν επιβάτες, στα εκδοτήρια της Θεσσαλονίκης αρνούνται να
εκδόσουν εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής, προτάσσοντας σαν δικαιολογία προς τους επιβάτες ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα έχει καταργηθεί και πως οφείλουν να ορίσουν την ημερομηνία επιστροφής τους εξαρχής! Ο λόγος προφανής φυσικά...
εκδόσουν εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής, προτάσσοντας σαν δικαιολογία προς τους επιβάτες ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα έχει καταργηθεί και πως οφείλουν να ορίσουν την ημερομηνία επιστροφής τους εξαρχής! Ο λόγος προφανής φυσικά...
Να εκδώσουν οι ίδιοι και την κράτηση της επιστροφής προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδα τους!
Απευθυνόμαστε λοιπόν στην Διοίκηση και την ρωτάμε:
α) ποιος ελέγχει τους ιδιώτες;
β) γιατί τους επιτρέπεται να αυθαιρετούν έναντι του επιβατικού κοινού;
γ) τι μέτρα θα παρθούν προκειμένου να εκλείψουν τέτοιου είδους φαινόμενα στο μέλλον;
δ) τι αποτελέσματα έχουν βγάλει οι όποιοι διαχειριστικοί έλεγχοι έχουν γίνει μέχρι τώρα; Έχουν εισπραχθεί τα ποσά που προέκυψαν κι αν όχι πώς και με ποιον τρόπο θα γίνει αυτό; Καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις όσων παρανόμησαν;
ε) σε τι ποσό ανέρχονται οι συνολικές οφειλές των ιδιωτών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Και σε τι ποσό υπολογίζονται τα χαμένα έσοδα από τους κλειστούς σταθμούς;
στ) με τι τρόπο θα διεκδικηθούν αυτά τα ποσά από την εταιρεία;
ζ) εξακολουθούν οι ιθύνοντες να πιστεύουν ότι τελικά ήταν προς το συμφέρον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εκχώρηση των σημείων πώλησης εισιτηρίων σε ιδιώτες;
ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΙΧΜΗΣ!!!
Η κλειστή επιστροφή αφορά εισιτήρια μετ'επιστροφης με το 601 το οποίο καθορίζεται ρητά σε σχετική εγκύκλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή